Betty87

Testhold uge 8!

75 indlæg i dette emne

Stadig ingen mens og negativ G-test.

Men jeg krydser for at det måske bare har været for tidligt at teste :D

ihh held og lykke. jeg var næsten gået en uge over tid før jeg kunne teste positiv med den første, så håber det bedste og en positiv test inden længe.... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen mens og ingen positiive tests <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at bløde lidt imorges, efter at have hygget med kæresten (undskyld for info) ;)

Det er ikke ret meget og det er helt frisk blod. Andre der har prøvet det? - jeg tager en test om et par dage for at være helt sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet til morgen - ingen mens men med negativ test.

Der er stadig håb - men tror ikke helt på det. Vi ser hvad de næste dage bringer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig ikke set skyggen af mens endnu og jeg er endda på dag 33 i min cyklus..

Håber bare snart mens kommer, så vi kan komme videre med en ny cyklus.. Jeg tror slet ikke på at den er her. Jeg har jo absolut ingen tegn på graviditet.. Så jeg er bare i venteposition..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens manden og jeg selv prøvede, så forekom det også at jeg gik over tid, så sexede vi og den afslapning kroppen fik ved det, gjorde at mens kom næsten med det samme.

Undskyld udpenslingen. ;-)

Så det benyttede vi os af et par gange. Det er alt for hårdt at gå og spekulere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens her <_< Er nu gået 2 dage over tid (dag 34 i min cyklus..)

Har absolut ingen tegn på hverken mens eller graviditet.. Hmm.. Det med at sexe er forsøgt..

Er det normalt at man først kan teste positiv noget senere end ved forventet mens?? (just in case, at jeg nu tager fejl)

Håber snart i andre får vished :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv med Lisa samme dag jeg skulle have mens.

Jeg testede efter 2 dage over tid med nanna .... havde absolut ingen tegn på mens eller på at jeg var gravid, meget underligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh der er hvis heller ikke held her denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh der er hvis heller ikke held her denne gang :(

Har du fået din mens??

Jeg har stadig ikke fået min mens - er nu 3 dage over tid, men stadig ingen tegn på noget... Orker simpelthen heller ikke at tage flere test.. Jeg når nemlig at få følelsen af spændthed og "måske er den der alligevel"-glæden, for at få en negativ test og blive ked af det.. Holder ikke til den rutchetur.. Derfor er testene lagt på hylden og er mens ikke kommet fredag, så tager jeg nogle test igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået din mens??

Jeg har stadig ikke fået min mens - er nu 3 dage over tid, men stadig ingen tegn på noget... Orker simpelthen heller ikke at tage flere test.. Jeg når nemlig at få følelsen af spændthed og "måske er den der alligevel"-glæden, for at få en negativ test og blive ked af det.. Holder ikke til den rutchetur.. Derfor er testene lagt på hylden og er mens ikke kommet fredag, så tager jeg nogle test igen..

Den gang jeg var gravid med David, der skulle vi på ferie i en uge hos min kærestes familie i spanien, og vidste jeg skulle have min mens, mens vi var dernede - og der var ingen tegn på at den var på vej og havde heller ikke nogle tegn på jeg var gravid.. Men havde det lidt på fornemmelsen at jeg var gravid :)

Men så da vi var kommet hjem fra ferie og alt var på plads, der tog jeg en test og den var lidt svag postiv og dagen efter var den mega postiv :D

Så min pointe er at du måske ikke altid kan teste postiv dagen på hvor du skulle have din mens :)

- så der kan sagtens gå en uge før du kan se noget på testen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gang jeg var gravid med David, der skulle vi på ferie i en uge hos min kærestes familie i spanien, og vidste jeg skulle have min mens, mens vi var dernede - og der var ingen tegn på at den var på vej og havde heller ikke nogle tegn på jeg var gravid.. Men havde det lidt på fornemmelsen at jeg var gravid :)

Men så da vi var kommet hjem fra ferie og alt var på plads, der tog jeg en test og den var lidt svag postiv og dagen efter var den mega postiv :D

Så min pointe er at du måske ikke altid kan teste postiv dagen på hvor du skulle have din mens :)

- så der kan sagtens gå en uge før du kan se noget på testen.

Så må vi jo håbe på at det er det, som passer på mig... Men har nu en forventning om at mens kommer - så jeg bliver da kun positivt overrasket, hvis de to streger dukker op.. Og ellers ikke ked af det.. Jeg ser det lidt sådan, at så har jeg endnu en måned, hvor jeg kan smide en masse kilo.. :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi jo håbe på at det er det, som passer på mig... Men har nu en forventning om at mens kommer - så jeg bliver da kun positivt overrasket, hvis de to streger dukker op.. Og ellers ikke ked af det.. Jeg ser det lidt sådan, at så har jeg endnu en måned, hvor jeg kan smide en masse kilo.. :8:

God indstilling, så bliver man ikke ked af det hvis nu mens'en skulle dukke op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God indstilling, så bliver man ikke ked af det hvis nu mens'en skulle dukke op :)

Nej det er nemlig det.. Jeg synes efterhånden jeg har haft mange nedture siden august, hvor vi begyndte, så nu orker jeg det bare ikke mere..

Men jeg ville da ønske at jeg snart får ømme bryster, kvalme, let svimmelhed og små bobler i maven.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro mig det kommer når du er gravid og et stk. henne i graviditeten. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er nemlig det.. Jeg synes efterhånden jeg har haft mange nedture siden august, hvor vi begyndte, så nu orker jeg det bare ikke mere..

Men jeg ville da ønske at jeg snart får ømme bryster, kvalme, let svimmelhed og små bobler i maven.. :7himmel

Hehe pas på med hvad du ønsker dig ;)

- du kan ønske dig alle de andre ting bare lige minus kvalme for det er bare ikke sjovt , drøje med kvalme så meget i 2. periode af graviditen, så jeg næsten tabte 10 kg på lidt under en måned fordi jeg slet ikke kunne få noget mad i mig uden det kom op lige bagefter <_<

Så pas på med hvad du ønsker dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro mig det kommer når du er gravid og et stk. henne i graviditeten. :whistling

Jeg glæder mig sådan til det bliver mig..

Hehe pas på med hvad du ønsker dig ;)

- du kan ønske dig alle de andre ting bare lige minus kvalme for det er bare ikke sjovt , drøje med kvalme så meget i 2. periode af graviditen, så jeg næsten tabte 10 kg på lidt under en måned fordi jeg slet ikke kunne få noget mad i mig uden det kom op lige bagefter <_<

Så pas på med hvad du ønsker dig :)

Haha... Men hellere gravid med kvalme end ingen graviditet.. Og det tror jeg nu også de fleste ville give mig ret i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... men rød gevinst i dag...

Nu vil vi vente på svar fra OUH...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

come2 hvordan ser det ud for dig??

Jeg har endnu ikke fået mens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

come2 hvordan ser det ud for dig??

Jeg har endnu ikke fået mens...

Jeg har fået mens. Den var dog nogle dage forsinket :o((

Men jeg er oppe på hesten igen ;)) :bd til dig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens. Den var dog nogle dage forsinket :o((

Men jeg er oppe på hesten igen ;)) :bd til dig. :D

Jamen så er der jo kun mig tilbage.. Men sådan som statistikken i vores gruppe ser ud, så kan jeg da vidst godt glemme det :lolhit

Håber bare på at jeg snart får klarhed.. Er nu gået 4 dage over tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop taget en GT og den var bragende negativ - så nu må mens gerne komme (er på dag 37).. Er det normalt at gå over tid efter en bio..???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker en dårlig måned for os alle tøser.

Skal vi ikke bare prøve at være positive og komme op på hesten til næste omgang ? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er bare en rigtig :gal :gal :gal :klap måned.

Især når jeg ikke har haft mens, men noget helt andet...

Uge 12 skal bare være min måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja en rigtig lorte måned... Men kan bare stadig ikke forstå, hvorfor min mens ikke kommer!!?? Kan en bio have sådan en indvirkning på cyklussen efter??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER