Abelka

BKs største taber - uge 48

9 indlæg i dette emne

Så ladies - sandhedens time endnu engang

c007.gif

hej78: 111,0 : -2,0 kg t57.gif

Abelka: 99,8: -1,5 kg

Anja-q: 101,4 - 0,8 kg

Sandie: 72,6 : - 0,6 kg

Morpige: 104,7: - 0,6 kg

Prinsessemor:

Christina Nielsen:

TILLYKKE til: hej78 :glad

Ny i denne uge er Brumbassen 76,6 kg - velkommen til og go' kamp :)

Husk: næste vægt senest på tirsdag kl. 20.00

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvordan H?&%¤#! kan i være så seje....

Tillykke til jer alle.. i er alle sammen vindere...

og sandie.. tag dig sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er i gode alle sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op I er gode!! :balloons :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg sprang lige denne uge over - det er den trælse tid på måneden, så min vægt har ikke rykket sig det fjerneste <_< Men hvor er det godt gået med jer andre :respekt Jeg må lige give den lidt ekstra til næste vejning :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh tøser... så vi på den igen.. min vægt er jeg fuldt ud tilfreds med, specielt efter jeg startede efter sidste vejning at tage et godt hak opad med den trænning.. så har suppen sat sin spor allerede og vægten er gået ned igen så jeg da har fået mit et vægttab fra sidste tirsdag.. kan jo nok regne ud det slet ikke er nok som i seje tøser taber jer i kg... meeen lidt har vel også ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh tøser... så vi på den igen.. min vægt er jeg fuldt ud tilfreds med, specielt efter jeg startede efter sidste vejning at tage et godt hak opad med den trænning.. så har suppen sat sin spor allerede og vægten er gået ned igen så jeg da har fået mit et vægttab fra sidste tirsdag.. kan jo nok regne ud det slet ikke er nok som i seje tøser taber jer i kg... meeen lidt har vel også ret :)

Det er flot Sandie, og du fortjener også en sejr i den her uge :) Jeg er klar over at jeg ikke vinder denne uge - og nok slet ikke i december

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh tøser... så vi på den igen.. min vægt er jeg fuldt ud tilfreds med, specielt efter jeg startede efter sidste vejning at tage et godt hak opad med den trænning.. så har suppen sat sin spor allerede og vægten er gået ned igen så jeg da har fået mit et vægttab fra sidste tirsdag.. kan jo nok regne ud det slet ikke er nok som i seje tøser taber jer i kg... meeen lidt har vel også ret :)

Bare det at det går ned er jo super.. :balloon Og et halvt kilo om ugen er mere en flot, det giver jo trods alt 10 kilo på 20 uger... og hvis man tæller ugerne til det bliver sommer, så er det jo ret så mange kilo der kan nå og ryge... :bunny :8: :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare det at det går ned er jo super.. :balloon Og et halvt kilo om ugen er mere en flot, det giver jo trods alt 10 kilo på 20 uger... og hvis man tæller ugerne til det bliver sommer, så er det jo ret så mange kilo der kan nå og ryge... :bunny :8: :gp

Ingen tvivl om det er mere end rigeligt med et halvt kilo ugenmæssigt.. kigger du på min vægtticker ser billedet helt anderledes ud.. 7,6kg. på snart et helt år.. nok derfor jeg godt gad der lige røg et helt kilo en gang i mellem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER