Guest Diden

Didens barnedåbs planlægnings-tråd

44 indlæg i dette emne

Så har jeg lige kværnet din tråd :whistling Skal vist også selv til at have lavet en :rolleyes

Vi kiggede også på mad fra Bilka, men du skal lige være opmærksom på at de KUN leverer mad på de dage de har åben, så det skal nok lige dobbelt tjekkes, vi opgav nemlig fordi de jo ikke nødvendigvis har åben den søndag dåben skal stå.

Hehe det skal du nok nå ;D

Arh fedest at de leverer ud, jeg troede vi selv skulle ind og hente det :P Men det er den sidste søndag i August vi holder det så der skulle de gerne have åben :P Men har de ikke må vi finde ud af noget andet ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal vi ikke se de bordkort?? Eller har du vist dem frem??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke se de bordkort?? Eller har du vist dem frem??

Jeg har ikke printet dem ud endnu da jeg venter til jeg har lavet alle men jeg kan da lige print-screene hvad jeg har lavet i word :D

post-2460-035886300 1342723358_thumb.jpg

Jeg regner med at printe det ud på lyserødt pap og ligge det ovenpå glasset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt lys :D Fandt nogle lysebowler i Fakta med lyserød glas så har købt flest i lyserød og så nogle enkelte i hvid til at stå på bordene :)

Så skal jeg bare have set efter om jeg kan finde noget bordpynt enten i en butik eller på nettet med nogle sutter eller barnevogne i papir der kan stå på bordene. Gad vide hvad sådan noget skal stå mig i :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt lys :D Fandt nogle lysebowler i Fakta med lyserød glas så har købt flest i lyserød og så nogle enkelte i hvid til at stå på bordene :)

Så skal jeg bare have set efter om jeg kan finde noget bordpynt enten i en butik eller på nettet med nogle sutter eller barnevogne i papir der kan stå på bordene. Gad vide hvad sådan noget skal stå mig i :glad

EBay søde, EBay!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EBay søde, EBay!

Jeg har aldrig handlet på ebay, så er ikke så vild med det :blush Men kan da være jeg lige skal derind og snuse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig handlet på ebay, så er ikke så vild med det :blush Men kan da være jeg lige skal derind og snuse

Sig til, hvis jeg kan hjælpe. Jeg ELSKER EBay. Der er ikke mange ting, som man ikke kan finde derinde.

- Og det er mindst lige så sikkert som DBA. Du bruger bare PayPal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt lys :D Fandt nogle lysebowler i Fakta med lyserød glas så har købt flest i lyserød og så nogle enkelte i hvid til at stå på bordene :)

Så skal jeg bare have set efter om jeg kan finde noget bordpynt enten i en butik eller på nettet med nogle sutter eller barnevogne i papir der kan stå på bordene. Gad vide hvad sådan noget skal stå mig i :glad

Hvor lyder det bare fint med de lys :super Jeg plyndrede vores lokale hobbybutik, som havde masser af sådan noget. Jeg købte bla sølvsnor til at sno rundt om bloklysene og så hvide og lyserøde sutter på snoren rundt om både lys og høje slanke vaser med gerbarie blomster i (staves?)

Jeg vil i øvrigt også gerne se et rigtig billede af de bordkort :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare fint med de lys :super Jeg plyndrede vores lokale hobbybutik, som havde masser af sådan noget. Jeg købte bla sølvsnor til at sno rundt om bloklysene og så hvide og lyserøde sutter på snoren rundt om både lys og høje slanke vaser med gerbarie blomster i (staves?)

Jeg vil i øvrigt også gerne se et rigtig billede af de bordkort :glad

Gerbera - fantastisk smuk og enkel blomst! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom S.U. og jeg mangler fortsat at høre fra min kusine og et vennepar. Kusinen havde dog ringet for 2 uger siden og sagde at de første kunne melde tilbage hen ad d. 6. August da de lige skulle finde ud af om de skulle flytte i den weekend dåben var, samtidig med hun har været indlagt grundet plukkeveer (hun har termin i Oktober :loveshower )

Så nu venter jeg bare spææændt på at få de sidste meldinger tilbage. Og så skal jeg til Herning og have bestilt mad :balloon

Drikkevarer har vi allieret os med min søster. De køre tit til sønder jylland da min svogers familie bor dernede og så køre de over grænsen. Så det er jo godt nok :balloons

Ellers sker her ikke så meget. Jeg har fået købt karton til at lave bordkort med, så så snart jeg har fået de sidste meldinger skal jeg til at lave dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er gæstelisten på plads, vi bliver 54 alt i alt incl. os selv.

Maden er bestilt; Smørrebrød fra Bilka

Bordkortene er printet ud på lyserødt karton. Så tænker jeg at navneskiltene bliver lagt i et snaps glas med nogle pynte perler jeg har til overs fra brylluppet. En lidt anderledes måde at gøre det på :) Jeg ligger lige billeder ind af det bagefter.

D. 18. tager vi til tyskland og får købt drikkevarer. og så må jeg se efter om de har noget pynte-tingel-tangel dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da bare til at du har tjek på det hele Ditte! Så kan den barnedåb bare komme an! :balloons

Jeg glæder mig til at se billeder af der borkort....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da bare til at du har tjek på det hele Ditte! Så kan den barnedåb bare komme an! :balloons

Jeg glæder mig til at se billeder af der borkort....

Glæder mig også bare til at se om det billede jeg har i hovedet af det lever op til realiteten :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er gæstelisten på plads, vi bliver 54 alt i alt incl. os selv.

Maden er bestilt; Smørrebrød fra Bilka

Bordkortene er printet ud på lyserødt karton. Så tænker jeg at navneskiltene bliver lagt i et snaps glas med nogle pynte perler jeg har til overs fra brylluppet. En lidt anderledes måde at gøre det på :) Jeg ligger lige billeder ind af det bagefter.

D. 18. tager vi til tyskland og får købt drikkevarer. og så må jeg se efter om de har noget pynte-tingel-tangel dernede :)

Skulle i have kage?? Eller gik i fra det igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barnedåben

Så oprandt dåbsdagen! Og sikke en dag! Vejret var fantastisk og alt gik stort set glat :)

Lærke var rigtig sød i kirken, sov stort set det hele væk. Bortset fra da præsten sagde "Lad de små børn komme til mig". Så slog hun øjnene op, kiggede på ham og smilede :biglove Amen altså!

Til festen sov hun stort set også hele eftermiddagen bortset fra 2 vågne perioder af 1 time af gangen :) Så det var jo også rigtig heldigt!

Vi fik en masse gode gaver: 2200 kr alt i alt, en sparegris, 2 kjoler, 3 gylpesmækker, et dagmarkors, en rangle, madskåle, hjertehalskæde, baby service, spise smæk, skum puslespil, navneskilt til døren, sutteflaske, barnevogns tøjdyr, dåbstallerken og kaninbamse :)

Jeg er godt tilfreds med fangsten!

Vi havde ingen i køkkenet så vi havde pænt tralvt hele dagen. Vores nabo havde lavet en lagkage til os fordi hun lånte vores plæneklipper forleden dag og den var da bare helt eminent! :D

Her får i lidt billeder:

post-2460-031829900 1345997278_thumb.jpg

Den stolte moder

post-2460-090463400 1345997290_thumb.jpg

Hele holdet af faddere, gudmor (min mor) og Sara :)

post-2460-006291600 1345997312_thumb.jpg

Gavebord del 1

post-2460-058470300 1345997324_thumb.jpg

Gavebord del 2

post-2460-043280200 1345997342_thumb.jpg

Den fantastiske lagkage som vores nabo havde kreeret!

Jan er fraværende på billederne da han strøg afsted til Herning for at få hentet maden :) Sådan kan det gå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det synd han ikke er med på billederne :(

Men det lyder ellers som en god dag, og sikke nogle fine gaver :loveshower Og sød lagkage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med dåben af lækre Lærke :loveshower :loveshower :loveshower

Det lyder til i har haft en skøn dag, og sikke nogle fine billeder..... (men super ærgerligt med Jan <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig dag :)

Ej hvor er det synd han ikke er med på billederne :(Men det lyder ellers som en god dag, og sikke nogle fine gaver :loveshower Og sød lagkage!

Stort tillykke med dåben af lækre Lærke :loveshower :loveshower :loveshower Det lyder til i har haft en skøn dag, og sikke nogle fine billeder..... (men super ærgerligt med Jan <_< )

Det var en super dejlig dag! :D Kunne næsten ikke have været bedre (Måske kun lige hvis der var en anden der havde hentet maden, og vi havde én i køkkenet :whistling )

Jeg er ikke så ked af at Jan ikke var der - jo det ville have været fantastisk hvis han havde været med på billederne, men så meget betyder det nu heller ikke for mig :)

Jeg fik vist aldrig nævnt at min mor var gudmor - og da hun skulle til at sige Lærkes navn fik hun åbenbart en hjerneblødning og begyndte at grine, hvortil Sara meget fornærmet nærmest råbte "LÆRKE!" :lolhit Så vi drillede hende lidt med at nu håbede vi ikke at der kom til at stå "ha ha ha Lærke *efternavn*" på fødselsattesten :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER