Morpige

Dagens gyser!

16 indlæg i dette emne

Læs teksten og se de 19 billeder

Cola på tænderne link

:blink :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det sjovt... ;)

har faktisk 2 tænder liggende i min skuffe måske man skulle lave et forsøg selv.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det sjovt... ;)

har faktisk 2 tænder liggende i min skuffe måske man skulle lave et forsøg selv.. :)

hehe ja det tænkte jeg også :) Jeg har også nogle stykker liggende. Det kunne være god lærdom for de små. jeg tror jeg venter med forsøget til Alexander er 6 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yyyakk!! Skræmmende alligevel :blink :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vidste jeg godt skete, det fik vi allerede af vide den gang jeg gik i skole ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vidste jeg godt skete, det fik vi allerede af vide den gang jeg gik i skole ;)

Ja også her. Men at se det på billeder er nu lidt overvældende :) Tænk at det var så slemt, bare efter 1 dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja også her. Men at se det på billeder er nu lidt overvældende :) Tænk at det var så slemt, bare efter 1 dag

ja det er lidt vildt at der sker så meget bare på 1 dag :o Men det er jo ikke helt det samme, hvis man drikker cola og børster tænderne. det er jo derfor de siger, at hvis man drikker cola, så skal man drikke det hele på en gang og ikke små sluke over en hel dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er lidt vildt at der sker så meget bare på 1 dag :o Men det er jo ikke helt det samme, hvis man drikker cola og børster tænderne. det er jo derfor de siger, at hvis man drikker cola, så skal man drikke det hele på en gang og ikke små sluke over en hel dag.

ja og det er faktisk bedst at drikke det med sugerør siger min svigermor, der er tidligere tandlæge. Hun siger at så ligger det ikke og syrer i munden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja og det er faktisk bedst at drikke det med sugerør siger min svigermor, der er tidligere tandlæge. Hun siger at så ligger det ikke og syrer i munden

Ja det kan der jo være noget om :) Hun burde jo vide det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ret vildt at se de billeder....

MEN min cola Zero smager nu stadigvæk skønt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yum yum :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FY FØJ DA :(

Men det smager nu stadig godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FY FØJ DA :(

Men det smager nu stadig godt :D

ja absolut. Jeg tror jeg drikker 2 colaer om året og dem vil jeg da nyde stadigvæk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja absolut. Jeg tror jeg drikker 2 colaer om året og dem vil jeg da nyde stadigvæk :)

uhhh det var ikke mange :)

Her er det vist lidt oftere, ikke noget at sige til at bildækket sidder solidt plantet på mavsen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhh det var ikke mange :)

Her er det vist lidt oftere, ikke noget at sige til at bildækket sidder solidt plantet på mavsen :D

Mit bildæk er større end dit (host host ) :lol :lol

men det forsvinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bildæk er større end dit (host host ) :lol :lol

men det forsvinder :)

Det har faktisk sit fordel med sådan et bildæk- min bærbare sidder solidt i spænd når jeg sidder med den på skødet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER