Guest Majkat

Tid til NF , MD og JM

33 indlæg i dette emne

Håber de kan se kønnet, og ved ikke om jeg tør tro på det hvis de kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber de kan se kønnet, og ved ikke om jeg tør tro på det hvis de kan :)

Selvom der nu ligger et fint lille barn derinde er det jo stadig meget lille. Kønsdelene er vidst stadig alt for små til at kunne ses på en scanning.

Hende der scannede mig fortalte at hvis de var meget heldige kunne de se hvordan blæren (tror det var blæren) var placeret og ud fra det se kønnet.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fik kønnet at vide i uge 12 til hendes NF scanning, og det var ikke et hvis... De kunne se det tydeligt. Jeg tør ikke håbe på at være lige så heldig... Og hvis devillekunne komme med et skøn, ville jeg stadig ikke tro på det før efter uge 14-15-16 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr det kunne have været dejligt, at vide det allerede.

Jeg ved ikke mere end hvad vi fik at vide til scanningen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste vil ikke kommentere kønnet... Det er nok derfor jeg ikke regner med noget. Er heller ikke interesseret i at få et måske køn :)Men det kan lade sig gøre hvis man er heldig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ved lægen i onsdags, hvor jeg fik GU og taget blodprøver til doubletest osv.

I det de er i tvivl om hvor langt jeg er henne, sagde de jeg ville få mine tider asap.

Jeg fik så brev i lørdags, og skal til NF d. 08/03-12. De mener jeg evt. kan være 1½ uge længere henne end de siger jeg er. Ifølge dem er jeg 11+0 i dag.

For mig er det lige meget om det er en uge før eller senere, bare alt er rask, og jeg glæder mig egentlig til at se med en mere præcis dato.

I brevet var der også tid til JM, som ligger i slutningen af marts og MD som ligger i april.

Det hele er SÅ SPÆNDENDE, og lille gug derinde skal bare være ok. Næsten kun en uge til NF :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen tider fået endnu - men ved scanningen viste baby lige nakkefolden frem - og iflg lægen var str. Normal - meeeen blev da lige kortvarrigt nervøs over han kunne måle den 10+3..?!?!

Spurgte svangreambulatoriet om de havde en tid til mig til NF - men hun sagde at de var ved at læse mine papirer fra fertilitetsklinikken så der ville gå yderligere en lille uge inden jeg får en tid :( øv altså.... Men til gengæld ville fertillitetsklinikken se mig igen den 19 marts :) og det er den samme person som scanner mig hver gang - det er rigtig rart... Men jeg vil da gerne have nogle tider snart - også så jeg kan blive officiel gravid - selvom vi har sagt det til nogle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået brev om noget informøder i Odense..

Til gengæld, fik jeg NF og Jordemoder i samme brev :)

Jeg fik brev fra OUH idag - Infomøde den 19 marts ( gruppemøde) og scanning den 27 marts der er jeg 13+4...

men ingen tider til jordmortjek eller MD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER