Haledyr

"God og sjov pakke" - til pakkeleg - Ideer?

15 indlæg i dette emne

Jeg skal til mødregruppens julefrokost på fredag og har lige modtaget en sms om at jeg skal medbringe en "god og sjov" pakke til pakkeleg.

Det lyder jo som en rigtig god og underholdende ide. Men jeg kan overhovedet ikke finde på noget og jeg har faktisk heller ikke tid til at komme i byen og købe noget!

Har I ikke nogle gode forslag, så kan jeg måske sende en i byen hvis jeg i det mindste ved, hvad jeg skal have.

:jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

måske skal du sætte et ca. beløb på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

imerco har vist stadig rosendahls krydderi krukker til 10 kr stykket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skrev ikke noget beløb. Mon ikke vi er ude i 30-40kr. Vi skal jo bare have en enkelt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god lighter med bøjelig lang hals og stjernekastere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par standard underbukser der er smarte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en julesok -med chokolade i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skrabelodder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

et juletræ der danser (Det har de i byggemarkederne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

noget til hobby, f.eks. fra panduro hobby - du ved lim, palietter og en dims til at komme det på. Glas maling, glimmerlim osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

forklæde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DVD filmen - Pejsen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslag! :)

En arbejdskollega foreslog en sjov pakke; en banan og to mandariner, de kan pakkes så de får en sjov figur. Den gik altså rent hjem i det her selskab. :balloon Det blev pakken alle stjal og vi fik os et godt grin. :7: Bananen var godt nok noget klemt, da den blev pakket ud.

Og så en æske chokolade.

Pejse DVD'en er i øvrigt god på den fjollede måde, den vil jeg have i hus til en anden gang. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslag! :)

En arbejdskollega foreslog en sjov pakke; en banan og to mandariner, de kan pakkes så de får en sjov figur. Den gik altså rent hjem i det her selskab. :balloon Det blev pakken alle stjal og vi fik os et godt grin. :7: Bananen var godt nok noget klemt, da den blev pakket ud.

Og så en æske chokolade.

Pejse DVD'en er i øvrigt god på den fjollede måde, den vil jeg have i hus til en anden gang. :P

Den med bananen og mandarinerne, det skal jeg huske når vi skal have julefrokost og pakkeleg her hjemme til januar :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslag! :)

En arbejdskollega foreslog en sjov pakke; en banan og to mandariner, de kan pakkes så de får en sjov figur. Den gik altså rent hjem i det her selskab. :balloon Det blev pakken alle stjal og vi fik os et godt grin. :7: Bananen var godt nok noget klemt, da den blev pakket ud.

Og så en æske chokolade.

Pejse DVD'en er i øvrigt god på den fjollede måde, den vil jeg have i hus til en anden gang. :P

:super - sådan en pakke vil jeg lave til pakkelegen her ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER