Guest

.

6 indlæg i dette emne

Det lyder godt nok hårdt for jer!

Vi skulle have vænnet Elias fra natflasken og det holdt også hårdt, men fordi vi stod sammen og stod fast, så var den væk i løbet af en uge! Det var hårdt men har været det hele værd...

I overvejer ikke at lægge ham med en flaske med MM/MME eller vælling, så han selv ligger og falder i søvn med flasken? Det giver måske en tryghed for ham, for det lyder helt klart som om det er et trygheds-issue også nu hvor han har været syg m.v.

Ellers må i lægge ham, hvis han så rejser sig op i sengen, så skal du bare blive ved med at gå ind og lægge ham ned igen,for at understrege, at nu er det sengetid og så skal han sove. Han vil helt sikkert blive bund hysterisk, men man skal bare have en rygrad af stål for at gøre det. Der har jeg nok været ret stor pyldermor i starten men er kommet godt efter det, synes jeg selv...

Håber i kan være stærke og komme igennem det sammen, men de kan desværre også være nogle små tyranner vores dejlige drenge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kender i bogen "Godnat og sov godt?" Det er bestemt ikke for alle for det er en ret hård metode hvor man lader barnet græde i noget tid før man går ind til det. Men det har virket for mange når andet ikke virker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I fået tjekket hans ører? Fra den ene dag til den anden, kan de få bøvl med ørerne, så hvis han har fået dem tjekket for et stykke tid siden, ville jeg få dem tjekket igen nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kan endnu ikke selv sætte sig op, men tror ikke der varer så længe før han kan.

:gal

Kan han ikke selv sætte sig/rejse sig osv? Er det ham der er knap 11 mdr?

Jeg tror det vigtigeste er at du og farmand kan hjælpe hinanden og stå fast ved beslutningen.. Vores pige rejste sig også bare og skreg eller sad og skreg efter vi havde været oppe ved mine forældre, fordi hun havde sovet i sengen nogle gange og så ville hun ikke sove selv..

Nu er jeg også begyndt at tænke i afvænningsbanen men er looost :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER