Posted January 4, 2014 Hvor skægt :D Her er det i dag DYT DYT :D Hæhæ.... Her bliver tingene ofte sagt maaaange gang og ret højt for tiden! :) og hvis vi så siger shhh! Så hvisker hun det lige en enkelt gang, hvorefter det lykke ligt er glemt igen :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2014 Hæhæ.... Her bliver tingene ofte sagt maaaange gang og ret højt for tiden! :) og hvis vi så siger shhh! Så hvisker hun det lige en enkelt gang, hvorefter det lykke ligt er glemt igen :PDet må være er pigegen ;) :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2014 Det må være er pigegen ;) :D Ja lad os sige det :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2014 den store ser disney jr. og den mindste ammes Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2014 Den store er ved at prøve sine nye sko for 100'ende gang :) Og den lille går rundt og råber i et paprør :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2014 Brænder det sidste krudt af, inden han skal sove: (Og prøver at kysse sin skygge og give den sutten) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2014 Sover som en sten. Og har gjort det siden klokken 20. Vi brugte eftermiddagen og noget af aften i monkey tonkey land hernede :) og Ida elskede det, hun var i hvert fald godt brugt for energi da vi kom hjem i feriehuset Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2014 Ligger og sparker mig i ryggen - tror hun vågner snart... ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2014 Ligger i sengen og ser sin nye Byggemand bob film. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2014 Ser Ramasjang mysteriet sammen med sin mor i fifaen indtil far kommer hjem, så mor kan starte på mad :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2014 Sover igen som en sten. Efter en lang dag i Lalandia. Men hun kan slet ikke komme hurtigt nok ud af sommerhuset og over i Lalandia hernede :) :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2014 Leger med alt muligt forskelligt (= mega rod), og pludrer. Rigtig hyggeligt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2014 De sidder begge hos far foran computeren, og ser traktorer på youtube ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2014 Fejrer fastelavn i vuggestuen. Eller det gjorde de nok i formiddags.. ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2014 De sidder begge hos far foran computeren, og ser traktorer på youtube ;) Haha hvor sødt :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2014 Er gået med far ud til hønsene, kaninerne og traktoren endnu engang(det er kun 7.gang siden vi kom hjem for lidt over en time siden) imens laver jeg mad. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2014 Ligger i sin seng og snakker "1-2-3" - "sover duuu? Sover duuu.... Bam bum! Bim Ban bum" - "mor og far og Mie" - "tog" Hun er Cute :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2014 Leger nede i stuen med sin far mens jeg stadig ligger ovenpå i sengen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2014 Ligger i sin seng og snakker "1-2-3" - "sover duuu? Sover duuu.... Bam bum! Bim Ban bum" - "mor og far og Mie" - "tog" Hun er Cute :biglove Nåhr hvor sødt :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2014 Får sig en tidlig middagslur inden vi skal til fastelavn i medborgerhuset sammen med mormor og morfar kl.14.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2014 Støvsuger. Det troede jeg egentlig, at jeg skulle, men så kom han og tog den, og han bliver sur, hvis jeg prøver at hjælpe, så nu får han lov selv. Alt det han gider :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2014 Er meget snart på vej i seng efter en lang dag med gæster :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2014 For 10 minutter siden kastede han op :( For 5 minutter siden kæmpede han med liv og sjæl for at få lov at gøre gulvet rent igen med et håndklæde og legestøvsugeren :wub Og nu står han og kigger reklame for carte d'or og siger Mmmmmm :D Share this post Link to post Share on other sites