Little Miss

Kan det virkelig passe...

20 indlæg i dette emne

.... At jeg allerede nu uge 11+3 har brug for at købe ventetøj? Synes egentlig ikke at jeg har problemer med at få mine cowboybukser på men problemet opstår når jeg sidder ned. Det gør bare så ondt på min mave.

Så idag fik jeg købt mig et par ventebukser. Godt nok lidt for store men så kan de også bruges senere.

Jeg kommer hjem efter en dag med rigtig ondt i maven og er bare træt, træt, træt. Fortæller manden at jeg har været ude og købe ventebukser. Han kigger på mig om det ikke er lidt tidligt? Jeg er jo ikke særlig langt henne? Om jeg ikke bare overreagere?

Mig - total tudefjæs. Ham - ups, det var ikke sådan ment.

Så nu sidder jeg selvfølgelig med spørgsmålet.... Er det ikke lidt tidligt jeg har brug for ventebukser????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blander mig lige fra september terminen.

Altså hvis du ikke kan være i dine normale bukser er det jo bestemt ikke for tidligt :-)

Jeg skal til scanning den 27.1 og regner stærkt med at købe ventebukser der. Jeg kan absolut ikke være i mine normale cowboybukser mere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blander mig lige fra juli :)

Efter NF scanningen, brugte jeg slet ikke almindelig bukser :)

Jeg kan også stadigvæks agtens være i dem, men får en MEGA delle ;) Plus som du siger; DE STRAMMER GODT.

Tror det er meget forskelligt... Men ikke ualmindeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blander mig også lige fra juligruppen :)

Jeg tror det var ca. samme tidspunkt jeg begyndte at gå i ventebukser fast. I starten synes jeg egentlig ikke at min mave var blevet større, den var bare blevet mere følsom overfor at blive klemt. Det lyder til at det er det samme med dig? :)

Hvis det ikke var fordi, jeg havde muligheden for at gå bukseløs rundt herhjemme meget af dagen, så tror jeg at jeg var hoppet i ventebukserne allerede omkring uge 7-8 stykker. :)

Så ja, det synes jeg bestemt godt kan passe. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blot 7+6 dog anden gangs gavid og har brugt graviditetsbukser i 3 uger :oops

Kunne fint lukke mine bukser men fik bildæk :( og når man

Lige har smidt 26 kg er det bare ikke fedt..

Prøvede mine cowboybukser forleden og de kan lige præcis ikke lukkes :lol

Jeg gik første gang i graviditetsbukser fra uge 12 ;) så synes bestemt ikke det er tidligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 9+3 idag og førstegangsgravid. Mine bukser strammer, så overvejer virkeligt også at købe ventebukser el alm. bukser bare i en str større...

Men synes også selv det er tidligt :whistling

Men tror det er meget forskelligt.

Heldigvis er mange ventebukser lavet så genialt at de ligner alm. bukser :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke rart at ha tøj på der strammer på maven. Så hvis bukserne strammer må man finde noget andet og det har jeg også været nødt til for et par uger siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kunne være i almindelige bukser i en uge eller 2 nu.. <_< det er bare ikke behageligt, når de strammer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 11+4 og har det også bedst i ventetøjet. Har for længst droppet mine cowboybukser og tuller rundt i termoleggins og tunikaer/kjoler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper lige med på den vogn. Har prøvet cowboybukser for mindre end 3 dage siden, men jeg KAN bare ikke ha' dem på.. Det gør nuller og det gider jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste :-) Mine bedste bukser er i øjeblikket mine armybukser. Godt baggy og med masser af plads til maven. Dem kan jeg heldigvis være i lang tid endnu. De går desværre ikke til arbejdet :-s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... det er lidt sjovt, jeg har 2 par bukser jeg ikke kan være i - så SNART jeg har været til scanning og set at alt er som det skal fiser jeg også afsted for at købe vente bukser - jeg har et par jeans, som egentlig var for store, som jeg har fået af en tidligere kollega, bare sådan til arbejde - de er de eneste jeg kan passe så nu bliver mine leggins brugt utrolig meget - har købt 2 ekstra par - ellers skal jeg vaske konstant. den første gang jeg tog et par jeans på og måtte opgi fordi de strammede så meget tænkte jeg "WHAT THE F**** - det kan ikke passe" men jeg havde stoppet blodomløbet til benene hvis jeg havde beholdt dem på. Så jeg forstår dig virkelig godt, troede også selv at jeg måske bare ØNSKER at se maven vokse og derfor køber ventebukser for tidligt, men nej jeg kommer ikke i mine bukser igen før fidusen forlader maven :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg e.l.s.k.e.r. mine ventebukser! Har opgivet mine jeans, selv med elastik i stedet for knappen er de for små i livet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også have at mine bukser skal stramme!.. hehe.. synes ikke der sker noget med den mave!.. måske er den lidt hårdere, men det er altså også det!.. det er jo lige før man snart skal se mavebilleder fra alle jer i ventebukser! pregnant.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadig være i mit almindelig tøj selvom jeg er 13 uger henne. meeen det er der en lille forklaring på.. for den lille spire gemmer sig. ved NF havde de et hyr med at finde den fordi min livmoder er bagoverbøjet og derfor lå den lille dybt...

Overvejer nu alligevel snart at købe lidt ventetøj, bare for at være lidt på forkant..

Hvor køber i ventetøj??

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det "sjove" er at når vi tager billederne kan man ikke rigtig se nogen forskel på maven. Men det kan mærkes. Om aftenen ligner jeg dog en der er i 5 måned.

Jeg har købt bukser i H&M

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøger lige fra marts gruppen...i mit tilfælde har jeg brugt trænings bukser/ afslapningsbukser i stedet for vente bukser. Jeg var nemlig også øm i maui, også sætter jeg dem bare lidt langt nede med en stor trøje. Leggings og en oversize trøje er guld værd. Har det ihvertfald været for mig. Og nu som højgravid er det natbukser, oversize trøjer og clogs... Man skal ikk de smart ud som gravid det tog mig tid at lære men nu er jeg også ligeglad. Da det ulideligt jo længere d kommer hen... Også er det i sidste ende bedre at være godt tilpas. Du gravid, du må godt...held og lykke med det hele og dit barn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøger lige fra maj gruppen :-)

Jeg har ventebukser fra HM. Der har de både bukser med alm bukse kant eller hvor der ingen kant er overhovedet. Der er kun en syning mellem bukser og mave elastik.

Den med kun syninger er fantastisk fordi vores bettepige ligger meget langt nede, faktisk lige i buksekanten. Så de er super.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ købte jeg også - 2 par, det ene kostede kun 50 kr, så det tillod jeg mig at gi mig selv, jeg købte dem ret store, for min mås bliver nok større :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig svært at finde bukser. Det havde jeg også problemer med inden jeg blev gravid.

har været tidligere elitesvømmer så har nogle grande lår og en smal talje. Ikke den nemmeste pasform at finde bukser til <_<

Bukserne fra H&M får mig til at ligne en bugtende slange - ud ind ud ind.... Ikke særlig kønt.

Har i nogle ideer til andre steder man kan finde ventebukser som måske er lidt mere løse i betrækket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER