Ikra

Buhuu... ;( Møg..!!!

13 indlæg i dette emne

Har lige fået den her sms-besked smækket i hovedet:

hej har lige ringet og fortalt min bror den glade nyhed at jeg er gravid...

hilsen min svigerinde..

FUCK HVOR GJORDE DET ONDT..!!!!!! :boo

Totalt :klap

Hvor er det dog uretfærdigt...

Så meget sur :numse

De har prøvet EN gang uden at vide noget om det var det rigtige tidspunkt...!!!

Og vupti - jackpot i første forsøg...

Det værste er at de ikke er nogen "gode mennesker"..

Misforstå mig ikke, de er almindelige at snakke med men de er såååå dårlige til økonomi, låner og nasser på alt og alle, betaler ikke huslejen hver anden måned på den lille lejlighed de har som de iøvrigt ikke kan holde i orden(ren osv.), har ingen jobs, står i RKI for et par hundrede tusind og skylder væk på utallige lån...

Han har drukket og taget stoffer i mere end 10 år så det er utroligt at der var en sædcelle tilbage der kunne bruges... Kan ikke passe et job og har været tvangsindlagt til afvænning..

Hun sidder derhjemme og æder og vejer over 100 kg og passer ikke på sig selv....

HVORFOR FÅR SÅDAN NOGEN MENNSKER LOV TIL AT FÅ BØRN..?!?!?!?!?!

Syns det er så uretfærdigt.. Herhjemme har vi sparet op, købt hus som vi har gjort i stand og holder så det er i ordentlig stand, passer på os selv, spiser sundt for at have den bedste forudsætning for et lille barn, er ikke-rygere eller drikker.. har aldrig taget stoffer..

Da vi købte hus og blev gift var hun såå bitter og misundelig på os fordi de ikke havde mulighed til det...

Så nu skal hun lige gnide salt i såret fordi vi ikke har kunnet få børn (endnu)...

og har lige testet negativt og venter på enten mens eller tid hos lægen...

Det værste er at min mand skældte mig ud da jeg sagde at jeg var ked af det og ikke kunne glæde mig på deres vegne da jeg ikke syns de fortjente det...

Tak fordi du læste med hertil, det blev langt...

Puuh skulle lige ud med det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Ja det er hårdt at ALLE andre end lige en selv bliver gravide :(. Husker det fra mig selv.

Din mand kan ikke være bekendt at skælde dig ud, du er i din gode ret til at være ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Ja det er hårdt at ALLE andre end lige en selv bliver gravide :(. Husker det fra mig selv.

Din mand kan ikke være bekendt at skælde dig ud, du er i din gode ret til at være ked af det.

Tak søde.. :boo :boo

Rart at der er nogen der forstår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget hårdere at få smidt i hovedet at andre er gravide, når det er ens eget største ønske. Og det lyder som om de slet ikke har styr på noget som helst.

De kæreste ved det er dit ønske, og måske reagere han som han gør fordi han et eller andet sted også er ked af det ikke var jer.

Min søster som er yngre end mig har altid ment hun ville egen sig bedre til mor end jeg ville.

Hun har ikke nogen uddannelse, lige nu bor hun hjemme, og hendes job kommer hun ikke til at beholde.

Hendes kæreste skal til og i gang med uddannelse.

jeg selv skal i gang med uddannelse, har lejlighed og bil, samt en kæreste der er udlært. og vi har styr på vores økonomi.

Så viser det sig at hun i sommer er blevet gravid ved et uheld og de beholder barnet.

Jeg var fuldstændig ulykkelig og kunne ikke snakke med hende længe da det gjorde så ondt på mig. Det var mit ønske.

De fleste folk, undtagen min mor, forstod mig, og forstod hvor hårdt det var.

I dag går det bedre men det har taget tid, men nu glæder jeg mig faktisk. Men ville stadig ønske det var mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget hårdere at få smidt i hovedet at andre er gravide, når det er ens eget største ønske. Og det lyder som om de slet ikke har styr på noget som helst.

De kæreste ved det er dit ønske, og måske reagere han som han gør fordi han et eller andet sted også er ked af det ikke var jer.

Min søster som er yngre end mig har altid ment hun ville egen sig bedre til mor end jeg ville.

Hun har ikke nogen uddannelse, lige nu bor hun hjemme, og hendes job kommer hun ikke til at beholde.

Hendes kæreste skal til og i gang med uddannelse.

jeg selv skal i gang med uddannelse, har lejlighed og bil, samt en kæreste der er udlært. og vi har styr på vores økonomi.

Så viser det sig at hun i sommer er blevet gravid ved et uheld og de beholder barnet.

Jeg var fuldstændig ulykkelig og kunne ikke snakke med hende længe da det gjorde så ondt på mig. Det var mit ønske.

De fleste folk, undtagen min mor, forstod mig, og forstod hvor hårdt det var.

I dag går det bedre men det har taget tid, men nu glæder jeg mig faktisk. Men ville stadig ønske det var mig.

Ja det føles så uretfærdigt at man gør sig så umage for at gøre det så godt som muligt og så kommer der bare lige en og overhaler indenom...

Tror vi står i fuldstændig samme situation...

Orker bare slet ikke at være sammen med dem men min mand forstår mig slet ikke eller støtter mig ihvertfald ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan virkelig godt forstå dig!!! Og sådanne følelser har vi vel alle på et eller andet tidspunkt.. Jeg kan også være misundelig på andres økonomi, vægttab (selvom jeg selv har tabt mig meget) osv. osv. Det tror jeg er helt naturligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det føles så uretfærdigt at man gør sig så umage for at gøre det så godt som muligt og så kommer der bare lige en og overhaler indenom...

Tror vi står i fuldstændig samme situation...

Orker bare slet ikke at være sammen med dem men min mand forstår mig slet ikke eller støtter mig ihvertfald ikke...

Det tror jeg også at vi er.

Måske har mænd sværere ved at sætte sig i vores situation. Selv om de også gerne vil have børn er det nok på en eller anden måde en større eller anderledes føles for os, og derfor gør det også mere ondt.

Min kæreste har ikke snakket meget om det da jeg hørte min søster var gravid. I hvert fald ikke med mig. Han snakkede til gengæld med min onkel.

Men ens mand eller kæreste er den man har brug for støtter en i sådan en situation. og det er din bare ikke så god til.

Men du er velkommen til at skrive til mig hvis du får brug for at snakke mere om det. Jeg har jo selv prøvet det. endda to gange da min kusine også er gravid.

Det tager bare tid før man får det bare lidt bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter min anden S.A synes jeg også pludselig alle omkring mig blev gravide. Tudede osgå og synes det var træls, jeg ikke også blev gravid med det samme. Alligevel tog det så kun 4 måneder efterfølgende, hvilket jo må siges at været ret hurtigt :)

Det skal nok snart blive jeres tur også :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må man godt råbe røv!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må man godt råbe røv!

:kram

Det er nemlig det man gerne må :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det hele tiden. Alle andre får børn. Nogen glæder man sig med, men andre tænker man bare. Hvor er Gud uretfærdig. Vi har kæmpet hver måned i 8 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det alt for godt, at alle andre omkring en bliver gravide, og der sker bare intet hos en selv, også selvom det er ens højeste ønske. Og det er okay at man ikke lige kan glæde sig på andres vejne. Det er okay at tude over at der intet sker hos en selv.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået den her sms-besked smækket i hovedet:

hej har lige ringet og fortalt min bror den glade nyhed at jeg er gravid...

hilsen min svigerinde..

FUCK HVOR GJORDE DET ONDT..!!!!!! :boo

Totalt :klap

Hvor er det dog uretfærdigt...

Så meget sur :numse

De har prøvet EN gang uden at vide noget om det var det rigtige tidspunkt...!!!

Og vupti - jackpot i første forsøg...

Det værste er at de ikke er nogen "gode mennesker"..

Misforstå mig ikke, de er almindelige at snakke med men de er såååå dårlige til økonomi, låner og nasser på alt og alle, betaler ikke huslejen hver anden måned på den lille lejlighed de har som de iøvrigt ikke kan holde i orden(ren osv.), har ingen jobs, står i RKI for et par hundrede tusind og skylder væk på utallige lån...

Han har drukket og taget stoffer i mere end 10 år så det er utroligt at der var en sædcelle tilbage der kunne bruges... Kan ikke passe et job og har været tvangsindlagt til afvænning..

Hun sidder derhjemme og æder og vejer over 100 kg og passer ikke på sig selv....

HVORFOR FÅR SÅDAN NOGEN MENNSKER LOV TIL AT FÅ BØRN..?!?!?!?!?!

Syns det er så uretfærdigt.. Herhjemme har vi sparet op, købt hus som vi har gjort i stand og holder så det er i ordentlig stand, passer på os selv, spiser sundt for at have den bedste forudsætning for et lille barn, er ikke-rygere eller drikker.. har aldrig taget stoffer..

Da vi købte hus og blev gift var hun såå bitter og misundelig på os fordi de ikke havde mulighed til det...

Så nu skal hun lige gnide salt i såret fordi vi ikke har kunnet få børn (endnu)...

og har lige testet negativt og venter på enten mens eller tid hos lægen...

Det værste er at min mand skældte mig ud da jeg sagde at jeg var ked af det og ikke kunne glæde mig på deres vegne da jeg ikke syns de fortjente det...

Tak fordi du læste med hertil, det blev langt...

Puuh skulle lige ud med det..

:kram :kram :kram

Det er ikke nemt <_< Ligesom MANGE herinde forstår jeg fuldt ud din frustration.

God du lige kan afreagere herinde :super

Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER