pjevser79

så fik vi tid ;0)

8 indlæg i dette emne

Så fik vi endelig tid på Roskilde Sygehus fertilitet klinik skønt så er det bare hvad de så vil. Håber ikke at de vil kører os igennem stystemet igen, da vi lige er blevet udredt på en privat klinik. Hvor vi fik at vide at Min kæreste ikke danner nogle sædceller så den eneste måde at vi kan blive gravide på er donersæd. Men har hørt fra min mor at hun har snakket med en der har været i behandling der at de også var blevet uredt et andet sted men selvom de havde parpirene på det skulle de havde taget alle prøverne igen. så håber virkelig at de se på vores papir og at vi slipper for det for syntes at det ville være syndt for min kæreste hvis han skal igennem den proces igen. Det er jo ikke lige frem sjovt at få sådan nogle ting at vide når man er mand. Vi har tid den 15 feb. så det er jo snart :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser fingre for at I slipper for udredningen igen, og sender en masse :goodluck og :kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare sige, at vi fik den samme besked som jer hos min gynækolog, men på Rigshospitalet fik de et ganske andet og noget mere positivt resultat (omend vi ikke ligefrem svinger os i lysekronerne). Der er selvfølgelig forskel på at få en komplet udredning i det private og så en eller anden besked fra en gynækolog. Men alligevel - måske er det ikke helt skidt.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har været på Rigshospitalet og fik at vide at det er et no go desværre :0( så ingen mulighed for os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan jeg godt se. Mon så ikke de undlader at sende ham igennem endnu en udredning - det er da spild af både tid og penge. Det burde da i hvert fald være et argument som sygehusvæsenet kan forstå i disse tider...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er rigtig nok håber også bare at de lader ham være ss så vi kan komme igang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv bare øv har været på kliniken i dag og fik at vide at de gerne have at jeg taber mig yderliger 5 kg selvom jeg har tabt mig det den gammel klinik havde sagt til mig så er bare i rigtig øv humør. nu vil hun have at jeg for taget nogle flere blodprøver da jeg måske har en cyste på æggeblæren hun var ikke sikker på om det var det gulelegme en om det var en cyste så nu sprænger jeg en cyklus over igen er bare rigtig øv når man lige havde troede at man kunne komme igang efter næste mens der skulle komme her i weekenden øvøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv bare øv har været på kliniken i dag og fik at vide at de gerne have at jeg taber mig yderliger 5 kg selvom jeg har tabt mig det den gammel klinik havde sagt til mig så er bare i rigtig øv humør. nu vil hun have at jeg for taget nogle flere blodprøver da jeg måske har en cyste på æggeblæren hun var ikke sikker på om det var det gulelegme en om det var en cyste så nu sprænger jeg en cyklus over igen er bare rigtig øv når man lige havde troede at man kunne komme igang efter næste mens der skulle komme her i weekenden øvøv

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER