babybaby

Hvorfor må børn ikke sove ude om aftenen?

9 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har læst at børn ikke må sove ude når det er mørkt. Er der nogen af jer der ved hvorfor? :help

Det eneste jeg kan komme i tanke om kan være grunden er fugtigheden, temp og at man ikke kan se barnet på samme måde som når det er lyst.

Håber der en af jer der ved hvorfor guldklumpen ikke må sove ude i mørke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også godt hørt det og undret mig meget over det. Ronja sover ude om eftermiddagen og hvis det bliver mørkt i mens tager jeg hende altså ikke ind. Enkelte gange har vi også haft hende stående ude om aftenen hvis vi har været ude og hun har vist ikke tager skade. Men jeg et da spændt på hvad grunden et hvis nogen kender den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg da aldrig hørt om :blink Glæder mig da til at høre en evt. begrundelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg heller ikke hørt noget om - så bliver da spændende og høre om det er rigtigt eller bare en skrøne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også godt hørt det og undret mig meget over det. Ronja sover ude om eftermiddagen og hvis det bliver mørkt i mens tager jeg hende altså ikke ind. Enkelte gange har vi også haft hende stående ude om aftenen hvis vi har været ude og hun har vist ikke tager skade. Men jeg et da spændt på hvad grunden et hvis nogen kender den :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg heller ikke hørt noget om før.

Så det må da være en skrøne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt, om det ikke kunne være sådan noget "Fordi så kan du ikke holde øje med om der går skumle mennesker i nærheden af barnevognen"-agtigt, det er kommet fra???

Ellers kan jeg godt nok ikke gennemskue problemet. Kuldemæssigt er det jo bare et spørgsmål om at de er klædt godt nok på, og lysmæssigt er det vel ikke anderledes end at de sover i mørke om natten indenfor. :unsure

Jeg tror ikke at jeg ville bekymre mig om at lade mit barn sove udenfor på altanen en mørk eftermiddag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det kan have noget med fugt og duggen at gøre men jeg er overhovedet ikke sikker. og hvis det er det så er det jo kun mens duggen falder at det er et problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig hørt om. Vores datter har tit sovet ude i mørket sidst på eftermiddagen. Men jeg har syntes det er lidt mærkeligt at hun står i barnevognen i mørket ude på terassen. Vi har overdækket terasse så duggen falder ikke på barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER