Nitzen1987

Babypakke fra Matas

21 indlæg i dette emne

Vil lige høre efter om der er andre, der har problemer med at få babypakken fra Matas? Jeg har været i 3 forskellige butikker for at høre efter den, men alle steder har jeg fået at vide, at den er i restordre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Samme her men så var jeg i en 4 butik og de havde den men kunne sagtens havde undværet den ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. Jeg var i 3 forskellige Matas'er i Lyngby og de fortalte at de ikke havde fået nogen de sidste par måneder. Noget med leverandøren.

Du må finde dig en mindre by/Matas, hvor der er en chance for at de stadig har nogle tilbage ;)

Jeg fik f.eks. en i Nærum. MEN der var tandpasta-prøver i som udløber marts 2012... som om barnet kommer til at bruge det <_< Så der er et minus ved at pakken ikke er helt ny...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede min i går, uden problemer. Jeg synes nu det var en fin pakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hentede min for en måneds tid siden, men jeg måtte også i 2 matas for at få den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto. Har været i 2 uden held nu.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede også i går og var faktisk lidt skuffet (må man være det for gratis ting) over indholdet.

4 pampers bleer

3 tandpasta

1 prøve på matas luksus shampoo

1 prøve på hælcreme

1 vores børn fra december 2011

Men i en rigtig fin pose/mulepose, som er god til at have en ble og lidt i bilen som reserve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige meldt mig ind i Club Maas Baby. Hvornår kan jeg så hente pakken? Kan jeg reelt hente den imorgen?

Ja.. :) Det vil jeg mene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede også i går og var faktisk lidt skuffet (må man være det for gratis ting) over indholdet.

4 pampers bleer

3 tandpasta

1 prøve på matas luksus shampoo

1 prøve på hælcreme

1 vores børn fra december 2011

Men i en rigtig fin pose/mulepose, som er god til at have en ble og lidt i bilen som reserve.

Det var da umiddelbart også nogle lidt løjerlige ting, synes jeg? Er hælcreme noget man skal have? Og luksusshampoo er vel ikke aktuelt det første lange stykke tid af babys liv? (hvis nogensinde? Luksus lyder for mig som om at der er parfume i :unsure). Og TRE tandpasta? Altid dejligt med gratis ting, men det her indhold undrer mig faktisk lidt... :unsure Men i det mindste fik du et noget nyere blad, end jeg gjorde i min babysam-pakke (det var fra 2010 :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man læser inde på matas baby club hjemmeside, står der man først kan hente pakken fra en måned inden termin, men det lyder til flere af jer har kunne hente den før...

Skal man ikke fremvise noget når det er eller hvordan? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da umiddelbart også nogle lidt løjerlige ting, synes jeg? Er hælcreme noget man skal have? Og luksusshampoo er vel ikke aktuelt det første lange stykke tid af babys liv? (hvis nogensinde? Luksus lyder for mig som om at der er parfume i :unsure). Og TRE tandpasta? Altid dejligt med gratis ting, men det her indhold undrer mig faktisk lidt... :unsure Men i det mindste fik du et noget nyere blad, end jeg gjorde i min babysam-pakke (det var fra 2010 :rolleyes )

Ja, jeg synes også det var spøjst. Nogle af de tandpasta-prøver er ikke en gang til børn...

Og får man før/efter fødsel problemer med fødderne? For nu har jeg både den der hæl-tingest fra Matas + en anbefaling i en pampers-mail om at man skal pleje fødderne inden fødsel... Whyyyy??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man læser inde på matas baby club hjemmeside, står der man først kan hente pakken fra en måned inden termin, men det lyder til flere af jer har kunne hente den før...

Skal man ikke fremvise noget når det er eller hvordan? :-)

Det var også det jeg gik efter, indtil jeg hørte fra andre at de bare hentede den før :rolleyes De registrerer at du henter pakken via dit medlemskort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også det jeg gik efter, indtil jeg hørte fra andre at de bare hentede den før :rolleyes De registrerer at du henter pakken via dit medlemskort ;)

Fedt nok at vide :-) så er spørgsmålet bare om det vil være strategisk smart alligevel at vente lidt endnu, så man måske er heldig at få en nyere udgave, hvis de på nuværende tidspunkt kun har gamle stående pga restordre ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt nok at vide :-) så er spørgsmålet bare om det vil være strategisk smart alligevel at vente lidt endnu, så man måske er heldig at få en nyere udgave, hvis de på nuværende tidspunkt kun har gamle stående pga restordre ;-)

Ja, bortset fra at de ikke ved hvornår de får nogle igen. Så du kan risikere at du ikke får en, fordi de ikke når at få nye inden dine +3måneder efter termin og de gamle er blevet givet væk til andre.

Men det er jo noget du må gøre op :) Syntes ikke pakken var så fantastisk endda, så måske kommer der et mere spændende indhold i den nye, og så er det jo en klar fordel at vente :)

Men kan i hvert fald anbefale Rema1000's pakke - den var nice! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da umiddelbart også nogle lidt løjerlige ting, synes jeg? Er hælcreme noget man skal have? Og luksusshampoo er vel ikke aktuelt det første lange stykke tid af babys liv? (hvis nogensinde? Luksus lyder for mig som om at der er parfume i :unsure). Og TRE tandpasta? Altid dejligt med gratis ting, men det her indhold undrer mig faktisk lidt... :unsure Men i det mindste fik du et noget nyere blad, end jeg gjorde i min babysam-pakke (det var fra 2010 :rolleyes )

Der er nu ikke parfume i Luksus shampooen :) Vi bruger den til dagligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da umiddelbart også nogle lidt løjerlige ting, synes jeg? Er hælcreme noget man skal have? Og luksusshampoo er vel ikke aktuelt det første lange stykke tid af babys liv? (hvis nogensinde? Luksus lyder for mig som om at der er parfume i :unsure). Og TRE tandpasta? Altid dejligt med gratis ting, men det her indhold undrer mig faktisk lidt... :unsure Men i det mindste fik du et noget nyere blad, end jeg gjorde i min babysam-pakke (det var fra 2010 :rolleyes )

Der er nu ikke parfume i Luksus shampooen :) Vi bruger den til dagligt :)

:ditto Den fåes både med og uden parfume, og vi er rigtig glade for den her hjemme :) Den er væsentligt bedre end neutral og derma synes jeg, så jeg ville ikke blive ked af at få den i pakken ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg hentet pakken fra Matas idag. Der var det meste at det de andre nævner og som positiv overraskelse en avent sutteflaske. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matas er altså ligeså meget til MOR som til barn :) Synes de havde nogle gode vareprøver, til MIG - faktisk som jeg synes var lækkert mens jeg er gravid - fx fodbad ting og sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matas er altså ligeså meget til MOR som til barn :) Synes de havde nogle gode vareprøver, til MIG - faktisk som jeg synes var lækkert mens jeg er gravid - fx fodbad ting og sådan :)

God pointe, det havde jeg ikke lige tænkt på :) Det er jo faktisk dejligt nok med nogle mor-ting også. :) Men jeg synes stadig at det er overkill med tre tuber tandpasta :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God pointe, det havde jeg ikke lige tænkt på :) Det er jo faktisk dejligt nok med nogle mor-ting også. :) Men jeg synes stadig at det er overkill med tre tuber tandpasta :P

Helt enig.. Men det er jo tre SMÅ tuber :whistling haha.. Men vores er også til os selv, og vi børster altså tænder begge to, mindst to gange om dagen.. Tror vi bruger sådan en tube på måske 2-3 måneder, så der er da tandpasta til en rum tid!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig pakken :glad er enig med jer I, at den ikke er noget særligt... det jeg blev mest glad for var nok sutteflasken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER