Guest

Nye afsnit af D.U:M

38 indlæg i dette emne

sidder i også og ser dem???

jeg undre mig lidt over, at Hannah fortæller, at kommunen var positiv omkring hendes graviditet, når hun efterfølgende har sagt, at hun fik af vide af kommunen at hun skulle få en abort???

andre som har undret sig over det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke de har ændret mening efterhånden!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der må jo være nogle ting, der har ændret sig efterfølgende.

Er lidt spændt på at se hvordan det går med den dukke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld jeg kritisere, men hvad sker der for Amanda sisses øjenbryn? jeg synes de var så fine i starten af hendes graviditet, og nu virker de altså underlige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld jeg kritisere, men hvad sker der for Amanda sisses øjenbryn? jeg synes de var så fine i starten af hendes graviditet, og nu virker de altså underlige...

He he det tænkte jeg også ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld jeg kritisere, men hvad sker der for Amanda sisses øjenbryn? jeg synes de var så fine i starten af hendes graviditet, og nu virker de altså underlige...

Ha ha... Ja, den er helt gal. De sidder alt for tæt og meget langt over den knogle, hvor de rigtigt skulle sidde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld jeg kritisere, men hvad sker der for Amanda sisses øjenbryn? jeg synes de var så fine i starten af hendes graviditet, og nu virker de altså underlige...

Hun tegner jo sine øjnbryn på..

Kan huske da hun med veer rendte rundt for at finde den, fordi hun ellers ingen øjnbryn havde :whistling

Men kan godt grine lidt, over alt det med anbefalinger osv, når man ser hvor meget krigsmalen de har på - især hende den nye, som så samtidig sidder og drikker cola :rolleyes Hun gør det jo nok ikke hver dag, men alligevel - lidt skidt signal at sende :P

"Det er ikke hårdere at få et barn når man er 16 - det er jo de samme ting man skal igennem".

Det var et tåbeligt "argument"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun tegner jo sine øjnbryn på..

Kan huske da hun med veer rendte rundt for at finde den, fordi hun ellers ingen øjnbryn havde :whistling

Men kan godt grine lidt, over alt det med anbefalinger osv, når man ser hvor meget krigsmalen de har på - især hende den nye, som så samtidig sidder og drikker cola :rolleyes Hun gør det jo nok ikke hver dag, men alligevel - lidt skidt signal at sende :P

"Det er ikke hårdere at få et barn når man er 16 - det er jo de samme ting man skal igennem".

Det var et tåbeligt "argument"...

altså sorry to say, men hun virker altså ikke som den skarpeste kniv i skuffen indtil videre :)

Og ja Amanda sisses øjenbryn er malet, for man kan jo godt se, hvor de oprindelige var. Og nu til hendes fødselsdag ser de noget ¨mere normale ud, men der har hun også tegne dem op, hvor de oprindelig skal være :) meget smukkere til hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg allerede nu træt af hende den nye, hun er simpelthen for træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg allerede nu træt af hende den nye, hun er simpelthen for træls <_<

Ja.. Synes også det er vildt, at stå en MÅNED før et planlagt kejsersnit, og synes de skal lave det nu... Det er altså meget for tidligt at ville have bernet ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Synes også det er vildt, at stå en MÅNED før et planlagt kejsersnit, og synes de skal lave det nu... Det er altså meget for tidligt at ville have bernet ud...

Helt helt enig. Jeg aner da virkelig ikke hvad hun tænker på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver simpelthen så tosset på hende Hannah..

Hun har ikke styr på noget, og hendes forhold går af helv... til. Her sidder der bare så mange dejlige tøser, som for alt i verden ønsker sig et barn, og så sætter hun børn i verden uden at kunne tage vare på dem!!!! :angry

Undskyld mit sure opstød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver simpelthen så tosset på hende Hannah..

Hun har ikke styr på noget, og hendes forhold går af helv... til. Her sidder der bare så mange dejlige tøser, som for alt i verden ønsker sig et barn, og så sætter hun børn i verden uden at kunne tage vare på dem!!!! :angry

Undskyld mit sure opstød.

Hun har sat 1 barn i verden.. Og der er masser af mennesker, med et skod forhold der sætter børn i verden ;)

HUn har jo fået en abort, så det er jo at tage en slags ansvar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men er spændt på at følge dem alle i denne sæsson, jeg troede dog at Camilla Frammes ville stoppe, men dejligt at hun endnu fortsætter, for hun er så nem at komme til at holde af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver simpelthen så tosset på hende Hannah..

Hun har ikke styr på noget, og hendes forhold går af helv... til. Her sidder der bare så mange dejlige tøser, som for alt i verden ønsker sig et barn, og så sætter hun børn i verden uden at kunne tage vare på dem!!!! :angry

Undskyld mit sure opstød.

sorry to say again men social arv, hun er jo selv blevet tvangsfjernet som lille, og derfor ved hun jo nok ikke bedre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men er spændt på at følge dem alle i denne sæsson, jeg troede dog at Camilla Frammes ville stoppe, men dejligt at hun endnu fortsætter, for hun er så nem at komme til at holde af :)

Er lidt spændt på at se hvor meget man ser - Om man ser noget om skilsmissen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt spændt på at se hvor meget man ser - Om man ser noget om skilsmissen..

jeg havde forstået det sådan, at brylluppet var hendes afslutning på programmet, men det ser jo ikke helt sådan ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt spændt på at se hvor meget man ser - Om man ser noget om skilsmissen..

Øhh... hvilken skilsmisse!? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh... hvilken skilsmisse!? :blink

de er blevet skilt igen, det blev de efter en 2-4 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er blevet skilt igen, det blev de efter en 2-4 mdr.

Ej, det er da løgn?! :o De har lavet en Simon og Michelle??! SUK, altså... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det glemte jeg også at se..for dælen da...jeg må til at skrive i kalenderen hvad der kommer af programmer jeg skal se.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da løgn?! :o De har lavet en Simon og Michelle??! SUK, altså... :(

jeps, de holdte dog lidt længere, var det ikke 3 uger -1 måned efter brylluppet at S og M gik fra hinanden???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps, de holdte dog lidt længere, var det ikke 3 uger -1 måned efter brylluppet at S og M gik fra hinanden???

2 mdr. Så nemlig lige de klip i de udsendelser de har sendt med tilbageklip :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik 3 mdr. med Camilla og Christian. Tror endda det var på forsiden af ekstrabladet.

Synes egentlig at det er lidt ærgeligt at man ved så meget inden denne sæson. De andre gange har jeg siddet og været spændt på hvad der skulle ske, men nu har jeg allerede hørt det hele :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg så det også.

Elsker at se det :lolhit men får hannah en abort? det har jeg ikke læst nogen steder, kun med tvangsfjernelsen af ceciliya.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER