Christina&Laura

3D-skanning

8 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Før jul bestilte vi tid til en 3D-skanning. Det er så på mandag kl. 16.00 :loveshower og jeg glæder mig SÅ meget til at se hende rigtigt.

Min dejlige datter og mand skal selvfølgelig med og det skal min svigermor også. Hun glæder sig nok mere end vi gør så det bliver spændende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuuuuh, så skal vi se billeder. Vi har også snakket om det. Men jeg ved ikke helt endnu.

Vi er enige om at vi vil købe os til en scanning mere inden fødslen. Så er det bare hvilken?

For : man kan se hende meget bedre.

Imod : hvem hun ligner eller hvilke træk hun har må gerne være en overraskelse?

Hvorfor har i valgt 3d????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh.. kan godt forstå i glæder jer! Og husk vi vil se billeder :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende :glad Glæder mig også til billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuuh, så skal vi se billeder. Vi har også snakket om det. Men jeg ved ikke helt endnu.

Vi er enige om at vi vil købe os til en scanning mere inden fødslen. Så er det bare hvilken?

For : man kan se hende meget bedre.

Imod : hvem hun ligner eller hvilke træk hun har må gerne være en overraskelse?

Hvorfor har i valgt 3d????

Vi fik også en 3D-skanning med Laura og syntes at det var en fed oplevelse. Vi vvar inde hos scannings-jordemoderen i København og det var en fantastisk ooplevelse.

Knus Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi vores lille prinsesse at se igen. Det blev bekræftet, at det er en lille og smuk pige vi skal have :loveshower

Det var en fantastisk oplevelse, både for mig men også for min mand, svigermor og datter. Laura kunne dog ikke forstå det helt, men hun syntes dog også, at det var lidt vildt.

Vi skulle have haft 45 minutter derinde, men lillepigen ligger stadig med hovedet oppe så vi fik lov til at vente med de sidste 15 minutter til om 3 uger :loveshower så må vi se om hun har vendt sig. Hun lå hele tiden med fødderne og hænderne oppe foran hovedet, men vi fik alligevel nogle fantastiske billeder. Jeg skal nok prøve at se om jeg kan skanne dem ind.

Hun var bare super fantastisk og dejlig. Vi fik hele 45 billeder med hjem og 2 dvd'er. Den ene med billederne og den anden med skanningen.

Nu glæder vi os bare til den 22. februar, hvor vi får de sidste 15 minutter af skanningen. Skønt at få lov til at se hende igen og nu vil jeg bare glæde mig endnu mere til hun kommer ud til os.

Mange knus fra

Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh.. Hvor lyder det bare dejligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER