Nitzen1987

Forældre- og fødselsforberedelse hos jordemoder

6 indlæg i dette emne

Hos mit jordemodercenter tilbyder de nogle gange fællesarrangementer i form af forældre- og fødselsforberedelse med rundvisning på fødegangen... Har I andre fået det tilbudt? Og har I fået at vide, hvornår det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dengang jeg ventede Mille var vi på rundvisning og en enkelt aften hvor vi havde fødselsforberedelse med mændende.. Men det var først meget senere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mit jordemodercenter tilbyder de nogle gange fællesarrangementer i form af forældre- og fødselsforberedelse med rundvisning på fødegangen... Har I andre fået det tilbudt? Og har I fået at vide, hvornår det er?

Har du hørt noget om hvornår det er i Randers?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du hørt noget om hvornår det er i Randers?

Nej ikke endnu... det er nok først senere her i Randers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - fik en brochure udleveret ved egen læge omkring det plus om fødegangen i Horsens.

Der er mulighed for to aftner, som de holder løbende - der står datoer på deres hjemmeside - tilmeldning er ikke nødvendigt. De skriver desuden at det er for dem i uge 28-32

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har intet hørt om noget sådan fra min jordemoder, men tror det er fordi der ikke er noget.

Der er tre gratis "fødselsforberedelses-moduler" på Riget, som vi bare kan dukke op til (gruppe/plenum sessioner), og det er vist det. Det gør nu egentlig ikke så meget, for jeg tror ikke, vi var dukket op alligevel :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER