Nitzen1987

Prinsesse Marie har født

40 indlæg i dette emne

Så har Danmark fået en lille ny prinsesse :loveshower

(hvem ved om Marie har en undercoverprofil på BK? ;) - i så fald hjertelig tillykke med den lille prinsesse :hurra )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wee.. EN prinsesse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Super dejligt for dem :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad lige og så klippet med Joachim der informerer pressen på Rigshospitalet... Tænk, at han næsten formår at gøre en så glædelig og følelsesladet oplevelse som en fødsel helt tam, nøgtern og afmålt. Han er altså virkelig en kiks og bare slet ikke min kop te! I det mindste var han mere personlig og varm end jeg nogensinde har set ham før - men det siger vist mest om standardniveauet ;)

Men dejligt, at fødslen gik godt og jeg under ham, at han (endelig) har fået en datter! :loveshower

(gad vide hvornår hun havde termin - for det er da i sandhed en lille prinsesse der kom ud?! :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad lige og så klippet med Joachim der informerer pressen på Rigshospitalet... Tænk, at han næsten formår at gøre en så glædelig og følelsesladet oplevelse som en fødsel helt tam, nøgtern og afmålt. Han er altså virkelig en kiks og bare slet ikke min kop te! I det mindste var han mere personlig og varm end jeg nogensinde har set ham før - men det siger vist mest om standardniveauet ;)

Men dejligt, at fødslen gik godt og jeg under ham, at han (endelig) har fået en datter! :loveshower

(gad vide hvornår hun havde termin - for det er da i sandhed en lille prinsesse der kom ud?! :unsure)

Ja hun er et bette nips den lille prinsesse... men Marie er jo heller ikke særlig stor :) Ifølge kongehuset var hun sat til slutningen af januar, men synes da man har set før, at prinsesserne har født ½-1 måned før den offentliggjorte termin, men den har pressen jo luret, så måske de har skiftet taktik og hun så virkelig har haft termin omkring nu... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener bestemt terminen hele tiden har været "i slutnigen af januar".. :)

I øvrigt kan man oddse på navnet allerede nu og et af dem i top 10 er Camille <_< Hvis de kalder hende det, falder jeg død om... Så skal vi finde et andet navn, og det kommer vi aldrig til :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget lille prinsesse, men Henrik var omtrent samme størrelse! :loveshower

Jeg synes, det er dejligt og glæder mig samtidig over, at jeg ikke selv var sat til at føde på Riget i disse dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener bestemt terminen hele tiden har været "i slutnigen af januar".. :)

I øvrigt kan man oddse på navnet allerede nu og et af dem i top 10 er Camille <_< Hvis de kalder hende det, falder jeg død om... Så skal vi finde et andet navn, og det kommer vi aldrig til :badgirl

Hvis de kalder hende Camille så ved VI at I fandt på det først :P :numse

Hvilke navne er ellers på top10 i gæt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er oddsene:

Her er oddsene:

Ingrid 5,00

Mathilde 8,00

Anna 10,00

Liv 10,00

Emma 10,00

Clara 12,00

Lærke 15,00

Ines 15,00

Camille 18,00

Dagmar 20,00

Lola 20,00

Chloé 20,00

Louise 25,00

Benedikte 25,00

Romane 25,00

Thyra 30,00

Nathalie 30,00

Ingeborg 40,00

Alexandrine 50,00

Daisy 75,00

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende navne :) Synes dog det er svært at gætte, hvad der skulle passe til Nicolai, Felix og Henrik :unsure

Plejer de egentlig de egentlig nogensinde at holde stik, de der odds? Altså vælges der nogeninde et navn fra listen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror hun får et mere franskklingende navn :) så camille er et godt bud - desværre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener da Henrik var på listen? :)

Men tror Ingrid eller Margrethe er ret gode bud på et navn - når nu de har en Henrik :) Men hvorfor Margrethe ikke er på, forstår jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror hun får et mere franskklingende navn :) så camille er et godt bud - desværre :)

Ja, præcist! Det tænker jeg også.. Og en ting er at min kæreste gerne vil have et top 50 navn, og det er også okay..

Men statestikkerne siger jo bare at navnene ryger til tops i perioden efter.. <_< Så vælger de Camille, så er det helt udelukket for mig - selvom jeg elsker navnet :7himmel Så krydser bare fingre for hun IKKE skal hedde det..

Hvornår skal den prinsesse lige døbes, så vi kan få en afklaring tak :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona: hvor finder du oddsene? Kunne godt være man skulle spille på det ;) Oki, der kom gambleren så op i mig! Men hvis kategorien "andre" gav et OK odds kunne det da være det værd, for jeg tror nok ikke helt på navnene på listen, måske med undtagelse af Benedikte.

Hvor stor er mon sandsynligheden for at hun kommer til at hedde Alexandrine når Joachims ex hedder Alexandra? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad Sophie? Det kan siges på både dansk og fransk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen det passer jo med en forårs/sommer dåb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona: hvor finder du oddsene? Kunne godt være man skulle spille på det ;) Oki, der kom gambleren så op i mig! Men hvis kategorien "andre" gav et OK odds kunne det da være det værd, for jeg tror nok ikke helt på navnene på listen, måske med undtagelse af Benedikte.

Hvor stor er mon sandsynligheden for at hun kommer til at hedde Alexandrine når Joachims ex hedder Alexandra? ;)

Fandt dem på Drs hjemmeside, i den her artikel:

Dr.dk

Og Alexandrine er nok ret skidt at oddse på :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih de har bare ikke at vælge vores navn... Magter ikke at det ryger helt i top om et år <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih de har bare ikke at vælge vores navn... Magter ikke at det ryger helt i top om et år <_<

Hvad er jeres navn? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, det glemte jeg helt at følge med i :(

Tillykke med den lille prinsesse til dem begge :loveshower Dejligt, at der kom lidt kvindeligt islæt ind i den del af familien ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber godt nok heller ikke de kalder hende Anna! <_<

Jeg tror ikke på et så 100% dansk navn som Lærke... Men med Nicolaj og Felix er det altså virkelig svært at regne ud hvad hun skal hedde... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhu, og så på min datters 7 års fødselsdag, vi føler os lidt royale her :D Jeg fik jo tvillinger sidste år på min fødselsdag. Vi håber hun skal hedde Mathilde ligesom min datter (men prinsesse Josefine hedder jo Mathilda bl.a såeh...)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk syns jeg Ingrid og Dagmar er utrolig søde prinsessenavne. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk syns jeg Ingrid og Dagmar er utrolig søde prinsessenavne. :kuller

Det synes jeg også! :) Men hedder enten Josephine eller Isabella ikke også Ingrid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg også! :) Men hedder enten Josephine eller Isabella ikke også Ingrid?

Hvis de snupper Dagmar, bliver jeg STIKTOSSET!!!!! Dét har jeg haft øverst på min liste, siden jeg var 15. No way jose!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER