MLM

Jeg bliver bare så

49 indlæg i dette emne

Jeg jeg har vist haft det man kalder en lorte dag (sorry min ligefrem måde)

Men sagen er den at vi har været i Berlin i weekenden og kom hjem lørdag.

Da ligger der så et bette brev fra kommunen i postkassen at vi selv fremover skal holde vores fortov (vi har en hjørnegrund)

Men vi får så skrabet og skovlet som idoiter og hakket ALT op igår og saltet.

I nat sneer det igen og jeg står og skraber her til morgen kl 5 og salter igen.

Da jeg kommer hjem kl 16.15 ligger der dælme et brev i postkassen fra en her på vejen at hun havde været ude at gå med hendes barnevogn og hun havde bemærket at der lå en masse sne på vores fortov og det havde hun også bemærket i weekenden.

Derfor havde hun set sig nødsaget sig til at klage til kommunen over misveligeholdes af offentlig områder.

Hold fast hvor jeg blev bare tosset. Jeg har sgu været på arbejde hele dagen og jeg kan derfor ikke holde vores fortov snefrit når jeg ikke er hjemme.

Så nu er jeg lige blevet færdig med at skovle og salte igen.

(skal lige siges at min mand er syg og i ved jo hvormeget hjælp der er med mænd når de er syge)

Ej jeg skulle lige af men noget galde for syntes bare det er så skide tarveligt.

Jeg har ikke brug for en løftet pegefinger at man skla holde sit fortov, men det her er bare princippet i at hun ikke lige kommer hen til os og siger det før hun klager over os til kommunen.

Nå det blev lige lidt lang tak fordi du læste med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh gud nej hvor en træls person. Og vær 100% sikker på at hun ikke selv har sørget for at gøre noget ved hendes hjem....

Og hvis i en dag holder fest og hører højt musik så vær´ sikker på, at det er hende som klager....

Jeg hader sådan nogle emsige naboer.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj, det fatter je bare ikke, at hun vil være det bekendt :o :o

Jeg ville klart gå til personen, men ville egentlig slet ikke klage med mindre der lå sne i dagevis og jeg kan se vedkommende er hjemme.. Nej jeg er slet ikke sikker på jeg ville klage alligevel, der skulle meget til..

Kan godt forstå du er sur og harm :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Takker dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da irriterende!! :angry Men rart at ha' navn på klagen :)

Barnevognsfolket har tid til at blive irriteret over manglende rydning - Jeg ville tale med hende og fortælle hvordan dit liv er stykket sammen .. på en pæn måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj, det fatter je bare ikke, at hun vil være det bekendt :o :o

Jeg ville klart gå til personen, men ville egentlig slet ikke klage med mindre der lå sne i dagevis og jeg kan se vedkommende er hjemme.. Nej jeg er slet ikke sikker på jeg ville klage alligevel, der skulle meget til..

Kan godt forstå du er sur og harm :angry

Jeg er helt enig med dig men man kan sagten se at der er blevet ryddet igår og her til morgen.

Det der tænder mig af er at det jo har sneet hele dagen og vi er nogle som bliver nødt til at passe vores job(dette er ikke myndet på som specielt) men jeg kan ikke tage hjem i min frokostpause og skovle sne så hun kan komme ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og undskyld at jeg sætter lidt brænde til det lille bål, så der rigtig kan udvikle flammer :-)

Men kender så godt til de der emsige naboer. Vores nabo brokkede sig over, at hunden gøede over mod deres have, og så en dag, hvor han ikke var klar over, at jeg var med hunden ude i haven, så gik han gu´hjælpende mig og sagde "jeg kommer efter dig", og så undre han sig over hunden gør over mod deres hæk... Arhhhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor et trælst kvindemenneske :(

fatter ikke man ikke lige går til jer før man klager, ej fatter faktisk ikke at hun overhovedet gider, HELT ÆRLIGT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh gud nej hvor en træls person. Og vær 100% sikker på at hun ikke selv har sørget for at gøre noget ved hendes hjem....

Og hvis i en dag holder fest og hører højt musik så vær´ sikker på, at det er hende som klager....

Jeg hader sådan nogle emsige naboer.....

Ja og det var sgu også hende som klagede til vores grundejer forening her i sommers over vores hæk var for høj.

Den må maks være 180 og jeg er 175cm hæj og jeg kan se over den så det er vel ikke helt over 180.

Men men det resulterede i at der kom 2 ud for at måle den og konstatere at den gerne måtte blive i højden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da irriterende!! :angry Men rart at ha' navn på klagen :)

Barnevognsfolket har tid til at blive irriteret over manglende rydning - Jeg ville tale med hende og fortælle hvordan dit liv er stykket sammen .. på en pæn måde.

Ja det burde jeg nok, men hvis jeg skal være helt ærlig så komme det bare ikke hende ved hvordan vores hverdag hænger sammen.

Det gider jeg bare ikke bruge min tid på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og undskyld at jeg sætter lidt brænde til det lille bål, så der rigtig kan udvikle flammer :-)

Men kender så godt til de der emsige naboer. Vores nabo brokkede sig over, at hunden gøede over mod deres have, og så en dag, hvor han ikke var klar over, at jeg var med hunden ude i haven, så gik han gu´hjælpende mig og sagde "jeg kommer efter dig", og så undre han sig over hunden gør over mod deres hæk... Arhhhhh

Nøøøøøøøøøjjjj kan vist ikke sige andet end nøøøøjjjjjj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og det var sgu også hende som klagede til vores grundejer forening her i sommers over vores hæk var for høj.

Den må maks være 180 og jeg er 175cm hæj og jeg kan se over den så det er vel ikke helt over 180.

Men men det resulterede i at der kom 2 ud for at måle den og konstatere at den gerne måtte blive i højden.

aaarrhhhhh jeg hader sådanne mennesker, det er fordi hun ikke har andet at gå op i.. Bare vent til nytårsaften, så har i enten for meget fyrværkeri eller for lidt...

Men tænk sådan, at du reder hendes dag, når hun har noget at brokke sig over, så har hun nemlig fået lidt mening i sit liv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med dig men man kan sagten se at der er blevet ryddet igår og her til morgen.

Det der tænder mig af er at det jo har sneet hele dagen og vi er nogle som bliver nødt til at passe vores job(dette er ikke myndet på som specielt) men jeg kan ikke tage hjem i min frokostpause og skovle sne så hun kan komme ud

Selvfølgelig skal man da ikke tage hjem i sin pause, så må hun da gå uden om, hvis hun absolut skal den vej <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor et trælst kvindemenneske :(

fatter ikke man ikke lige går til jer før man klager, ej fatter faktisk ikke at hun overhovedet gider, HELT ÆRLIGT

nej det fatter jeg heller ikke, men jeg blvier bare skide pigesur over at man ikke klapper hesten lidt istedet for at ringe til kommunen med det første

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal man da ikke tage hjem i sin pause, så må hun da gå uden om, hvis hun absolut skal den vej <_< <_<

He det var lige det jeg sagde til min mand, hvad lave man ude i det vejr det har sneet hele dagen og blæst som ind i h....... hele dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaarrhhhhh jeg hader sådanne mennesker, det er fordi hun ikke har andet at gå op i.. Bare vent til nytårsaften, så har i enten for meget fyrværkeri eller for lidt...

Men tænk sådan, at du reder hendes dag, når hun har noget at brokke sig over, så har hun nemlig fået lidt mening i sit liv....

Tja sådan kunne man jo vælge at se det :-) det er vist det man kalder positivtænkning ik :-)

Dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle du udskrive denne tråd (uden billeder og navne) til gimpen og smide den i postkassen ved hende heheh or not.

Men træls er hun. At hun gider!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle du udskrive denne tråd (uden billeder og navne) til gimpen og smide den i postkassen ved hende heheh or not.

Men træls er hun. At hun gider!

den havde jeg også tænkt, men den dumme nabo skal da ikke have den glæde, at hun kan sætte sindende i kog hos andre. Jeg tror faktisk kun, at det der hjælper, er at reagere smilende og positivt på alt, hvad hun kommer med, så hun ligesom mærker, at her kan hun ikke få noget ud af hendes hysteri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle du udskrive denne tråd (uden billeder og navne) til gimpen og smide den i postkassen ved hende heheh or not.

Men træls er hun. At hun gider!

God ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den havde jeg også tænkt, men den dumme nabo skal da ikke have den glæde, at hun kan sætte sindende i kog hos andre. Jeg tror faktisk kun, at det der hjælper, er at reagere smilende og positivt på alt, hvad hun kommer med, så hun ligesom mærker, at her kan hun ikke få noget ud af hendes hysteri

Ja det gjorde jeg også her i sommers og spurgt om vi havde noget i haven som hun gerne ville se siden hun ville have os til at kigge vores hæk ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og det var sgu også hende som klagede til vores grundejer forening her i sommers over vores hæk var for høj.

Den må maks være 180 og jeg er 175cm hæj og jeg kan se over den så det er vel ikke helt over 180.

Men men det resulterede i at der kom 2 ud for at måle den og konstatere at den gerne måtte blive i højden.

Hun burde da se at droppe den barsel og komme på arbejde igen- det lyder som om hun keder sig :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gjorde jeg også her i sommers og spurgt om vi havde noget i haven som hun gerne ville se siden hun ville have os til at kigge vores hæk ned

ha ha ha det synes jeg var super overskudsagtig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare spørg hende om hun ikke skulle til at lære sit barn at sove uden at man SKAL gå tur med barnevogn ;)

Hun er godt nok over det sædvanlige..

Det eneste råd er nok bare at du skal lære lade sådan ting pralle af dig.. (det skal slet ikke lyde hårdt) Det jo hende der har et problem siden hun gør som hun gør (vi har en på arbejdet som sviner alle bag vores rygge, og der man også bare nød til at grine lidt af det og tænke det ham der har et problem, det har INTET med mig at gøre..)

Det så svært.. håber du snart er "kommet" dig over episoden..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste lige dette, og kom til at tænke på dig:

"- Som udgangspunkt skal man som husejer rydde sit fortov efter et snefald i tidsrummet syv om morgenen til 22 om aftenen.

Dog er man ikke forpligtiget til at rydde sne inden for normal arbejdstid, hvis man har haft gang i sneskovlen om morgenen."

Snerydning

Så du har jo dit på det rene, for du havde jo ryddet, ikke? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER