Barbamama

Ynlingsreklamer og hadereklamer

71 indlæg i dette emne

Okay okay, den her tråd bærer præg af at jeg ser for meget tv :whistling

MEN! Jeg tænker at vi godt kan få noget sjov ud af det alligevel ;)

Hvilke reklamer giver dig myrekryb og knopper og hvilke reklamer synes du bare er herlige?

Personligt er jeg SÅ træt af Beauvais tomatketchup-reklamer. HALLO, så fantastisk kan ketchup bare ikke være! ARGH! :prik

Elsker tilgengæld Heineken-reklamen, hvor det unge par sniger sig ind på et meget syret sted og synger mens en lidt Rasmus-Bjerg-agtig type synger noget på asiatisk. Synes den er så herligt mærkelig, og jeg kan godt lide musikken.

Er også stadig med på Nykreditkreklamerne med sneglene. Synes bare den blå snegl (den med ja-hatten) er SÅ cute. :loveshower

Og så bliver jeg bare glad af reklamerne for Calles med Peter Aschenfelt. Især der hvor han siger "Kassedame? Jamen det giver da GOD mening!" til en kassedame med kæmpe :hophop Det er så lallet at jeg kun kan blive glad af det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hader nykreditsneglene og jeg får bare spat af dem <_<

syns de fleste reklamer er irreterende faktisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fniser også stadig over Nykreditreklamen med Rasmus Botofto og hamsteren, der skal have "owerblik" :lol Jaja, små hjerner, små fornøjelser, I know, I know :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flækker af grin hver gang de sender den reklame fra det der slankepulver (Der hvor manden beskylder konen for utroskab hvor det viser sig at det sådan set er ham selv på billedet - bare 20 kg lettere noget i den stil)

Trækker på smilebåndet af DSB reklamerne :) Harry er så sød :D

Får faktisk lidt kvalme med EDC sneglen der bliver køresyg hver gang den reklame bliver vist :P

Bliver skør i hovedet af Nordea reklamen, og så en reklame i går for ung rejs med nogle gamle mennesker der sad og snakkede i laaaang tid om alt og ingenting, hvor pointen var at det man ikke gør fortryder man (Der er sgu da ingen unge der ser en reklame i så lang tid!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flækker af grin hver gang de sender den reklame fra det der slankepulver (Der hvor manden beskylder konen for utroskab hvor det viser sig at det sådan set er ham selv på billedet - bare 20 kg lettere noget i den stil)

Trækker på smilebåndet af DSB reklamerne :) Harry er så sød :D

Får faktisk lidt kvalme med EDC sneglen der bliver køresyg hver gang den reklame bliver vist :P

Bliver skør i hovedet af Nordea reklamen, og så en reklame i går for ung rejs med nogle gamle mennesker der sad og snakkede i laaaang tid om alt og ingenting, hvor pointen var at det man ikke gør fortryder man (Der er sgu da ingen unge der ser en reklame i så lang tid!!)

hehe...jeg elsker også den reklame hvor han beskylder konen for utroskab...synes den er så god...

Hader nykreditreklamen hvor man skal tænke blå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk at de reklamer fra Oddset er ret geniale....'der er så meget kvinder ikke forstår' hvor man hører kommentatoren og ser kvindens tanker over hvad kommentatoren siger :D Leasy reklamerne synes jeg også er ret gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med Rasmus Botoft i Nykredit reklamerne, og Sjanne & Luffe fra Leasy.... Specielt den hvor han står ude og smugryger (køb nu for helvede bare den computer, din skøre kælling! :D )

Hader Super Best idioten!! :rolleyes Og faktisk også de der Calles reklamer med Aschenfelt.... Men nok mest fordi jeg ikke kan ha' ham som person.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser vist for lidt reklamer for har ikke set jeres. Mine favoritter er helt klar lokalsporten, de er fantastiske. NAKNIK NAKNIK :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det utroligt svært med bravo-reklamen med den fantastisk dårlige rap! <_< Uf, hvor bliver jeg irriteret.. Eller TDC - de kunne godt finde på noget nyt! Eller Leasy! Hende jeanne får jeg grå hår af. "jeg har altså lige købt en fladskærm, en bærbar, en vaskemaskine" og så kun til 20% i rente. Kan sgi godt forstå ham luffe er muggen! :gal

Jeg kan derimod godt li den nye beckham/hm reklame. Godt sangvalg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser vist for lidt reklamer for har ikke set jeres. Mine favoritter er helt klar lokalsporten, de er fantastiske. NAKNIK NAKNIK :glad

Hehe, først kunne jeg ikke finde ud af hvad du snakkede om, og så begyndte jeg bare at grine... "Niller! Du er nurv!" :lol :lol :lol

Der var på et tidspunkt en reklame for en eller anden bank, hvor en køn ung kvinde står og smiler til en fyr, som hun lige har været i seng med... Og så afslører glad men nervøs "Jeg er gravid!" og han så spørger "Hvad fanden vil du have at jeg skal sige til min kone?". Pointen var vist noget med at banken var nogen, man kunne tale med, men jeg synes bare den var så deprimerende...

Det samme med de der EDC-reklamer, hvor EDC "hjælper dig videre" og man så hører om skilsmissefamilier der har det "helt okay" nu. Ved godt at det også er en del af virkeligheden, men jeg synes virkelig det var en downer at se de reklamer. Men måske er det bare fordi jeg er nygift ;)

Og så skal Joachim Knop og Unibet reklamerne bare væk. Synes han er så irriterende! :rolleyes

Tilgengæld kan jeg godt lide reklamerne for Quick-skrab, hvor de spørger om Blackjack er det nye spil, eller om det er ete legendarisk marsvin, der kan spise en hel agurk på under 30 sekunder! :D (Men måske er det bare fordi jeg elsker marsvin :P)

Jeg kan også godt lide den reklame for Føtex, hvor de viser alt muligt lækkert, og der så pludselig er en tomat, hvor speakeren siger: "Hov stop! Dén tomat, den er for grim til føtex!" og den så eksploderer! Det giver mig bare nogle sjove billeder i hovedet af hvad føtexmedarbejdere gør, hvis de får et parti dårligt frugt hjem :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette billede af mine små bamse-basser, siger vist noget om hvilke reklamer der er mine yndlings :whistling

post-3938-052293000 1328953326_thumb.jpg

Jeg HADER den der med hende der er gravid "hvad vil du have jeg skal sige til min kone?". Hvis min kæreste foreslog vi skiftede til den bank - så røg han daud med det samme :rolleyes

Calles reklamer kan jeg bare heller ikke magte.. De er trælse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I huske den der reklame for stimorol med en hemmelig smag? Hvor der er en, der er lige ved at fortælle smagen videre og så BRAGER der nogle mænd ind ridende på en struds og truer ham til at lade være! Den synes jeg er genial! :lol

Tilgengæld synes jeg TV3s reklame for deres Casting-halløj, hvor en kvinde kommer en ret speciel barnevogn for at få opmærksomhed er SÅ plat.

Og den der reklame for love-film, hvor en fyr lover sin kæreste at han aldrig aldrig mere vil købe et spil, synes jeg er så tåbelig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af Leasy reklamerne, TDC parret og så en maaaasse andre.

Jeg er derimod helt vild med Danske Spil reklamerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I huske den der reklame for stimorol med en hemmelig smag? Hvor der er en, der er lige ved at fortælle smagen videre og så BRAGER der nogle mænd ind ridende på en struds og truer ham til at lade være! Den synes jeg er genial! :lol

Tilgengæld synes jeg TV3s reklame for deres Casting-halløj, hvor en kvinde kommer en ret speciel barnevogn for at få opmærksomhed er SÅ plat.

Og den der reklame for love-film, hvor en fyr lover sin kæreste at han aldrig aldrig mere vil købe et spil, synes jeg er så tåbelig :rolleyes

Ja, den for lovefilm er virkelig plat..!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk ikke huske hvad det er en reklame for (så måske er det ikke en særlig effektiv reklame :whistling ) men jeg elsker bare den der reklame med de to svenske nørder med hestegrinet, der vil have robotter :loveshower :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige nu er jeg træt af interfloras reklame - der hvor han kommer til hest for at overraske kæresten.

Plus den der Calle-reklame... Har han ikke penge nok i forvejen, ham Peter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg virkelig den eneste, der kan lide Calles reklamerne? :blush

Synes man bliver så glad af at se på det fjogede fjæs :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Calles reklame er heller ikke lige mig <_<

Er også ret vild med viasat reklamerne med nisserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh jeg har det efterhånden snart sådan, at jeg synes reklamerne er det bedste på tv2 :)

Men jeg er også vild med oddset reklamerne, der er så meget kvinder ikke forstår. Jeg synes de er så sjove, måske fordi jeg kan genkende nogen af tingene, når manden snakker fodbold med vennerne :whistling

Jeg kunne bedre lide føtex´s vi gør mere for dig sang :) elsker de der sange, kan også stadig en gammel OBS sang, glædelig jul til alle og velkommen i obs...

Jeg husker også den for enten var det et forsikringsselskab eller falck, hvor et ægtepar holder i vejkanten og snakker i telefon med datteren, som åbenbart lige er blevet gift, og de er ikke nået frem. Den grinede jeg også meget af, for det er bare noget af det, som bare IKKE må ske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ynglings: M&M hvor røde prøvet at løbe væk på båndet, men bliver fanget af de andre varer og så overgiver sig og knider numsen (stegkoden) ned over bibberen... :lolhit

Haderen: den med edderkobben, ved ikke hvad det er for... Eller WSPA!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min absolutte yndlingsaversion er de reklamer for Kvickly med den dysfunktionelle skilsmissefamilie. Synes det er så tydeligt, at der har siddet et smart reklamebureau og sagt "Vi skal sgu da have noget med mennesker, der er skilt. Det er der mange, der er!".. Ja, det kan skisme godt være, men lad dog være med at fremstille det som et utroligt dårligt fungerende ekspar, der skændes og er perfide over for hinanden i børnenes selskab! :klap Nå, jeg tolker nok lidt for meget på den reklame.

Jeg kan faktisk godt lide Levevis- reklamen - er ret vild med den dramatiske ost :D Og så de søde små babyprodukter med sut i munden.

Oddset er også altid sjove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Budweiser reklamerne er også rigtig gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅÅÅÅHR :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh jeg elsker når de tager cutefactoren med på den gode måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sagde at jeg ikke børd mig om reklamer. men kan nu rigtig godt li Leasy reklamerne egenlig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER