Yoda

Lister lige så stille herind...

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg lister mig lige så stille herind - testede (bragende) positivt i søndags.

Det var absolut ikke planlagt at vi skulle være gravide - har en søn i forvejen på 2½ - men vi må åbenbart ikke have passet så godt på som vi troede (har taget p-piller/brugt kondom indimellem), for nu er der da i hvert fald bid...

Det har været et par lange seje dage med mange snakke og overvejelser om hvorvidt vi skulle beholde barnet eller ej (der er ingen af os der havde forestillet sig at skulle have mere end ét barn, så det var lidt af et chok), og magtede vi overhovedet at få én mere, havde jeg overhovedet lyst til at gennemgå en graviditet igen og hvad med job (er lige blevet forfremmet) osv osv...

Men vi er nået frem til at vi vil beholde det, jeg kunne ikke være sikker på om jeg ville fortryde hvis vi fik en abort - og så var det bedre at beholde, barnet skal vi jo helt sikkert nok elske over alt på jorden. :blush

Men jeg skal godt nok liige vænne mig til tanken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til, og stort tillykke med den uplanlagte graviditet.

Min graviditet var heller ikke ligefrem planlagt, og har da også haft abort oppe og vende, men vi har også besluttet at beholde den. Det er så vores 3. barn, og manden ville ikke have flere. Men så skulle han jo have passet bedre på, selv om det synes vi egentlig også han/ vi har gjort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med overraskelsen - håber du får en super graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen herind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke - jeg har altid hørt, at man aldrig fortryder de børn, man fik, men at man ofte fortryder de børn, man ikke fik....

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER