Tina80

Graviditets symptomer

12 indlæg i dette emne

Jeg har lige fra en uge før testdag haft ligaens smerter( mensligende smerter ) og hovedpine ( men den skyldes nok muse Prostereogen stikpiller) sidenhen har jeg fået emne bryster, men ikke meget og ikke i brystvorterne. Lider on/off med kvalme.

Og så Niver og strækker det i underlivet.

Hvad med jer Andre?

Mvh. Tina 5+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja her er der ikke sket det store endnu...

men har da grebet mig selv i at rende 4 gange på wc indenfor en time... og så niver det lidt i underlivet indimellem... ellers har jeg ikke bemærket noget

er lidt spændt på hvordan lægen vil regne ud hvor langt jeg er henne... eller om jeg bliver sendt til scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fra en uge før testdag haft ligaens smerter( mensligende smerter ) og hovedpine ( men den skyldes nok muse Prostereogen stikpiller) sidenhen har jeg fået emne bryster, men ikke meget og ikke i brystvorterne. Lider on/off med kvalme.

Og så Nivea og strækker det i underlivet.

Hvad med jer Andre?

Mvh. Tina 5+0

Æij, jeg hader sådan at have Nivea i underlivet.... :lolhit :badgirl Sorry, kunne altså ikke dy mig :)

Hilsen en drillepind fra augustgruppen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æij, jeg hader sådan at have Nivea i underlivet.... :lolhit :badgirl Sorry, kunne altså ikke dy mig :)

Hilsen en drillepind fra augustgruppen :D

Hi hi helt okay. Kan desværre ikke altid endes med min ordbog på min smartphone

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg da vidst været lidt mere ramt end jer piger... :prik

Jeg har haft kvalme længe. Kan holde det nede med vand, småmåltider og kiks.

Jeg har indimellem metalsmag i munden.

Jeg har dagen lang niv og jag i maveregionen, men det er til at holde ud. Og så tisser jeg meget.

Men selvom jeg indimellem er rigtig utilpas - er jeg bare så lykkelig over vi skal være forældre :kuller

Og så har jeg ladet mig fortælle det også er gode tegn på, at blop har det godt (nu hvor jeg hele tiden er så bange for der er noget galt med blop :bask )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det der med jern er jeg også lidt ramt af. Smager ikke jern men synes jeg kan lugte det flere gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste slet ikke det med metal/jern smag/lugt var et graviditetssymptom.. Det havde jeg også en del i starten, og har det stadigvæk nogen gange!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligenu har jeg fået kvalme. :huh Som jeg på en måde er rigtig glad for. :D Er så bange for at den ikke bliver til noget. Ved ikke hvorfor, er nok bare farvet af alle dem som mister herinde. :(

Ellers har jeg ømme bryster, og er øm i lænden til tider. Har begyndene ligament smerter.

Er 4+6 idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok jeg har flere symptomer nu forhold til starten af graviditeten.

Mine brystvorter er meget mere sarte og ømme. Og så er min daglige køresygekvalme blevet værre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meget kvalme, og har haft kastet meget op. Har jeg heldigvis ikke gjort et stykke tid nu.

Og så har jeg ømme bryster, men ikke så meget som i starten. Mit underliv niver og strækker sig, men ikke noget ubehageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme, kvalme og kvalme. Heldigvis ikke så slemt som det har været i nogle af de foregående graviditeter, hvor jeg kastede op igen og igen i løbet af en dag. ... Men slemt nok.

Metalsmagen kender jeg også, selvom den vist er aftagende nu.

Og så træthed, så det slår alt. Er helt balret, har svært ved at overkomme arbejdet, for ikke at sige oprydning mv. herhjemme. Så svært at få sparket sig selv i gang med noget som helst!

... ANDRE DER KENDER TIL EN SÅDAN TRÆTHED, SAMT "UGIDELIGHED"?

Mvh. Britt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadigvæk evig træt.

Og nu er mine bobbies ømme igen. ( nok vokseværk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER