Myliona

Hvor mange af jer julimødre, skal have flere scanninger efter MD?

15 indlæg i dette emne

Jeg er jo så "heldig" at jeg skal scannes hver 4 uge.. Men hvor mange af jer andre skal scannes mere efter MD?

Er det en selvbetalt, eller en I får af en eller anden grund?

Jeg får mine, fordi jeg er Gastric bypass opereret, og derfor er der en risiko for at vores pige ikke vokser som hun skal, og man vil så følge hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg betaler mig fra en 3D scanning omkring uge 29-30, og ellers skal jeg til en ekstra scanning på sygehuset i uge 34 pga. delvist forliggende moderkage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg kun hvis bebs ikke viser kønnet den 1 marts :-D VIL vide kønnet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg kun hvis bebs ikke viser kønnet den 1 marts :-D VIL vide kønnet :-)

:ditto Skal til MD d. 9. marts og hvis vi ikke kan se kønnet, ja så må det blive til en kønsscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til en selvbetalt 3D scanning i uge 29, fordi jeg (vi) tænkte at det måtte være en fantastisk oplevelse :kuller + Fordi vi VIL vide kønnet + fordi jeg (vi) rigtig gerne vil have nogle billeder og film fra babys tid i mavsen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have en 3D scanning i uge 29-30, mest fordi vi synes det er fantastisk at få et lille indblik i hendes lille verden som den er nu også er det super sjovt at se hvilke træk hun har. Sidste gang kunne vi se at vores pige lignede vores dreng helt vild. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til MD scanning i mandags og det var den sidste gang vi så bebs, inden h*n kommer ud til os til sommer.

Vi vil jo ikke vide kønnet inden fødslen, så vi venter med at se den lille trold, til h*n endelig vil ud til os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til MD Scanning 13.marts :loveshower hvis vi ikke kan se kønnet der, vil vi nok betale os fra det :whistling Ellers skal jeg nok scannes et par gange ekstra når vi nærmer os termin for at være sikker på at baby vender som den skal, da jeg har prøvet at den ikke gjorde selvom jordemoder sagde den vendte rigtigt trods jordemoderbesøg 2 gange om ugen i 6 uger og endte med kejsersnit :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal scannes igen på fredag d. 9/3 (1 uge efter MD)fordi Banditten ikke ville ligge sig, så de kunne scanne nogle detaljer omkring hjertets kar ;)

Og så er der desværre en moderkage, der ligger lidt ned foran livmoderhalsen, så skal scannes igen i uge 32 for at tjekke om den bliver ved med at ligge i vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik lavet MD i fredags og skal scannes igen i uge 34, da jeg har en moderkage der ligger lidt nede foran og de skal se om den har flyttet sig op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart har jeg været scannet for sidste gang, inden hun kommer ud til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have vores nr 2 scaningen efter MD her den 14 marts, da vores søn har læbe-gane spaltning, men Han har ikke været meget for at vise hele sit ansigt, så vi har endnu ikke kunne få en klar ide om, hvor slemt det er. Om vi bliver tilbud flere efter den ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal jeg til første vægtscanning - er MEGET spændt!! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker lidt om vi skal have en 3D scanning men vi ved det ikke helt endnu.

Flere af jer skriver om moderkagen ligger foran og skal scannes igen, hvad betyder det for fødslen? Sorry for det dumme spørgsmål...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker lidt om vi skal have en 3D scanning men vi ved det ikke helt endnu.

Flere af jer skriver om moderkagen ligger foran og skal scannes igen, hvad betyder det for fødslen? Sorry for det dumme spørgsmål...

Hvis den ligger ned foran, vil det sandsynligvis blive fødsel ved kejsersnit, da der er meget stor blødningsrisiko ellers...

Men håbet er, at den når at trække sig væk fra livmoderhalsen i takt med at livmoederen vokser, og der dermed ikke er nogle problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER