Stbaby

Så skal der ædes igennem!!

14 indlæg i dette emne

Efter brylluppet i oktober var der MANGE rester ift. sodavand og slik - og det skulle jo spises!

Og så blev det december, med lige så meget slik, kage, konfekt, sodavand og god mad.

Manden og jeg blev enige om at vi skulle hygge os i december og ikke tænke over hvad vi puttede i munden, og så ville vi tilbage til den sundere livsstil efter nytår. Ikke en kur - men bare at tænke over hvad vi putter i munden.

Jeg var på vægten for første gang siden brylluppet og har taget 8 kg på i løbet af 3 mdr... UPS!!!

Fra på tirsdag gælder de gamle sundere leveregler - så de næste par dage skal der ædes igennem ;)

Vi har bla. et kg. konfekt, et par liter åben sodavand og så lige 2,5 kg toblerone stående.... men aftalen er at det vi ikke får spist inden tirsdag får han med på arbejde, så det i det mindste ikke bare ryger i skraldespanden.

Jeg glæder mig ikke til de første uger. Jeg er en af dem der bliver 'afhængig' af sukker og cola, så jeg får det fysisk dårligt de første uger efter sådan et slikstop (har været igennem det flere gange og det er super godt for vægten - problemet er at det som regel kun holder 2 - 6 mdr. men så har jeg da været sund i den periode og det er da bedre end ingenting :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber sukker afvænningen kommer til at gå godt, samt at de sunde madvaner vinder deres indtog :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det kommer til at gå nemt med at komme af med afhængigheden af sukker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det :goodluck Her røg ALT ud igår aftes da vi gik i seng, slik chips og andre sukkerholdige left overs røg lige ned i skraldespanden <_<

Er gået igang fra idag og har helt vilt sukker abstinenser, kunne godt spise bare lidt af alt det der røg ud igår :D derfor jeg gjorde det, for jeg kender mig selv, nu er der ikke noget at synde med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med projektet! Kender det alt for godt... Jeg går i gang når jeg har afleveret speciale 3. maj... Kan ikke overskue både job og opgave samtidig med kostomlægning... :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så velbekomme de næste par dage :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en halv times ædeorgie af konfekten blev jeg nødt til at bede manden om at tage det væk fra sofabordet.... det blev simpelthen for klamt at lugte til!!

Og de 2,5 kg toblerone er slet ikke kommet på bordet, for der har jeg spist et enkelt stykke hen over julen.

....og inden i siger at et enkelt stykket toblerone da ikke kan give kvalme, kan i her ser stykkerne ;)

2rnfn9f.jpg

Ungerne fik også hver et stykke uden begrænsning!! De åd og åd og åd og åd - og ingen kom længere end halvvejs og har nu sagt at der går lang tid før de har lyst til chokolade igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega stykker de er næsten vulgære sorry to say

Og super at ungerne kunne spise alt hvad de ville og så gå kolde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh ja da et stykke ckokolade :o :lol Kan godt først de ikke kunne spise det hele :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk at det at de fik lov til at æde som de havde lyst gjorde at der ikke blev spist helt så meget slik resten af juleferien. For når de blev sliksultne fik de at vide de bare kunne spise resten af deres toblerone, men efter en bid eller to så var de ikke sliksultne mere (faktisk er det kun de to store der har præsteret at få spist et helt stykke - og det tog over en uge!! De små har stadig deres stykker liggende og Linus gider overhovedet ikke chokolade mere :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahahah sikke et billede. Jeg har også tømt lagrerne i går af slik og søde sager og smidt brunkagerne ud. Orker ikke mere af det stads. Og jeg gider heller ikke sukker mere, fra i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange skal kampe kæmpes anerledes end man tror...

Da jeg var bette - havde jeg ikke noget behov for søde sager... da jeg ikke vidste hvad det var.. INDTIL min dumme onkel - proppede mig med pålægchokolade :(

Pludselig havde min mor en datter der bare plagede og plagede og plagede..

Så en dag købte hun MEGA meget slik.. og satte mig ved et bord.. og gav mig alt det slik jeg ville have.. og mere.. og mere.. og mere...

Og til sidst vare det netop allllt for meget... og slik tiggede jeg ikke om i MEGET lang tid bagefter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor får man så stor toblerone henne???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER