Barbamama

Ynlingsreklamer og hadereklamer

71 indlæg i dette emne

ov jeg kan ikke have de nye koberg reklamer, men det handler kun om, at jeg ikke gider Sidney Lee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt lide den der reklame med de asiater som er på ferie, og som beundrer danskernes levemåde haha. Synes den er så sjov, og dum på samme tid. Ved ikke om det er fra spies? :lolhit

Og så HADER jeg virkelig føtex reklamerne hvor de synger, nøøj hvor er det bare irriterende. Jeg kan finde på at slukke fjernsynet hvis reklamen kommer, så meget spat for jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lige omkring nytår var der en reklame for Aalborg Factory - noget fyrværkeri halløj. Jeg var nærmest lige ved at falde over med selv for at få skiftet kanal når den kom. 3 kønne asiatiske kvinder, der synger "Aalborg factory, aalborg factory" og så et eller andet asiatisk. Det lød HÆSLIGT! Nærmest som motorsave ind i hjernen :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh den ABSOLUT VÆRSTE OG MEST RÆDSELSFULDE er helt bestemt Sanex (tror jeg det er)... Den der hvor man ser huden i en armhule og så bliver det til en milliard nøgne mennesker, der laver mærkelige bevægelser. Føj!!! Jeg er bare så sart med den reklame. Ikke fordi de er nøgne, men fordi jeg forestiller mig alt muligt klamt om hud. Jeg bliver faktisk rigtig skidt af at se den...

Jeg er tilgengæld ret vild med oddset (mest de gamle) og så den nye?? Pepsi max med får :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lige omkring nytår var der en reklame for Aalborg Factory - noget fyrværkeri halløj. Jeg var nærmest lige ved at falde over med selv for at få skiftet kanal når den kom. 3 kønne asiatiske kvinder, der synger "Aalborg factory, aalborg factory" og så et eller andet asiatisk. Det lød HÆSLIGT! Nærmest som motorsave ind i hjernen :shooter

Argh ja, den var simpelthen så frygtelig!!

"Aalborg factory, Aalborg factory deeeeee eeeeer baaaar' gooooo'" - eller noget i den stil....... Skræk! :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magter virkelig ikke reklamen for Beauvais ketchup :wacko

Er ved at dø af grin over Oddset reklamerne. Især fordi jeg selv fatter hat af sport så kunne godt finde på at spørge manden hvad en midtbane general er :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette billede af mine små bamse-basser, siger vist noget om hvilke reklamer der er mine yndlings :whistling

post-3938-052293000 1328953326_thumb.jpg

Jeg HADER den der med hende der er gravid "hvad vil du have jeg skal sige til min kone?". Hvis min kæreste foreslog vi skiftede til den bank - så røg han daud med det samme :rolleyes

Calles reklamer kan jeg bare heller ikke magte.. De er trælse..

Er også helt vild med de snegle :)

Synes også den med rasmus botoft og blå bank er fed. Men kan også godt li det han har lavet med rytteriet.

Hader føtex reklamerne og dem med "lider du også af analkløe?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader desuden lars boom reklamerne for onfone, de er så kunstige, at jeg faktisk har fået antiparti for ham...

Kims reklamerne, synes jeg også er sjove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg hader også den med "lider du af analkløe", eller hvor de pludselig siger "ildelugtende udflåd, bla bla bla" føøøøj det er ret så klamt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ah jeg er lidt ond, men synes faktisk at den nye netto reklame med den nye lærlig er sat til at finde et eller andet, og de siger den ligger ved siden af venstrehånds skruetrækkeren, er lidt underholdende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og bil reklamerne prøver altid at overgå hinanden og være mere fantastisk end alle de andre

får spat af dem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lige omkring nytår var der en reklame for Aalborg Factory - noget fyrværkeri halløj. Jeg var nærmest lige ved at falde over med selv for at få skiftet kanal når den kom. 3 kønne asiatiske kvinder, der synger "Aalborg factory, aalborg factory" og så et eller andet asiatisk. Det lød HÆSLIGT! Nærmest som motorsave ind i hjernen :shooter

Argh ja, den var simpelthen så frygtelig!!

"Aalborg factory, Aalborg factory deeeeee eeeeer baaaar' gooooo'" - eller noget i den stil....... Skræk! :numse

Åhhh, ja - nemlig ligesom en motorsav i hjernen :numse Og så er det som Troldemor skriver dansk med asiatisk accent, og ikke helt asiatisk :blink

HADER Føtex, Kvickly, Oddset, Onfone reklamerne. Til gengæld kan jeg ret godt lide Leasy reklamerne " køb nu bare den computer, din skøre kælling" :lol Levevis er også ret søde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi ser bort fra vaskepulver, cilit bang, vanish, tandpasta osv osv, så HADER jeg reklamen fra Nykredit bank.. Bare det jeg hører han siger "Du ser farven blå" :bask :bask Jeg får gåsehud...

Men jeg kan godt lide at se på Pepsi Max reklamerne. Især den hvor de er til et trylleshow hvor kæresten rejser sig op og siger "Øhh Dylan?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi ser bort fra vaskepulver, cilit bang, vanish, tandpasta osv osv, så HADER jeg reklamen fra Nykredit bank.. Bare det jeg hører han siger "Du ser farven blå" :bask :bask Jeg får gåsehud...

Men jeg kan godt lide at se på Pepsi Max reklamerne. Især den hvor de er til et trylleshow hvor kæresten rejser sig op og siger "Øhh Dylan?"

Enig - kan SLET ikke have dem!!

Jeg elsker reklamen for Tuborg Julebryg - den med rensdyret der kommer kørende og stopper op da en Tuborgbil kører forbi. Jeg griner hver eneste gang af dens ben, når den vender og løber efter :D

Synes også rejsereklamerne med Mads Mikkelsen er gode. Der har de godt nok ramt tidsånden - den sidder lige i skabet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig - kan SLET ikke have dem!!

Jeg elsker reklamen for Tuborg Julebryg - den med rensdyret der kommer kørende og stopper op da en Tuborgbil kører forbi. Jeg griner hver eneste gang af dens ben, når den vender og løber efter :D

Synes også rejsereklamerne med Mads Mikkelsen er gode. Der har de godt nok ramt tidsånden - den sidder lige i skabet!

jaaa, den er super god. Men elsker i det hele taget julereklamer :biglove Men særligt Tuborg - synes på en måde at det liiidt sparker julen i gang, når den rammer skærmen i november :) (hvilket er lidt sørgeligt - at en reklame starter min jul, haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er vild med spar nord reklamen, med manden som kommer ind på tanken, fordi han ikke kan sove for sin datter, hvor sælgeren spørger om datteren har kolik :) Ja det kan godt være, hun har besøg af kæresten :lol :lol :lol

den er da funny

eller den med rene dif og hilda heik som sidder ved et bord og flirter, og alle ved nabobordene ringer til deres venner og fortæller om, hvad de ser... Jeg kan ikke huske hvilket telefonselskab det er for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er vild med spar nord reklamen, med manden som kommer ind på tanken, fordi han ikke kan sove for sin datter, hvor sælgeren spørger om datteren har kolik :) Ja det kan godt være, hun har besøg af kæresten :lol :lol :lol

den er da funny

eller den med rene dif og hilda heik som sidder ved et bord og flirter, og alle ved nabobordene ringer til deres venner og fortæller om, hvad de ser... Jeg kan ikke huske hvilket telefonselskab det er for :)

Hehe, ja den med datteren er virkelig sjov!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt li den for Nupo(tror jeg) med manden der anklger konen for at have en affære men så tager hun billedet og siger "Det her? Det er dig og mig på Kreta i 98" Hæ hæ!

Kan også godt li Levevis reklamen i bedste Band Aid stil!

Jeg hader Leasy reklamerne - får fnider af dem, og så hader jeg ENDNU MERE reklamen for Wupti!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som har lagt mærke til den ene reklame fr startour med mads mikkelsen .. Der siger han 15 minutter til og lave mad .. 20 minutter til og spise ... Gad da godt vide hvordan han kan lave mad så hurtigt haha man kan jo ikke engang nå at koge kartofler på den tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som har lagt mærke til den ene reklame fr startour med mads mikkelsen .. Der siger han 15 minutter til og lave mad .. 20 minutter til og spise ... Gad da godt vide hvordan han kan lave mad så hurtigt haha man kan jo ikke engang nå at koge kartofler på den tid?

Ja..... Det har jeg også studset over.... Mener faktisk det er sølle 12 minutter.... Og så spiser man på et kvarter. Den går sg ikke herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER brevgulds reklamen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER brevgulds reklamen <_<

OMG ja. Det er da verdens dårligste reklame.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oral B reklamerne, specielt under VM hvor der kom "gør som........... MIKKEL HANSEN" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER brevgulds reklamen <_<

Sådan lige off-topic, så er der da noget RET lurent ved den reklame er der ikke??? Synes det lyder top suspekt at man bare lige skal sende sine guldsmykker mv. og så får man et eller andet beløb (som man åbenbart ikke selv har indflydelse på?) retur :blink Har tit undret mig over om alle bare må lave reklamer... Så skal jeg da igang. "Hej, jeg hedder Mette, og hvis du har lyst, så må du gerne sende noget guld til mig, så sender jeg nogle kroner tilbage en dag når jeg har tid." :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan lige off-topic, så er der da noget RET lurent ved den reklame er der ikke??? Synes det lyder top suspekt at man bare lige skal sende sine guldsmykker mv. og så får man et eller andet beløb (som man åbenbart ikke selv har indflydelse på?) retur :blink Har tit undret mig over om alle bare må lave reklamer... Så skal jeg da igang. "Hej, jeg hedder Mette, og hvis du har lyst, så må du gerne sende noget guld til mig, så sender jeg nogle kroner tilbage en dag når jeg har tid." :rolleyes

jeg synes også der er noget mystisk og lureret ved den reklame. Personligt ville jeg heller sende mit guld til dig, end til det firma...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER