Guest

Plukveer

10 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Er der nogle af jer der døjer meget med plukveer? Jeg har rimelig mange i løbet af dagen, men håber det bliver bedre når jeg går på barsel om 3 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.. ved ikke hvor mange der er "normalt" men jeg har også en del.. måske 3 stykker i timen eller sådan vil jeg tro, nogle af dem gør ret nas, jeg følger lige lidt med her, med stadig over 2 måneder til barsel vil jeg gerne høre hvad folk siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg:

Min jordemoder sagde MAX 4 i timen, og de måtte ikke gøre rigtig ondt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jordmoder i næste uge så vil lige hører hvordan jeg skal forholde mig til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for god info myliona :) så bekymrer jeg mig ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så synes jeg de begynder rigtig her.. Det gør godt nok avs en gang imellem.. Kæresten bliver lidt små bekymret, for tror han har glemt dem fra sidst.. wink.gif Meen der startede de altså også først lidt senere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også plukveer dagligt, syntes de er mere ubehagelige og strammende end smertefulde.

De kommer altid i forbindelse med at jeg pendler til og fra arb, så glæder mig virkelig til at gå fra..Og ellers er han "slem" til at presse mod min blære så jeg ofte har konstant vandladningstrang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er også begyndt at komme her. Nogle dage har jeg rigtig mange og andre dage næsten ingen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mange.. havde slet ingen dengang med nadja (af hvad jeg vidste) min jm siger jeg må have så mange som overhoved muligt, de må bare ikke være regelmæssige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en del plukveer denne gang. De kommer dog meget spredt, men kan tydeligt mærke, at du er det tid til at slappe af. Tror det er super vigtigt, at man lytter til sin krop.

Men vil også sige, at du skal snakke med din jm om det, næste gang du skal derind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER