FruHøjlund

Spørgsmål ang. bio'er...

21 indlæg i dette emne

Jeg har lige et spørgsmål til dem af jer der har prøvet at have en biokemisk graviditet (abort?)...

Hvordan så jeres teste ud? Fik i en eller flere der var helt tydeligt positive?

Det er måske et lidt underligt spørgsmål, men sad i går og tænkte lidt over da jeg i sommers en hel uge i træk fik svage streger på Gt'er men endte med at få mens ... Har hele tiden tænkt at det nok bare var testene der var noget galt med, men har på samme tid tænkt at det var underligt at det kunne ske så mange gange i træk... I går slog det mig så at det måske kunne være at det var en biokemiske graviditet jeg havde, og tænkte lige jeg ville høre jer ad der har prøvet det før..

Hvad tror I? Kunne det have været det?

Det ville jo sådan set være dejligt hvis det var, for det ville jo betyde at jeg jo i hvert fald kan blive gravid, hvilket jeg ellers ikke har været i løbet af de 3½ år vi har prøvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde svage positive teste hver dag i ugen op til mens, som aldrig udviklede sig, så jeg synes jo, at det lyder som en bio :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder også som den bio jeg havde i sidste cyklus.. Så der er da håb forude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde svage positive teste hver dag i ugen op til mens, som aldrig udviklede sig, så jeg synes jo, at det lyder som en bio :)

Det lyder også som den bio jeg havde i sidste cyklus.. Så der er da håb forude ;)

Uha ja det giver jo lidt håb om at min krop ikke er helt fucked up :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder bestemt som en bio :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse denne tråd.

Jeg tror også jeg har gang i en bio, men jeg er ikke begyndt at bløde endnu. Jeg er nu på 6. dag med svage positive tests og selvom jeg har prøvet at overbevise mig om at det højst sandsynligt er en bio har jeg klamret mig til håbet om det ikke er, da jeg jo ikke har blødt endnu. Jeg havde nemlig opfattelsen af at man begyndte at bløde få dage efter man kunne teste svagt positivt eller at man ikke kunne blive ved med teste svagt positivt. Så selvom håbet er dødt nu, så er det dejligt at læse andre også godt kan teste flere dage i stræk og først få mens senere, da jeg nu har noget at forholde mig til.

 

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tydelige er dine tests? Jeg ved ikke om jeg oplever det samme som dig. Testede positivt i tirsdags, men idag var testen stadig ikke særlig positiv. Dog ikke på morgenurin og stregen kom indenfor tiden. Er løbet tør for tests, så får nok ikke testet igen før onsdag. Denne uvished er dog virkelig belastende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede rimeligt positiv 4+2... Altså slet ikke lige tydelige streger... Men man var ikke i tvivl.... Digital skrev også gravid.

Den følgende uge havde jeg svagere teste (andet mærke... Så bildte mig ind det var derfor) der ikke udviklede sig... 5+2 begyndte jeg at bløde som mens.... Testen var stadig svag positiv til et par dage efter blødningen stoppede....

Og så til det positive :) da graviditetstesten var negativ begyndte jeg at teste for æl... Den kom 14 dage efter "mens" og jeg blev gravid med min datter <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg købt to test på apoteket og tager den første imorgen. Hvor længe tror I jeg skal vente med at tage nr. to for at kunne se om den udvikler sig? Og hvad gør man hvis den bliver svagere og man stadig ikke bløder? Bør man så kontakte lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg købt to test på apoteket og tager den første imorgen. Hvor længe tror I jeg skal vente med at tage nr. to for at kunne se om den udvikler sig? Og hvad gør man hvis den bliver svagere og man stadig ikke bløder? Bør man så kontakte lægen?

Hgc fordobles hver 2. Dag ca, så jeg ville teste med et par dages mellemrum.

Efter en uges tid, ville jeg nok kontakte lægen, så kan de nøjere måle hgc i blodet vha blodprøver.

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tydelige er dine tests? Jeg ved ikke om jeg oplever det samme som dig. Testede positivt i tirsdags, men idag var testen stadig ikke særlig positiv. Dog ikke på morgenurin og stregen kom indenfor tiden. Er løbet tør for tests, så får nok ikke testet igen før onsdag. Denne uvished er dog virkelig belastende

Mine er meget svage indenfor tiden - der kan jeg kun ane, der er en streg. Men efter en halv time er jeg slet ikke i tvivl om der er en streg, se evt "vil gerne være gravid - smalltalk" tråden, hvor jeg har lagt billeder op.

Det er nemlig en rigtig træls uvished :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vist manet den usikkerhed i jorden. Har lige taget en test og teststregen kom frem med det samme og blev faktisk mere tydelig end kontrolstregen! Kan slet ikke få armene ned. Den er jo god nok. Jeg ER gravid! Jubii!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vist manet den usikkerhed i jorden. Har lige taget en test og teststregen kom frem med det samme og blev faktisk mere tydelig end kontrolstregen! Kan slet ikke få armene ned. Den er jo god nok. Jeg ER gravid! Jubii!

Tillykke!! :loveshower

Jeg har også lige taget en test, og jeg synes den er lidt mere positiv end de andre. Håbet er stadig ikke helt dødt, håber jeg kan få taget blodprøve i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg havde en bio, der testede jeg svag positiv fra en mandag - torsdag. Testene udviklede sig ikke meget, og blev først rigtig tydelig over tid.

Om torsdagen var den tydligst, og blev hurtigere synlig. Fredag var den pludselig svagere igen - og lørdag begyndte jeg at bløde ( mens ), og testen var negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vist manet den usikkerhed i jorden. Har lige taget en test og teststregen kom frem med det samme og blev faktisk mere tydelig end kontrolstregen! Kan slet ikke få armene ned. Den er jo god nok. Jeg ER gravid! Jubii!

Stort tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vist manet den usikkerhed i jorden. Har lige taget en test og teststregen kom frem med det samme og blev faktisk mere tydelig end kontrolstregen! Kan slet ikke få armene ned. Den er jo god nok. Jeg ER gravid! Jubii!

Til lykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg havde en bio, der testede jeg svag positiv fra en mandag - torsdag. Testene udviklede sig ikke meget, og blev først rigtig tydelig over tid.

Om torsdagen var den tydligst, og blev hurtigere synlig. Fredag var den pludselig svagere igen - og lørdag begyndte jeg at bløde ( mens ), og testen var negativ.

Tak for info :)

Det lyder til jeg har gang i en bio <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vist manet den usikkerhed i jorden. Har lige taget en test og teststregen kom frem med det samme og blev faktisk mere tydelig end kontrolstregen! Kan slet ikke få armene ned. Den er jo god nok. Jeg ER gravid! Jubii!

 Aj hvor vildt!! Kæmpe tillykke med din graviditet  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for tillykker! Det er som om det lige bliver lidt mere virkeligt når folk man slet ikke kender siger tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vist manet den usikkerhed i jorden. Har lige taget en test og teststregen kom frem med det samme og blev faktisk mere tydelig end kontrolstregen! Kan slet ikke få armene ned. Den er jo god nok. Jeg ER gravid! Jubii!

 

:loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

 

Tillykke 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for info :)

Det lyder til jeg har gang i en bio <_<

Æv! Jeg havde en bio hvor jeg blev gravid i feb. - blødte i marts - og gravid i april ;-)

Pøj pøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER