Guest Majkat

Ting til baby

92 indlæg i dette emne

kom jo til at købe en hel del ved kusinen, den anden dag! whistling.gif

endte op med en hel flyttekasse med superfint tøj i str. 50 + 62 + 68..... + ventetøj til mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har købt en sparke dragt i str.56 med æble print :loveshower & en regnbue farvet lang ærmet body :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har være i IKEA idag og købe tremmeseng og så 'faldt' jeg lige over 2 søde sæt sengetøj. Det ene med pindsvin og egern <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har igår købt spritny Emmaljunga klapvogn (har barnevogn fra 1. barn, så tænkte at begge børn ville få stor glæde af ny klapvogn), LEGO flyverdragt (-70 %), Joha køredragt i uld, Joha anorak i uld (begge til 30 kr. stk.)

Tidligere købt 5-6 bukser, 5-6 bodys, 2-3 heldragter, 3-4 bluser, lidt strømper og sutsko.

Min moar er ved at lave et babysvøb i vaskbart uld.

I sidste uge købte vi ind til nyt babyværelse - ny madras (genbruger storesøsters tremmeseng, da hun nu har fået juniorseng), nyt puslebord, kommoder, stof til sengetøj og kigger nu på gardin, tæppe og andre småting...

Glæder mig som bare pokker til at komme igang!

Er færdig med alle eksamner d. 28. Juni og så skal der dælme indrettes og lægges på plads...!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår fik i weekend seng og baby sit klap sammen stol til at tage med i byen, dyne, bamser.... og en babystol til spisebordet :) Helt perfekte ting at få af nogle super gode venner..... som heldigvis ikke længere skal bruge det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg barnevognen hjem, den har stået ved mine forældre i nogle måneder.... Har fået vasket madrasser, betræk mm. Skønt at få det gjort nu når jeg endelig har en da hvor jeg ikke er skidt!!!!! Ja, i hørte rigtigt!!! Jeg har det ok idag....... :)

:balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh vi har også haft en perfekt dag. Der var et kæmpe baby-marked i dag i nabobyen. Så vi fik købt vildt meget tøj, et legetæppe, musikuroe, og lidt legetøj.

Bagefter da vi kom hjem fik manden samlet puslebordet, mens jeg fik vasket alt babytøjet...ved godt vi er i god tid, men det ligger også meget til mig som person. Heller i god tid end for sent.

Tror også det er fordi vi endelig begynder at tro på det her projekt. Og at vores lille baby bliver til virkelighed :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt barnevogn i dag :D Wuhuu! Et super tilbud!! Den bliver sendt til mine svigerforældre.. Spændende! Glæder mig til at trille rundt med den :)

Ydermere har vi fået købt en masse tøj til bettefisen, primært brugt. Men tror efterhånden at vi har det tøj vi skal have.. Men det skal lige vaskes og sorteres i størrelser, så må vi se hvad vi mangler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh vi har også haft en perfekt dag. Der var et kæmpe baby-marked i dag i nabobyen. Så vi fik købt vildt meget tøj, et legetæppe, musikuroe, og lidt legetøj.

Bagefter da vi kom hjem fik manden samlet puslebordet, mens jeg fik vasket alt babytøjet...ved godt vi er i god tid, men det ligger også meget til mig som person. Heller i god tid end for sent.

Tror også det er fordi vi endelig begynder at tro på det her projekt. Og at vores lille baby bliver til virkelighed :-)

Jeg har det helt på samme måde, nu begynder jeg at tro på det og det betyder også at der så småt bliver indkøbt lidt til lillepigen. Vi har nu fået købt lidt og tøj det sjove er faktisk at det var manden, der foreslog om ikke vi lige skulle kigge lidt på det :loveshower Udover tøj har vi kun fået købt voksipose og et enkelt stykke legetøj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh :D :D :D I går købte vi en Juno seng - brugt, but I don't care :)

Jeg har villet have den seng hele tiden, men grundet lidt presset økonomi osv. valgte vi faktisk en tremmeseng fra Ikea - som står i kælderen - men har kigget på brugte Juno senge hele tiden og sukket. Så valgte forleden at løfte mine tanker og suk for min mand og vi besluttede at købte en brugt Juno seng. Og jeg er SÅ glad. Den skal lige lappes lidt med noget maling osv. Men den er jo sååååå fin :D

Ydermere kan han jo bruge den i mange år, så de 2000kr er nok givet meget godt ud :)

Måtte lige dele min glæde - weeeeee :yiepie :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh :D :D :D I går købte vi en Juno seng - brugt, but I don't care :)

Jeg har villet have den seng hele tiden, men grundet lidt presset økonomi osv. valgte vi faktisk en tremmeseng fra Ikea - som står i kælderen - men har kigget på brugte Juno senge hele tiden og sukket. Så valgte forleden at løfte mine tanker og suk for min mand og vi besluttede at købte en brugt Juno seng. Og jeg er SÅ glad. Den skal lige lappes lidt med noget maling osv. Men den er jo sååååå fin :D

Ydermere kan han jo bruge den i mange år, så de 2000kr er nok givet meget godt ud :)

Måtte lige dele min glæde - weeeeee :yiepie :glad :yay

hvor lækkert! loveshower.gifden skal i nok blive glade for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke shoppet noget endnu men har kigget på en knald rød barnevogn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er stort set alt shoppet, mangler vist efterhånden kun nye madrasser til seng og barnevogn og så en lyskæde og lidt andet pynt til børneværelset.

og så er der naturligvis en smule ting, jeg har undladr at købe, så vi har lidt at ønske os i barselsgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler kun en god ammestol, et opbevaringsmøbel til legetøj og en kommode. Men det hitter vi nok i tide. :-)

Er dog begyndt at få nogle smerter i ryg og ben så jeg ikke kan holde mig igang sindsyg længe af gangen. Derfor er jeg rigtig glad for vi har nået så meget så manden ikke skal få stress over det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik jeg købt lidt til prinsessen :loveshower

ugle sengetøj og ugle puslepude i lilla :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal vi hente kravlegård, badestol og skråstol + mere jeg ikke ved hvad er..... hos nogle venner.... ihhh det er lige så spændende som juleaften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik købt Dyne til Luna i går + sengesæt med ugler! a1221.gif

og i dag har jeg bestilt insektnet med mariehøns og en pusletaske fra Gaia & ko...... glæder mig til det dumper ind ad døren! loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik de ting hjem min kæreste ex havde stående fra deres søn (min bonus). Dvs vi nu har barnevogn :glad , der dog skal have nye hjul. En masse sko. sengetøj. og en masse små ting. Det hele er stillet i kælderen. Kæresten ville til at vakse det igår. Men jeg synes vi skal vente når det alligevel skal stå dernede, så skal de jo vaskes igen når vi tager det op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige nød til at dele!!!!!

Min veninde kom forbi i søndags, for hun havde da lige skaffet et fantastisk tilbud til mig!!

Stokke puslebord samt stokke sengen med vugge, baby og junior-kit, ooog sengehimmel -for sølle 1500 kr. :glad

Manner hvor blev jeg/vi bare lykkelige.. Vi er begge studerende så jeg havde vinket flot farvel til stokke ting!!!

:toot :yay :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må os indrømme har fået købt en del her på det sidste.. Var i charlottenlund i mandags og købe en brugt rød emmaljunga super Star barnevogn med lift sele til 1500 kr :glad man kan ikke se den har været brugt :blink . Så kom jeg i snak med en fra min drengs klasse og hun havde 2 kæmpe kasser med pige tøj til 500 så jeg har handlet billigt til Melissa :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige kommet hjem fra Babysam. Vi skulle have punkterfrie hjul til barnevognen. Så købte vi lige ny madrass til den også og har fundet en brugt lift på dba.dk som vi skal ud og hente på søndag. Så barnevogn kommet til at stå os i 1750,- :glad Så mangler der dog pusletaske, hvis man skal sammenligne med men nyprisen. Men synes det er en ganske fornuftig pris :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik lige købt de sødeste "futter" til lille-pigen i går! a1221.gif "hjemmestrikkede" af hende vi købte dem af....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Svendborg i dag (en times kørsel) blot for at hente en kommode, som jeg har besluttet trunten skal have til sit tøj på sit værelse.

Så lykkelig for at have verdens dejligste mand der gider bruge sin fridag med en svedene kæmpe 2timer i bilen fordi jeg endnu engang har fundet på en ide ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih jeg har købt babybjørn skråstol - fik min lift med snøre helt ny og massere af stofbleer tøj puslemåtte osv igår i babysam - og senere idag skal jeg i babysam igen og købe padwico 926 babyalarm ( min drømmemodel) og dårlige betale for leander vugge - den henter jeg dog ikke endnu, men glæder mig til han ligger og svæver i sin hvide vugge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal ud og kigge på tremmeseng på torsdag!!! loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER