sofie mor

Starter året ud med en sygemelding

7 indlæg i dette emne

Hejsa jeg håber at alle har haft en god jul og et godt nytår

Nå men jeg er startet den nye år ud med at blive sygemeldt, det er for fysisk hård at arbejde i en børnehave klasse fik så mange plukveer at min læge mente at det var mest forsvarligt at sygemelde mig, og gud hvor jeg ikke gider at side her hjemme og trille tommelfingre. Og da vi kun har boet i byen et år har jeg ikke den store omgangskærs så det kan hurtigt blive lidt trist, jeg må da vist finde nogle projekter at gå igang med.

knus fra Sofie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ove, lige et sympatiknus fra juni-gruppen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Godt man har BK. Har selv gået hjemme siden starten ( er nu i 28. Uge) og jeg hygger mig faktisk. Bruger meget tid på at finde babyting og gøre klar til den lille. Så er jeg også begyndt at eksperimentere lidt i køkkenet. Håber du kan få tiden til at gå:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls, men bedst for dig og baby.. Kender godt det med ikke at kende nogen.. Jeg har ingen familie i nærheden og har heller ikke rigtig den store omgangskreds..

Men håber for dig at du alligevel kan nyde tiden indtil bebs kommer, og ja - huyg dig med lidt babyting og babyklar a3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal i have, jeg er gået igang med at male billeder til vægene på det nye børneværelse, og har fundet et malekursus lige i nærheden, så har jeg da noget at give mig til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls :( men godt at du kunne sygemeldes, det er jo nok det sikreste.. du må finde dig et eller andet at sysle med, eller glo masser af dårlige serier i fjernsynet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv øv! Kender det alt for godt, har nu gået hjemme over en måned pga. Bækkenløsning. God ide med at male, det er da en stille hoppy. Har selv lært at strikke af bare kedsomhed, så nu går tiden med at strikke et tæppe til den lille og se dårlige tv serier <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER