Guest Pipsemor09

Amme-BH'er!?!?!

9 indlæg i dette emne

Hej Alle vordende eller værende mødre,

Jeg har sat mig for at satse og kæmpe for amningen ved vores nr. 2, men jeg er så samtidig på mange områder ét stort spørgsmålstegn.

Jeg vil gerne have alt udstyret for at gøre amme-starten så flexible og nem som muligt og har læst, at det er god ting i hvert fald at have en eller to amme-bh'er med på sygehuset. (jeg ved på forhånd at jeg skal være indlagt et par dage) :(

Men tilbage til amme-bh'erne - er der nogen af jer der har erfaringer med disse? Fra sidst ved jeg dog, at den SKAL være uden bøjle. Det var så generende.

Jeg har kigget lidt på den fra Carriwell, som Babysam vist forhandler, men der stor at jeg som bruger af (når jeg ikke ammer) 75F hører til gr. III, men den er for lille. Den størrelse har jeg fra sidst jeg forsøgte at amme og har givet den til en der kan have glæde den fordi den passer hende.

Hvad gør I? Køber I på nettet eller?

På forhånd tak for svar. :)

Kram Pipse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hører godt nok ikke til i denne terminsgruppe - men svarer lige alligevel. Jeg har prøvet 3 forskellige ammeBH'er uden bøjle:

Jeg købte en amme-bh fra BabySam, kan ikke huske mærket, men den var sort med hvid skrift på indersiden (med størrelse og vaskeanvisninger osv) den blev SÅ hurtig fnugget og træls. Samt så sad den meget højt = havde jeg en top på, kunne man ALTID se se den <_< .

Jeg købte også en vateret fra Femilet, da jeg var ved at gå amok over man altid kunne se ammeindlægget igennem - og det ser altså ikke super smart ud... <_< Denne er dog ikke særlig "fleksibel" = nu er mine bryster jo ikke overspændte længere = den sidder herredårligt på mig.

Min yndlings var en hvid "sports"ammeBH fra Bilka - den er stadig pæn (ikke forvasket) holder formen, er super god at have på (og sove i) og med Natusan ammeindlæg kunne de ikke ses igennem :7himmel . (mange herinde sværger til Pigeon ultratynde ammeindlæg, hvilke også er gode, når de sidder rigtigt - men jeg synes de er ret svær at få til at sidde ordentligt = man sidder og rager på sit bryst i en krig og det gad jeg ikke.

Håber du kunne bruge mine erfaringer til noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på, at anbefale amme-BHen fra Bilka.. Den er også klart min favorit.

Den sidder godt og er billig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååhh jeg kan godt huske problemet fra sidste graviditet .... <_<

mine :hophop er også vokset en del, men kan huske fra sidst at de ammebhér jeg købte,

inden fødselen IKKE passede da jeg havde født. Men var bare for nærig til at købe bh der

passede til graviditeten, og så ammebh til jeg havde født.

Men jeg brugte også dem fra BILKA, og de var rigtig gode til mig

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om der er en ca regel for, hvor meget brysterne har tænkt sig at vokse??

Jeg er vokset to størrelser so far under graviditeten. Føler ikke rigtig, at jeg kan gå ud og købe amme BH'er

før jeg har født, men alle råder mig til det! ?

Er dog rigtig glad for at høre, at der er nogle gode billige i Bilka.

:btopic Sorry jeg lige brugte din spørgestol:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om der er en ca regel for, hvor meget brysterne har tænkt sig at vokse??

Jeg er vokset to størrelser so far under graviditeten. Føler ikke rigtig, at jeg kan gå ud og købe amme BH'er

før jeg har født, men alle råder mig til det! ?

Er dog rigtig glad for at høre, at der er nogle gode billige i Bilka.

:btopic Sorry jeg lige brugte din spørgestol:)

jeg ved det ikke, men i lingerie butikken, blev jeg anbefalet at vente til jeg havde født og mælken var løbet til,

da der også sker en størrelses - ændring der :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle,

Tusind tak for svarene. Hvor er det dejligt at høre, at den billigste model er den bedste. :o)

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvor i Bilka finder man dem og er det alle Bilka'er der har dem?

Jeg har kigget i Bilka Ishøj, men kan ikke finde dem der...

PS.: Jeg blev også rådet til sidst at vente til mælken var løbet til, da det er meget forskelligt hvor meget/lidt bryster vokser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle,

Tusind tak for svarene. Hvor er det dejligt at høre, at den billigste model er den bedste. :o)

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvor i Bilka finder man dem og er det alle Bilka'er der har dem?

Jeg har kigget i Bilka Ishøj, men kan ikke finde dem der...

PS.: Jeg blev også rådet til sidst at vente til mælken var løbet til, da det er meget forskelligt hvor meget/lidt bryster vokser.

Du kan finde dem ved dameundertøj, der har de som regel en reol for sig selv. De har både sort og hvide, med og uden blonder, og med og uden bøjle :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang købte jeg blot et par ammetoppe og ventede derfor med bh'erne.

Synes at det fungerede fint.

Men jeg er også "kun" en 75 C-D'er. ( i alm. før fødsel str.)

Det bliver også planen denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER