tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

For pokker sparks det er sgu lidt en op ad bakke måned  for os :blink  :D

nu hænger al statestik på Janne  :D hun kan da kun blive gravid når nu vi andre er sat ud af spil

 

Jep - der er rimeligt stort forventningspres fra os, hehe :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan kun tilslutte mig det med en dårlig måned.

Var startet med næsespray til den lange behandling, skulle så til Kos, hvor jeg selvfølgelig bare tager den med. Desværre opdager jeg da vi ankommer til hotellet, at næsesprayen er tom. Aner ikke hvad der er sket, men ved bare det er rigtig lort.

Nu skulle vi igennem vores sidste ivf behandling, og så er jeg nødsagen til at stoppe.... PIS!!!!

Får kontakt til klinikken da vi kommer hjem, og da jeg kun var igang med næsesprayen, kan jeg heldigvis sagtens få lov at starte med det samme igen, eller på min 21. Cyklus dag.

Så d. 2. September starter jeg bare igen, og håber det så går bare lidt bedre denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun tilslutte mig det med en dårlig måned.

Var startet med næsespray til den lange behandling, skulle så til Kos, hvor jeg selvfølgelig bare tager den med. Desværre opdager jeg da vi ankommer til hotellet, at næsesprayen er tom. Aner ikke hvad der er sket, men ved bare det er rigtig lort.

Nu skulle vi igennem vores sidste ivf behandling, og så er jeg nødsagen til at stoppe.... PIS!!!!

Får kontakt til klinikken da vi kommer hjem, og da jeg kun var igang med næsesprayen, kan jeg heldigvis sagtens få lov at starte med det samme igen, eller på min 21. Cyklus dag.

Så d. 2. September starter jeg bare igen, og håber det så går bare lidt bedre denne gang :)

For pokker Lykke nå en fedt at i kan starte så hurtigt igen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun tilslutte mig det med en dårlig måned.

Var startet med næsespray til den lange behandling, skulle så til Kos, hvor jeg selvfølgelig bare tager den med. Desværre opdager jeg da vi ankommer til hotellet, at næsesprayen er tom. Aner ikke hvad der er sket, men ved bare det er rigtig lort.

Nu skulle vi igennem vores sidste ivf behandling, og så er jeg nødsagen til at stoppe.... PIS!!!!

Får kontakt til klinikken da vi kommer hjem, og da jeg kun var igang med næsesprayen, kan jeg heldigvis sagtens få lov at starte med det samme igen, eller på min 21. Cyklus dag.

Så d. 2. September starter jeg bare igen, og håber det så går bare lidt bedre denne gang :)

Ej for pokker!! Det var da også helt vildt uheldigt :( Håber du kunne nyde ferien alligevel! Og så må du bare tælle ned til 2. sept. Der er heldigvis ikke alt for længe til :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker Lykke nå en fedt at i kan starte så hurtigt igen  :)

Ja frygtede jo at vi skulle vente en hel måned, som man jo skal når man først har været i gang med sprøjtene, og hvis det var tilfældet, kunne vi først have fortsat i det nye år, pga min mand er midt i noget uddannelse, men sådan gik det heldigvis ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker!! Det var da også helt vildt uheldigt :( Håber du kunne nyde ferien alligevel! Og så må du bare tælle ned til 2. sept. Der er heldigvis ikke alt for længe til :) :)

Kunne sagtens nyde ferien alligevel, men for dælen, lige som man opdager det, og ved hvad det så betyder, så føler man bare at hele ens liv er ødelagt... Man er sku lidt skør i knolden, når man er igang med al dette behandlingsforløb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hvad sker der lige, sjovt som det ofte er psykopater i lederstillinger ikk?

Hans kollega som har sagt op, har mobiliseret en af de mest knivskarpe advokater for at køre hans sag så han kan få kompensation, det skal nok gå, tilgengæld har jeg en lettet mand som nu kan finde et job som han er glad for..

Er du i gakgakland endnu Janne ? eller er det stadig muligt at holde lav profil :)

Ja han er mere åben nu for donor, det er fedt..

Ja min er hvertfald ret psyko. Går og venter på om jeg kommer til samtale. Har søgt tre jobs. Så lige nu går tiden med det. Men ved jeg blir gak efter onsdag næste uge fordi så bør sprøjten være ude af kroppen.

Fedt hvis din mands kollega kan køre noget igennem. Og mest din mand er glad og ikke mindst åben:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne sagtens nyde ferien alligevel, men for dælen, lige som man opdager det, og ved hvad det så betyder, så føler man bare at hele ens liv er ødelagt... Man er sku lidt skør i knolden, når man er igang med al dette behandlingsforløb :)

Åh hvor uheldigt for jer. September er heldigvis snart lige rundt om hjørnet. Og nu kan du drikke vin eller noget på ferien. Ja vi må finde de små glæder. Jeg håber du hænger i så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne sagtens nyde ferien alligevel, men for dælen, lige som man opdager det, og ved hvad det så betyder, så føler man bare at hele ens liv er ødelagt... Man er sku lidt skør i knolden, når man er igang med al dette behandlingsforløb :)

Skør i bolden - oh yes! Den kan jeg godt skrive under på! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, update fra dagens scanning (CD13). Mine æg har ikke udvikliet sig de sidste 3 dage, er stadig ca 12 mm. Og den lækre cyste er der stadig. Så det bliver til et afbrudt forsøg i denne omgang :( Great :(

Skal nok forvente menstruation om ca 14 dage (selv om der ikke er nogen æg der bliver løsnet, så skal slimhinden stadig udstødes). Hvis ikke jeg får mens inden for 3 uger, så skal jeg henvende mig igen. Ellers skal jeg ringe på CD1 i næste cyklus, så jeg kan blive scannet og vi kan få lagt en plan for den cyste.

Fedt :( Hvis ikke det var fordi, at jeg i forvejen har sat forventningerne ned og ikke regner med noget som helst før RH-aftaler i november, så ville jeg nok være noget slået ud. Synes jeg kan læse mig til på nettet, at cyster som regel går i sig selv efter 2-3 mdr, og så passer det hele jo egentligt meget godt.

Må se om jeg ikke kan få fokus på arbejde og motion (er slank nok, men er i elendig form) de næste måneder, så jeg kan distrahere mig selv lidt.

Ej det er sq op af bakke! Æv æv æv. Håber din cyste går i sig selv også. Mine har "sprunget" det er ikke en særlig rar fornemmelse.

Jeg håber det hele ser lidt lysere ud næste mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker sparks det er sgu lidt en op ad bakke måned for os :blink :D

nu hænger al statestik på Janne :D hun kan da kun blive gravid når nu vi andre er sat ud af spil

Ha ha I wish. Men tror ikke på det overhovedet. Der var jo halvt så mange svømmere som sidst kun lige nøjagtig nok til de ville gennemføre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor uheldigt for jer. September er heldigvis snart lige rundt om hjørnet. Og nu kan du drikke vin eller noget på ferien. Ja vi må finde de små glæder. Jeg håber du hænger i så længe.

Der skal nydes masser af god vin nu, inden vi starter sidste forsøg :) Ja heldigvis ikke længe til start, og skal scannes første gang d. 16. september, så det er lige om hjørnet, og der skal ske så mange ting inden, så tiden skal nok gå hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skør i bolden - oh yes! Den kan jeg godt skrive under på! :D

Det værste er næsten jeg nemt er til tårer :) kan til tider tude hvis vi ikke har mere mælk i køleskabet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er sq op af bakke! Æv æv æv. Håber din cyste går i sig selv også. Mine har "sprunget" det er ikke en særlig rar fornemmelse.

Jeg håber det hele ser lidt lysere ud næste mdr.

Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan fandt du ud af, at du have en cyste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser. En lille hilsen fra Frankrig.

Kan jo desværre læse, at ikke alt er gået som vi aftalte :(

Kæmpe knus til jer alle!! Og hep til dig Janne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser. En lille hilsen fra Frankrig.

Kan jo desværre læse, at ikke alt er gået som vi aftalte :(

Kæmpe knus til jer alle!! Og hep til dig Janne.

Hvor sødt af dig at skrive helt fra Frankrig  :) vi hepper på Janne nu  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger, hvordan står det til hos jer?

 

Jeg er blevet latterlig oppustet, ligner godt nok en i 5-6 mdr. Selv om jeg ikke har taget på eller ændret kost. Det er helt vildt ud. Lidt ømme bryster, men ikke større endnu.

Forbigående kvalme, men ikke noget vildt. Nu må tiden gerne gå til næste weekend, så jeg kan teste!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger, hvordan står det til hos jer?

 

Jeg er blevet latterlig oppustet, ligner godt nok en i 5-6 mdr. Selv om jeg ikke har taget på eller ændret kost. Det er helt vildt ud. Lidt ømme bryster, men ikke større endnu.

Forbigående kvalme, men ikke noget vildt. Nu må tiden gerne gå til næste weekend, så jeg kan teste!!

altså det lyder da meget godt synes jeg  :rolleyes  

har du taget pregnyl ? jeg tog en pregnyl i mandags og oplevede lidt ømme brystdippedutter, glædede mig til at det snart var overstået da iui mislykkedes men mine bryster bliver værre og værre, ømme som bylder og kæmpe store tunge og varme, kan ikke huske at det varer så længe ? altså påvirkning af pregnyl men jeg har nok glemt det fra de sidste gange... og ja vi har haft sex for et par dage siden men tror nu ikke det har noget med det at gøre.. undrer mig bare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså det lyder da meget godt synes jeg :rolleyes

har du taget pregnyl ? jeg tog en pregnyl i mandags og oplevede lidt ømme brystdippedutter, glædede mig til at det snart var overstået da iui mislykkedes men mine bryster bliver værre og værre, ømme som bylder og kæmpe store tunge og varme, kan ikke huske at det varer så længe ? altså påvirkning af pregnyl men jeg har nok glemt det fra de sidste gange... og ja vi har haft sex for et par dage siden men tror nu ikke det har noget med det at gøre.. undrer mig bare

Jeg er nok bare ved at være fed:-D

Ved ikke hvad det er Pregnyl. Har ikke fået noget siden ÆL sprøjten for en uge siden. Store tunge bryster er da godt! Ha ha lige meget hvad. Men håber da miraklerne er ved at ske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok bare ved at være fed:-D

Ved ikke hvad det er Pregnyl. Har ikke fået noget siden ÆL sprøjten for en uge siden. Store tunge bryster er da godt! Ha ha lige meget hvad. Men håber da miraklerne er ved at ske

pregnyl er ægløsningssprøjten  :) hahaaa ja store babser er ofte populære :D  men jeg husker bare ikke at være påvirket af den så længe ...

babyfed Janne babyfed.. som du siger så er det tid til mirakler.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan fandt du ud af, at du have en cyste?

jeg tillader mig lige at svare.. sikkert ved scanninger der kan man jo se om der sidder noget der ikke skal være der.. jeg har også en.. men den sidder ikke i vejen for at blive gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pregnyl er ægløsningssprøjten :) hahaaa ja store babser er ofte populære :D men jeg husker bare ikke at være påvirket af den så længe ...

babyfed Janne babyfed.. som du siger så er det tid til mirakler.... :)

Nå min hed noget andet. Otrivielle mener jeg. Den har aldrig givet mig større babser, får det først lige inden mens. Det kan da være du er gravid ville da være så fantastisk.

Babyfed er nok lige lovligt tidligt. Ha ha Så kan jeg trille til fødslen til den tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tillader mig lige at svare.. sikkert ved scanninger der kan man jo se om der sidder noget der ikke skal være der.. jeg har også en.. men den sidder ikke i vejen for at blive gravid...

Min første opdagede jeg ved den sprang det gjorde så ondt jeg skreg højt i metro. Kom til gyn som sagde det var det og jeg så i øvrigt havde pco. Anden gang ved scanning under behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wup wup - så kom der lige en opringning fra Rigshospitalet. Vi har fået en afbudstid til indledende samtale i ambulatoriet torsdag 4. september i stedet for at skulle vente til 25. november!! Jeg kan ikke få armene ned :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wup wup - så kom der lige en opringning fra Rigshospitalet. Vi har fået en afbudstid til indledende samtale i ambulatoriet torsdag 4. september i stedet for at skulle vente til 25. november!! Jeg kan ikke få armene ned :yay :yay

Hvor er det fedt!!! 1 1/2 måned tidligere!!! Super godt!! Og der er ikke en gang lang tid til!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER