Myliona

Hjemme fra fantastisk MD scanning

19 indlæg i dette emne

:loveshower

Lillepigen var velskabt og helt som hun skulle være.. Hun blev ved at drille og vende sig rundt, så det tog lidt tid :) Men alt så fint ud.

Denne gang havde hun intet problem med at "vise sig frem" så da jeg sagde "Du må gerne bekræfte det er en pige" sagde hun "Ja, det er jeg da slet ikke i tvivl om hun er.." og grinte..

Også var det så kært at se hun havde hikke :7himmel

Også er jeg nu sikker på det er hende jeg mærker - for hun sluttede af med at vi kunne se hele bettetøsen og vupti, sparkede hun med begge ben op mod maven - og jeg mærkede den fornemmelse jeg havde haft med at der var noget som "vendte sig" inden i mig :biglove :biglove :biglove

Nu må de næste 20 uger gerne gå hurtigt :loveshower :whistling Vi glæder os til at møde dig lille pige :balloons

Næste scanning, er d. 7 marts :) Fra nu af skal jeg scannes en gang om måneden, pga min mave-operation :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så fik jeg lige lagt billederne ind af prinsessen :loveshower

post-3938-099569300 1328702429_thumb.jpg

Også lige et hvor hun sparker mor, og piller næse samtidig :whistling

post-3938-003935500 1328702434_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en dejlig MDscanning - Og hun ser dejlig ud(Sjovt billede nr 2)

Tillykke med jeres lille pige.

Synes der er laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid til 1 marts, hvor jeg skal afsted til MD.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en dejlig MDscanning - Og hun ser dejlig ud(Sjovt billede nr 2)

Tillykke med jeres lille pige.

Synes der er laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid til 1 marts, hvor jeg skal afsted til MD.

Det var en fantastisk oplevelse :) meget speciel, i forhold til NF - der ser man jo baby i fuld figur hele tiden.. Her zoomer hun jo rundt :) Men dejligt, sådan at blive guidet rundt og høre at alt var okay - hun var god til at fortælle hvad vi så - ellers ville vi have følt vi bare sad og kiggede på sorte prikker der bevægede sig tror jeg :)

Hun sagde også at jeg skulle forberede mig på at det nok var sidste gang jeg så baby i fuldfigur, da hun vokser en del fra nu af, og snart ikke kan fanges i fuld figur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fantastiske scanning :loveshower

Så dejligt at høre, at det er gået godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at i havde sådan en god oplevelse..... SKØNT :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh, dejligt, og sikke nogle dejlige billeder loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort stort tillykke . Smuk og mega fræk tøs ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hun er ikke så lidt fræk, at sparke sin mor - også endda mens jeg kigger :rolleyes Men elsker det.. Sjovt, at efter jeg er blevet scannet i dag - så kan jeg mærke hende endnu tydeligere - måske fordi det gjorde mig endnu mere opmærksom på følelsen af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo bare som en vidunderlig scanning! :loveshower

Og :lol til billede 2. Sikke en uopdragen lille prinsesse :loveshower :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo bare som en vidunderlig scanning! :loveshower

Og :lol til billede 2. Sikke en uopdragen lille prinsesse :loveshower :lolhit

Det er efter faren :whistling

Og ja - det er den bedste scanning vi har fået :) Uden tvivl - måske fordi jeg faktisk kun var nervøs i morges da jeg stod op, og ikke lang tid i forvejen har gået og været nervøs :) Alle de andre gange, har jeg holdt vejret da scanneren er lagt på - simpelthen i frygt for den skulle vise der ikke var liv.. I dag, var jeg overhovedet ikke bange for det :)

jeg har brugt meget det du sagde med om man er reelt bange - eller om man bare tænker tanken at "det ville bare være så frygteligt" - det hjælper mig lidt :)

I som går og venter, skal virkelig glæde jer :) Det er utrolig spændende at se baby så tæt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er efter faren :whistling

Og ja - det er den bedste scanning vi har fået :) Uden tvivl - måske fordi jeg faktisk kun var nervøs i morges da jeg stod op, og ikke lang tid i forvejen har gået og været nervøs :) Alle de andre gange, har jeg holdt vejret da scanneren er lagt på - simpelthen i frygt for den skulle vise der ikke var liv.. I dag, var jeg overhovedet ikke bange for det :)

jeg har brugt meget det du sagde med om man er reelt bange - eller om man bare tænker tanken at "det ville bare være så frygteligt" - det hjælper mig lidt :)

I som går og venter, skal virkelig glæde jer :) Det er utrolig spændende at se baby så tæt på :)

Dejligt at du kan bruge tankegangen :kram2

Og endnu dejligere at du har haft sådan en god oplevelse! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en god MD scanning :glad

Og hvor er det da dejligt, at du kal scannes hver måned. Så kan I rigtig følge med lillepigens vækst :glad

Skønne billeder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en god MD scanning :glad

Og hvor er det da dejligt, at du kal scannes hver måned. Så kan I rigtig følge med lillepigens vækst :glad

Skønne billeder :loveshower

Ja det er fedt :D Er dog spændt, da jeg ikke selv kunne bestemme dagene hvor jeg skal scannes, så jeg nok skal have ekstra fridage...

Vi har tilbud min mor og svigermor at de må komme med en enkelt gang og se den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres fine scanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... Hvor skønt med et lille gensyn! Og at alt ser ud som det skal!

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig oplevelse :) Og dejligt hun er så livlig :)

Synes også der vildt lang tid til 1. marts, hvor vi skal afsted. Håber, ligesom dig, at få bekræftiget, at det jeg tror er "at mærke liv", nu også er det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var virkelig en god oplevelse :)

Og jeg skal scannes igen d. 7 marts, så det glæder jeg mig jo også rigtig meget til :) Og er ret sikker på jeg så kan få en scanning, hvor bekymringerne er lagt helt på hylden :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER