anne85

Den hårde ventetid

9 indlæg i dette emne

Hej med jer

Ja, overskriften siger lidt sig selv :)

Hvad bruger i den hårde ventetid på inden der kommer en positiv test, andet end selvfølgelig :hump

Jeg synes, at det er hårdt, og har mange tanker omkring vores baby projekt.. Hvornår sker, hvornår er det rigtig tidspunkt, er vi nu klar. Samtidig kigger jeg utrolig meget på babyklar og andre hjemmesider med babyudstyr, og bliver endnu mere skruk ... :(

Krydser finger for at der snart sker noget :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror vi alle har det som du har det, men jeg synes klart at mit arbejde trækker tænder ud for tiden, så det tager (heldigvis) lidt af mine mange tanker.

Jeg tror det er vigtigt at hele ens verden ikke omdrejer det, at NU SKAL MAN BARE BLIVE GRAVID, for så tror jeg på, at underbevidstheden arbejder imod en.

Så jeg bruger lidt tid herinde og hygger mig med det, men forsøger sp vidt muligt, at det IKKE fylder hele min hverdag... (Selv om det er DØD svært!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg arbejder en del, og hygger med mine skønne veninder. Så har jeg en masse projekter i huset (male, købe nye møbler osv).

Jeg er (næsten) sikker på at det kommer lige pludselig, og jeg gør ALT for at være positiv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lever livet :)

Efter man har prøvet i lang tid, så lærer man at sætte pris på de forskellige perioder.

F.eks. perioden fra mens til ægløsning: nyde at man kan leve livet ligesom i gamle dage, at man ikke har nogle bekymringer, at man bedre kan glemme hele projekt baby.

Perioden fra ægløsning til mens: er lidt sværere synes jeg, men generelt forsøger jeg at fylde kalenderen ud og nyde at være sammen med gode venner osv. Og så er det typisk her vi regner ud en evt. terminsdato, potentielle navne osv :)

Nu er mine perioder noget mere opdelt efterhånden, men f.eks. så kan jeg også nyde hvis jeg i perioder ikke får hormoner, eller at nu er jeg færdig med at stikke mig selv, osv osv. Det gælder om at værdsætte alle de små sejre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som mange af de andre skriver, så prøver jeg/vi at leve livet og ikke tænke for meget over det.

Vi har efterhånden prøvet i 2½ år, så man lærer virkelig at nyde at fx drikke en kold øl med vennerne, sove længe, shoppe til sig selv osv. Man kan ikke glemme projektet helt, men jo længere tid man har været i gang, jo bedre bliver man til at leve livet ved siden af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde med ventetiden, for synes det er super træls man INTET ved før man er over tid eller står med de streger...suk :whistling

Men forsøgerat fokusere på min uddannelse og ellers få trænet 2-3 gange i ugen og bruge weekenderne med familie og venner...

Og pt. er vi ved at planlægge bryllup til næste måned så det går der osse tid med <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi venter jo bare på at rykke længere og længere op af ventelisten.

Jeg bruger tiden på min uddannelse, som pt (i praktikkerne) fylder rigtig meget i mit liv. Men ellers bruger jeg meget tid herinde, og på at lave kreative ting som at sy, tegne, male, skrive om mine følelser i vores ventebog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver og lade være med at tænke for meget over det, men det er især svært når fx. svigerfamilien spørger er du gravid, fordi de ved vi godt vil have en bebz :blush Men håber da snart at stå med II streger :stork

Sender en masse :bd :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER