Guest vagner

Hvad bruger I??

10 indlæg i dette emne

Jeg er pt i gang med at skifte flere af mine produkter ud, så de er mere graviditetsvenlige.

Jeg mangler følgende:

Dagcreme

make-up

deodorant

Shampoo

Vaskemiddel

håndsæbe

Creme til strækmærker

Jeg har læst en masse og er efterhånden godt forvirret, så nu vil jeg bare gerne høre jeres erfaringe.

Så tøser er I ikke søde at komme med jeres bud og erfaringer med hensyn til hvad I bruger?

Mvh Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er pt i gang med at skifte flere af mine produkter ud, så de er mere graviditetsvenlige.

Jeg mangler følgende:

Dagcreme - den lyserøde fra Derma, har også prøvet den grønne, men den er for fed til mig.

make-up - Nielens Jord

deodorant - den lyserøde fra Derma

Shampoo - har jeg ikke skiftet

Vaskemiddel - bruger Neutral

håndsæbe - har jeg heller ikke skiftet

Creme til strækmærker - er spild af penge, det er genestisk betinget om du får dem eller ej. Men igen laver er der en god bodylotion i den lyserøde fra Derma

Jeg har læst en masse og er efterhånden godt forvirret, så nu vil jeg bare gerne høre jeres erfaringe.

Så tøser er I ikke søde at komme med jeres bud og erfaringer med hensyn til hvad I bruger?

Mvh Mette

Jeg har lige skrevet i dit indlæg, det var det nemmeste :)

Men som du nok kan se, har jeg en del lyserødt fra Derma efterhånden, det er uden parabener og parfume, ligesom make-up fra Nielsens Jord, som jeg har sværget til i mange år :biggrin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger 'Origins' creme, roll on fra 'Balance', make up fra 'Nilens jord'..

Vaskemiddel går jeg over til 'Neutral' inden så længe.. har også prøvet shampoo og balsam fra 'Neutral'.. Men mit hår bliver mærkeligt af det, så skifter hver anden gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger neutral til det hele hvor vi kan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger 'Origins' creme, roll on fra 'Balance', make up fra 'Nilens jord'..

Vaskemiddel går jeg over til 'Neutral' inden så længe.. har også prøvet shampoo og balsam fra 'Neutral'.. Men mit hår bliver mærkeligt af det, så skifter hver anden gang.

Det startede jeg også ud med, men kan ikke tåle dem, det er helt vildt mærkeligt.. blink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagcreme: Änglamark - men prøver sikkert Irmas Tusindfryd næste gang, da den vist er billigere (nej, jeg går virkelig ikke op i dyre cremer - bare det er beregnet til ansigtet, er jeg og min hud som regel tilfredse)

make-up: Everyday Minerals og Nilens Jord

deodorant: Det varierer - Neutrral, Änglamark, Derma, Mild Balance (Et billigt mærke uden parfume og parabener fra Føtex), alt efter hvad der lige er på tilbud eller bare i nærheden, npr der skal købes nyt

Shampoo: Til mig enten Urtekrams uden parfume eller Derma Ecological. Mit hår og min hovedbund kan være lidt trælse, og de to her har jeg bedst erfaringer med. Til min mand, der er mindre besværlig og gerne bruger noget billigere for at spare penge alt i alt er det Neutral, Mild Balance eller Änglamark.

Vaskemiddel: Både Føtex, Kvickly og Fakta har nogle mærker, der er billigere end Neutral og også parfumefri; dem køber jeg som regel, men jeg kan ikke huske, hvad de hedder (der står pænt på pakken, at det er uden parfume, så det er let nok at finde). Mit uldvaskemiddel er fra Neutral.

håndsæbe: Som regel Mild Balance, fordi det er billigt, men også af og til Neutral eller Änglamark.

Creme til strækmærker: Bruger jeg ikke; det skulle alligevel ikke virke - men hvis jeg ville, kiggede jeg nok på ting fra de samme mærker som allerede nævnt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagcreme: matas fugtighedscreme uden parfume

deodorant: bruger neutral roll on deo

Shampoo: neutral

Vaskemiddel: neutral

håndsæbe: neutral

jeg er allergisk overfor parfume så jeg bruger ikk rigtig makeup og parfume/deoderant :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pt i gang med at skifte flere af mine produkter ud, så de er mere graviditetsvenlige.

Jeg mangler følgende:

Dagcreme Den lyserøde Derma

make-up Nilens jord

deodorant Derma deo roll on

Shampoo Derma

Vaskemiddel Anglamark

håndsæbe Derma flydende

Creme til strækmærker mandelolie :-) til de strækmærker jeg ikke har... :-)

Jeg har læst en masse og er efterhånden godt forvirret, så nu vil jeg bare gerne høre jeres erfaringe.

Så tøser er I ikke søde at komme med jeres bud og erfaringer med hensyn til hvad I bruger?

Mvh Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pt i gang med at skifte flere af mine produkter ud, så de er mere graviditetsvenlige.

Jeg mangler følgende:

Dagcreme : Har endnu ikke fundet en, så bruger stadig en fra matasmake-up : Jane iredale

deodorant åhh garnier uden parabener

Shampoo neutral

Vaskemiddel neutral

håndsæbe neutral

Creme til strækmærker - dog ikke til strækmærker men bare generalt så neutral

Jeg har læst en masse og er efterhånden godt forvirret, så nu vil jeg bare gerne høre jeres erfaringe.

Så tøser er I ikke søde at komme med jeres bud og erfaringer med hensyn til hvad I bruger?

Mvh Mette

nu bliver jeg nok aldrig gravid, men derfor er jeg også igang med at udskifte det hele, og har svaret med en anden farve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft skiftet noget som helst under mine graviditeter :blush

Og jep den til strækmærkerne er spild af penge som en anden nævner, jeg svømmer i strækmærker trods det jeg brugte den da jeg var gravid med Andy- det må man nok bare indse er en ting man ikke selv er herre over ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER