Solvej99

Min bror skal giftes

13 indlæg i dette emne

Min bror skal giftes :loveshower

Han er min eneste bror, så jeg vil meget gerne give ham/dem noget helt specielt.

Jeg har kun været til bryllup én gang i mit liv og der var jeg barn. Så jeg har faktisk ikke super meget tjek på alt det der med bryllup :blush

Men jeg tænkte at I sikkert sidder inde med en masse gode forslag til en gave? (Tror omkring 1000 kr.)

Hvad fik I som I blev meget glade for? :)

Takker :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke :loveshower

Ihh der er bare næsten ikke noget bedre end bryllupper :wub

Min bror blev gift sidste år, og vi gav dem et gavekort til en fotograf, så de kunne få taget nogle fine billeder af dem og deres 2 piger. Det blev de super glade for! :)

Vi blev selv rigtig glade for: (alle gaverne selvfølgelig, men de her var ekstra gode)

En flagstang ;)

Penge til haven

En rigtig lækker grill

Men det er jo svært, for det kommer meget an på de der skal have gaverne..... Hvad der lige vil falde i god jord :)

Vi fik forresten også penge til en særlig tattoo som vi fik lavet som en "kærligheds-ting" efterfølgende.... Det var rigtig fint :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah, bryllup :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Tillykke med din bror!!! :)

Som Troldemor skriver, så er det jo meget forskelligt, hvad der vil falde i smag, og du kender jo din bror - derfor kan det godt være svært at finde på den rigtige gave :)

Forhåbentlig skriver de en ønskeseddel, der kan hjælpe på vej, men ellers kan jeg foreslå følgende:

  • Stelton frugtkurv
  • Digital fotoramme
  • Penge (lidt kedeligt måske, men hvis de har ønske om en større ting, et møbel el.lign., så er det altså dejligt - så kan man være kreativ med indpakningen)
  • Oplevelser for parret, fx SmartBox, Bellevue Tours eller andre i den stil, hvor du kan vælge hvad det skal være for en oplevelse. Super gave, synes jeg, og de findes i mange prisklasser. Vi fik selv biopakke, brunchpakke og biobilletter. Hvis din bror har børn, kan gaven jo inkludere børnepasning ;)
  • Cobb-grill (den havde vi, vi fik noget tilbehør - grillroaster og pande) - den er rigtig smart, hvis man ikke har så meget plads, eller fx bor i lejlighed, da den er nem at tage med og hurtigt kan pakkes sammen (bliver ikke varm på ydersiden)

Det var hvad jeg lige kunne komme på, og nu er Filippa vågen :P

Glæd dig til dagen - det er fantastisk, også at være gæst! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige hjertelig tillykke, hvad med at spørge efter en ønskelisten og så tage den der fra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en memozz? jeg er helt vild med ideen, og overvejer klart at købe en selv :-)

Memozz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en memozz? jeg er helt vild med ideen, og overvejer klart at købe en selv :-)

Memozz

Memozz er en GENIAL ide, vi ønskede os den selv i bryllupsgave :loveshower Det er så dejligt, at vi kan tilføje brikker for forskellige højdepunkter :glad

Vi fik også mange oplevelse eks. Weekendophold, som andre også har foreslået- også kunne I evt. Inkludere børnepasning, hvis de har børn :)

Vi fik også en robotstøvsuger, som vi også er rigtig glade for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en vildt lækker vin el champange som de skal drikke sammen på deres 1års dag. Det skriver du i kortet. Vi fik en flaske Don P. Det var hyggeligt at glæde sig til at drikke den og en af de gaver som jeg husker bedst, specielt fordi dem vi fik den af skrev at vi skulle nyde den sammen på vores 1 års dag :-)

Tilykke med din bror, håber at i får en fantastisk fest :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine søskende havde skrevet en meget smuk sang til os, min søster sang og mine 2 brødre spillede guitar til. Det var så smukt og meget rørende at de havde gjort det for vores skyld, og klart den bedste gave vi fik. Efterfølgende har vi været i studie og indspille sangen. Alle gæster til brylluppet taler stadig om den sang...

Så mit bud er noget personligt, selv om det er svært at finde på. Min søster skal giftes til sommer, og jeg aner ikke hvordan jeg skal finde på noget der er lige så godt..

Af andre gode gaver fik vi weekend ophold, koncert billetter og teaterbilletter. Faktisk skal vi i teateret om 3 uger, så det er dejligt bryllupsgaverne ikke er brugt på engang. Og ellers så fik vi en del klassiske gaver, som lagekage kniv med navn og bryllupsdato indgraveret, royal copenhagen stel, Damask duge, fine malerier. Altså ting der holder i mange år, og som minder os om vores dejlige bryllup når vi bruger dem til hverdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi står selv og skal til bryllup her til april, og vi køber et gavekort til imerco, så kan de selv købe, hvad de gerne vil have...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til storebror og din kommende svigerinde :balloons

Vi fik et gavekort til kroophold og et til Munkebo Kro :super Det var vi meget glade for begge dele. Vi har dog ikke fået dem brugt endnu men det kommer vel... meget snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din bror og kommende hustru. :)

Til vores bryllup fik vi primært penge - vi havde skrevet tilskud til bryllupsrejse på vores ønskeliste, men jeg var ærlig talt rigtig ked af at SÅ mange gav og penge. Der var næsten ingen rigtig pakker at pakke op, og vores gavebort var så sølle at se på, at det passede mig yderst perfekt at fotografen ikke tog et billede af det. haha.

Men af de ikke-flade gaver vi fik, var vi særligt glad for vores Endeavour knivblok og skærebræt i bambus fra Kirk + Maarbjerg. Det var ikke noget, der stod på vores ønskeliste, men hold nu kæft hvor var det bare en møglækker gave for os. :)

Vi fik også to Scanpan CTX pander - jeg er pande snobbet og ejer ikke andet end Scanpan, så det gik også rent hjem.

Hmm.. Må hellere lige nævne en gave det ikke er endt i køkkenet.... Hmmm.. Vi fik et gavekort på 1000 kr til Bryghuset Vendia i Hjørring. Skønt sted, og vi havde os en helt fantastisk aften med dejlig mad. Vil klart anbefale et gavekort til en god restaurant! :)

Haha. Og så lykkedes det mig alligevel at komme med tre ønsker der på en eller anden måde handler om mad. Det er vist ikke til at overse hvad min store svaghed er.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en memozz? jeg er helt vild med ideen, og overvejer klart at købe en selv :-)

Memozz

Det var dog en genial gave... Det synes jeg godt nok var smart... Vildt god gave idé :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op en masse gode forslag, der er kommet herinde :)

Tusind tak piger. Der er helt sikkert en masse idéer jeg kan bruge :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER