HenrietteBuchvaldt

Opdatering på NF #17

23 indlæg i dette emne

Jeg har nu snakket med min læge og han havde mine blodprøver..

Ringede derfor straks til sygehuset og sørme ikke om sekretæren kunne se dem fra lægen :o

Samtidig klagede jeg over jordemoderen, blev sendt videre til chefjordemoderen og hun beklagede det hele, blev lovet de ville tage en alvorlig snak med hende og at jeg aldrig ville ende er hende igen...

Chefjordemoderen ville samtidig bede scanningsjordemoderen om, at give mig en skriftelig undskyldning.. Den synes jeg så ikke, jeg kan bruge til så meget, da den jo er pålagt..

Chefjordemoderen vil nu sammen med chefscanningslægen se på scanningen og blodprøverne, så de kan ringe tilbage med et svar senere...

Jeg er glad for det bliver taget så seriøst.. Men er bare endnu mere ked af oplevelsen nu jeg ved, at jeg havde ret, blodprøverne var der, hun søgte bare det forkerte sted (var i hvert fald det de sagde) det hele viser bare hvor grotesk det hele er.. Er stadig meget chokeret og grådlabil omkring det, fordi det bare var så ydmygende en måde, at blive talt til på... Og ens NF er bare en kæmpe oplevelse, for mig er det bare blevet noget jeg gerne vil glemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe :kram til dig søde. Kan så godt forstå dig, men har jo også været lidt af det samme igennem med hende. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så utilgiveligt.

Man er et nervevrag til NF så at få sådan en tur er bare ikke i orden. Men altid noget at du har fået en undskyldning. Så kan man ihvertfald sørge for at det forhåbentlig ikke sker for andre (selvom det ikke hjælper dig så meget).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej har først lige læst om din NF nu! Sikke en dum kælling, og hvor er det godt, at du har fået klaget. Også super at chefjordemoderen vil tage en snak med hende, for det holder da bare ikke!!! Nu må vi da håbe, at det så sparer andre for samme oplevelse. De burde give jer en ny scanning som kompensation. Ved godt det ikke er helt det samme, men synes det er super synd, at du bare gerne vil glemme det. Sådan skulle det jo ikke være.

Men det er nu et enormt yndigt barn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså synd du skulle ha sådan en dårlig oplevelse :kram men håber virkelig det at du fik klaget over det gør at de tar lidt ekstra godt imod dig næste gang du skal scannes. Og selvfølgelig først og fremmest at du får en fin risikovurdering når de vender tilbage til dig om forhåbentlig meget snart. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Ærlig talt så syntes jeg du er mega sej når du har overskud til at klage - jeg tror jeg havde lagt mig under dynen og tudet i et par dage inden jeg kunne tage mig sammen og få klaget.

Men det er synd for dig at hele oplevelsen blev sådan en skuffelse! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu intet hørt, har snakket med S og han kommer hjem, har det ekstremt dårligt og er død nervøs.. Havde besluttet jeg ville ringe nu her, men jeg er så bange for svaret, at jeg ikke tør :( jeg ved godt alt sikkert er fint og de bare har travlt... Men jeg er selv med G og jeg magter hende ikke, da jeg bare frygter vores drøm skal briste endnu en gang og derfor vil S ikke sidde i skolen, han vil hjem og tage sig af G så jeg kan få ro... Måske nogen mener jeg skal slå koldt vand i blodet og slappe helt af, men det er bare pisse svært :( tror også bare det er hele oplevelsen som fylder frygtelig meget i mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu intet hørt, har snakket med S og han kommer hjem, har det ekstremt dårligt og er død nervøs.. Havde besluttet jeg ville ringe nu her, men jeg er så bange for svaret, at jeg ikke tør :( jeg ved godt alt sikkert er fint og de bare har travlt... Men jeg er selv med G og jeg magter hende ikke, da jeg bare frygter vores drøm skal briste endnu en gang og derfor vil S ikke sidde i skolen, han vil hjem og tage sig af G så jeg kan få ro... Måske nogen mener jeg skal slå koldt vand i blodet og slappe helt af, men det er bare pisse svært :( tror også bare det er hele oplevelsen som fylder frygtelig meget i mig :(

:kram Det skal nok gå!!! Og hvor er det dejligt at S kommer hjem og hjælper dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, sikke en dum omgang at skulle igennem... Jeg kan godt forstaa, at en skriftlig undskyldning ikke vil give dig meget, men det er dejligt at du nu bliver taget alvorligt og bliver behandlet, som du skalbearhug.gif

Min egen soester havde en rigtig grim NF(godt nok i UK), hvor scanningsjordemoderen havde vaeret rigtig sur og tvaer og ikke havde svaret dem, naar de spurgte om noget. Hun var helt faerdig, mnin stakkels lillesoester, og jeg blev bare saa gal. Det viste sig, efter en klagegang, at hun er halvejs doev, hende her og ikke vil sige det til patienterne. Det duer jo bare slet ikke! Kan slet ikke forestille mig andet, end at det er rigtig ubehageligt ikke at faa en god behandling paa et saa foelsom omraade. Det er ikke iorden og det er staerkt, at du har klaget.

Det er godt, I er sammen om at faa svaret nu og jeg sender god babykarma bd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede derop 13.30 for at spørge om svar.. Fik af vide hun endnu ikke havde kigget på det, men lige havde hentet journalen, så der gik nok ikke længe...

Og kan nu konstatere jeg endnu ikke har fået svar SUK jeg begynder at forvente jeg skal vente til i morgen :(

Er virkelig ked af det og ude af mig selv.. Mest af alt fordi jeg KUNNE ha fået svaret i går og jeg nu har fået ødelagt en hel dag på at vente :(

Jeg ved ikke om jeg skal ringe igen 14.55 og rykke for svar, føler ikke jeg kan tillade mig at være så utålmodig, men samtidig synes jeg også tanken om, at skulle vente til i morgen er frygtelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor jeg føler med dig.. Ring bare derop så må de fatte at du vil ha svar.. Jeg ville slet ikk kunne vente og det må de jo forstå at man ikk kan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet hørt :bohoo jeg valgte ikke at ringe, for gider ikke virker som en hysterisk og utålmodig kvinde (selvom det er det jeg er)

Er så ked af det og kan slet ikke se mig igennem resten af dagen :( har bare brug for afklaring og det er bare så træls at vide, at jeg slet ikke havde behøvet at vente hele dagen i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh altså hvor er det belastende. Kan du ikke nå og ringe idag?

Tænker at selvom det er helt vildt nervepirrende er det vel bedre at få beskeden idag end at skulle vente endnu en dag. Er S ikke også snart kommet hjem så du har lidt støtte?

Du får ihvertfald lidt støtte herfra :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vil godt lige have lov til at sige.... som gravid må man gerne være en hysterisk og utålmodig kvinde. Især efter den behandling du har fået :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lukker kl 15 så det er forsent...

S kom hjem kl 12.45 så har heldigvis ikke været selv...

Ville ønske jeg kunne gå i seng nu og sove helt til i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns virkelig det er under al kritik, den behandling du har fået. Ikke kun af hende der scannede dig, men også her hvor du skal vente til dagen efter. Det er simpelthen ringe, og jeg tror nok jeg var blevet rigtig rø'håret og havde klaget over det hele. Det kan ikke være rigtigt at vi skal stå punktligt hos dem, men de skider rockere på os.

Jeg krydser fingre for et godt resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu hørt fra dem og risikoen var lav :loveshower

Men sørme ikke om det var hende der scannede mig i mandags som ringede :o

Synes virkelig det var yderst upassende og synes bestemt ikke det er en ordentlig måde, det er blevet håndteret på.. jeg ville have sagt i dag, jeg ikke synes det var okay, at jeg skulle vente helt til i dag, men jeg havde da egentlig ikke lyst til den diskussion med hende... Især ikke efter oplevelsen i mandags..

Men nå hun beklagede hun ikke kunne finde svaret i mandags, og tilføjede "du kunne jo heller ikke de dem" og det var det hele... Ingen undskyldning for måden hun talte til mig på eller at jeg har skulle vente to dage... Og det er jo ligesom ikke mig der skal finde prøverne, det er ikke mit job..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu hørt fra dem og risikoen var lav :loveshower

Men sørme ikke om det var hende der scannede mig i mandags som ringede :o

Synes virkelig det var yderst upassende og synes bestemt ikke det er en ordentlig måde, det er blevet håndteret på.. jeg ville have sagt i dag, jeg ikke synes det var okay, at jeg skulle vente helt til i dag, men jeg havde da egentlig ikke lyst til den diskussion med hende... Især ikke efter oplevelsen i mandags..

Men nå hun beklagede hun ikke kunne finde svaret i mandags, og tilføjede "du kunne jo heller ikke de dem" og det var det hele... Ingen undskyldning for måden hun talte til mig på eller at jeg har skulle vente to dage... Og det er jo ligesom ikke mig der skal finde prøverne, det er ikke mit job..

Vigtigste først: :loveshower :loveshower for lav risiko :) Den lignede bestemt heller ikke én, som der kunne være noget i vejen med :)

Jeg er helt enig og synes på ingen måde, at du bliver behandlet korrekt. Og det er da SÅÅÅ fræk, at du ingen undskyldning får eller noget! Sikke en ækel krampe! æv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soede du, jeg kan godt forstaa, det fylder meget at hun er en hejre. Men jeg har sagt det foer, og jeg siger det gerne igen:

Der findes en ganske saerlig plads i helvede til visse personer. Saa det skal du ikke spekulere mere paa. Du skal bare nyde din graviditet 7himmel.gif

Og kaempe tillykke med det dejlige resultat af jeres NF loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillykke med det dejlige resultat. Ligesom Camillat er jeg enig (selvom det er mega svært) i at du bare skal nyde din graviditet nu og glemme alt om det helt igennem forfærdelige menneske. Håber aldrig du støder på hende igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower for godt resultat - og så tilføjer jeg lige: DUMME KÆLLING - så skal hun ingenting sige hvis hun ikke kan undskylde for hendes fejl, så skal hun holde sin mund og ikke komme med endnu en bebrejdelse!!! Ej nogle mennesker må have haft nogle utroligt dårlige forældre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Latterlige kvindemenneske! Men hurra for lav risiko :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begriber ikke hvordan et SÅ socialt inkompetent menneske kan have et job som har med andre mennesker at gøre og så oven i købet nervøse gravide hormonelle kvinder!... det er da forfærdeligt at du og andre skal udsættes for hende!.. men dejligt med en lav risiko :) jeg er glad for at jeg ikke har været så nervøs som dig, for jeg skulle vente en hel uge på svar.. heh..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER