ParadisPandaPige

Halvvejs - bekymrer I jer stadig...

5 indlæg i dette emne

Over, om det hele nu kommer til at gå godt?

Vi var til MD-scanning i mandags, og alt så helt perfekt ud, hvilket jo er en fantastisk besked at få - og hun bevægede sig livligt derinde :loveshower

Men jeg har stadig en lille frygt for, at det går galt. At der pludselig opstår problemer, at hendes lille hjerte pludselig bare stopper med at slå, at fødselen bliver problematisk osv. Det er sikkert ganske naturligt - men ville dog ønske, at jeg kunne slappe liiiiidt mere af....

Hvordan har I det - går I også med sådanne tanker eller stor-nyder I bare graviditeten og bebsen i maven?

God weekend til jer alle :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil ikke sige, at jeg bekymrer mig, men det var da meget betryggende at maerke baby hver dag, mens vi var i Thailand nu her! Har da nogle gange lidt tanker om dit og dat, men for det meste nyder jeg bare at vaere gravid. Det er mest om jeg nu har gjort noget, saa baby ikke har det godt, saasom at drikke 2 kopper kaffe istedet for en paa en dag eller meget lakrids. Eller for som i Thailand for meget sukker(som jeg ellers generelt undgaar, udover lakrids) og at jeg saa maaske kan faa gravid-diabetes :blink Men nej, grundlaeggende er jeg ikke bekymret og tror at vores Bettenok har bedst af et positivt sind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gjort rigtig meget for at pakke mine bekymringer væk og synes egentlig, at det er lykkedes rigtig godt :) så jeg nyder i høj grad min graviditet og går bare og glæder mig til, at jeg begynder at kunne mærke bevægelser inde fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke meget bekymret, nej :7himmel

Er sikker på at det nok skal gå fint. Selve fødslen skræmmer mig dog, så det fortrænger jeg indtil videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker da indimellem på ting der kan gå galt, men det er naturligt at bekymre sig om det lille liv man er ved at sætte i verdenen.

De er vedvarede angst der er problematisk fordi det kan hæmme den gravide i sin hverdag.

Jeg har læst en bog af de amerikanske psykolog Stern, hvor man får indblik i og forståelse for gravides tanker og følelser. Den kan anbefales og hedder "En mor bliver til".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER