Britt

Melder mig her i gruppen

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg vil gerne melde mig ind her i gruppen.

Jeg er sidst i 30'erne, er gift og har i forvejen en dejlig børneflok i alderen to til femten år.

Jeg venter barn til oktober, efter egen beregning d. 25. oktober. Jeg har tid til en privat scanning torsdag d. 8. marts, hvilket jeg glæder mig meget til, for endnu har jeg stort set ingen graviditetstegn og kun meget svagt positive teste, i forhold til hvad jeg de andre gange har oplevet i uge 5+4. Så håber meget på at se hjerteblink om 1½ uge, hvor jeg vil være 7 uger henne.

Glæder mig til (forhåbentlig) at kunne følge alle jer andre herinde i de kommende mange måneder.

Mvh. Britt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til. :balloons Altid dejligt med en mere.

Håber du får en rigtig dejlig scanning. Indtil videre har vi termin samme dag. :loveshower

Glæder mig til at lære dig at kende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til spændende med så tidlig scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Hvor mange børn har du i forvejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Britt :)

Og velkommen til!

Spændende med en lille en igen så...

Vi har termin samme dag, hvor i landet er du fra ca.?

Glæder mig til at følges sammen med dig, her i gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsten! - Og svar på spørgsmål: Jeg er fra Østjylland, regner med at føde på Skejby Sygehus. Jeg er i forvejen mor til seks børn, hvoraf jeg desværre har mistet et ...meget underlig følelse: for det barn jeg mistede få dage før termin, blev født nøjagtig 18 år før min nuværende termin! ... Det har sat en masse tanker i gang! Men egl. føles det meget godt: det er lidt som om "ringen bliver sluttet" ved at mit sidste barn bliver et oktoberbarn ligesom det første! Har i øvrigt én gang i mellemtiden haft termin i oktober, men det endte med en MA i uge 13.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsten! - Og svar på spørgsmål: Jeg er fra Østjylland, regner med at føde på Skejby Sygehus. Jeg er i forvejen mor til seks børn, hvoraf jeg desværre har mistet et ...meget underlig følelse: for det barn jeg mistede få dage før termin, blev født nøjagtig 18 år før min nuværende termin! ... Det har sat en masse tanker i gang! Men egl. føles det meget godt: det er lidt som om "ringen bliver sluttet" ved at mit sidste barn bliver et oktoberbarn ligesom det første! Har i øvrigt én gang i mellemtiden haft termin i oktober, men det endte med en MA i uge 13.

Hej igen Britt :)

Kan virkelig godt følge dine tanker omkring, at "ringen bliver sluttet"- men også at det sætter mange tanker i gang! Vi ventede også en oktober pige og selvom vi selvfølgelig ikke var så langt henne som du så har været, kan jeg nemt genkende, at det sætter mange tanker og føelser i gang i én...

Håber på en fantastisk graviditet for dig (og mig ;) ), som ender med en sund og rask baby til oktober :loveshower

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja det med at slutte ringen er også det jeg stræber efter. Jeg mistede tvillingerne i sep. Og okt. I henholdvis i uge 20 og 25. Og nu har jeg så termin i Oktober.... Så håber også på en god afslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER