Susse

Januar !!!

12 indlæg i dette emne

Så tøser så er det i denne måned.. Hvor er det altså vildt at tænke på. Ved godt vi er nogle stykker der kan føde i februar, men synes at det er et stort skridt at have nået januar :)

I går da vi kom hjem fra en sjov nytårsfest fik jeg et jag i maven.. Nåede lige at tænke at det da lige kunne passe at jeg gik i fødsel der mens manden var spritstiv :D Han havde besluttet sig for at det var sidste aften han ville drikke inden baby kommer, så han gjorde det rigtig godt igår...

Min backup ville være min søster, men hun havde drukket om kap med min mand så det stod sørgeligt til...

Det blev selvfølgelig ikke til noget, men der for da lige en masse tanker igennem hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig godt nytår :)

Det er vildt at tænke på at det er blevet Januar og måneden for vores termin...

Jeg fik også en del plukkeveer igår der nev så jeg nåede også at tænke at det ku lige passe jeg gik i fødsel :) Det blev dog heller ikke til mere så nu er det bare at vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, endelig januar :) Det bliver så spændende :)

Håber I havde et fantastisk nytår!!!

Jeg er begyndt, at have mens smerter engang imellem og har læst mig frem til at det kan være modningsveer, så er meget spændt på om der mon snart sker noget.. Men det er ok, hvis der går en 3 ugers tid endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår :balloon

Syntes at det er helt vild, at jeg med sikkerhed bliver MOR i denne måned! :wee

Havde en del plukveer og mensligende smerter natten til nytårsaften og hele formiddagen i går, så manden og jeg, jokede med at vi fik en nytårsbaby, men bebs har besluttet, at blive derinde endnu, men det er nu også okay, vi mangler stadig lidt indkøb, før vi er helt klar til ham :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu skal jeg bare lige have denne dag overstået - så må han godt komme :loveshower

Vi tænker, at det ikke er så fedt at have fødselsdag den 1. januar, når alle har tømmermænd... så er det bedre med nytårsaften - der er trods alt altid en fest :hurra

Jeg er også begyndt at få en del flere plukkeveer, som niver som bare pokker! Men ellers kan jeg ikke mærke det store. Men han har jo også 10 dage indtil den 11. til at finde vejen ud selv :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu skal jeg bare lige have denne dag overstået - så må han godt komme :loveshower

Vi tænker, at det ikke er så fedt at have fødselsdag den 1. januar, når alle har tømmermænd... så er det bedre med nytårsaften - der er trods alt altid en fest :hurra

Jeg er også begyndt at få en del flere plukkeveer, som niver som bare pokker! Men ellers kan jeg ikke mærke det store. Men han har jo også 10 dage indtil den 11. til at finde vejen ud selv :glad

Ja, det bliver spændende at se, om han selv når, at finde vejen ud eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja puha den første januar må være en træls dag at have fødselsdag. Men hva den er også snart ovre...

Ej lillepigen må gerne lige vente til hun er færdigbagt :) Men nøj hvor vi glæder os til at møde hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tænk at det er i den her måned... Det er lidt vildt at tænke på...

Jeg var ved JM den anden dag og junior er på vej ned i bækkenet, så det er jeg glad for... Og jeg har på fornemmelsen at jeg føder før tid, så nu må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår :)

Uha jeg glæder mig... nu er der "kun" 3 uger til termin :) men han må gerne komme før, selv om jeg ikke rigtig tror på det da jeg gik 10 dage over tid sidste gang :lolhit

Men jeg skal ind på sygehuset i morgen for at blive undersøgt om jeg skal føde normalt eller om det bliver pks, glæder mig til at få det afklaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår :)

Uha jeg glæder mig... nu er der "kun" 3 uger til termin :) men han må gerne komme før, selv om jeg ikke rigtig tror på det da jeg gik 10 dage over tid sidste gang :lolhit

Men jeg skal ind på sygehuset i morgen for at blive undersøgt om jeg skal føde normalt eller om det bliver pks, glæder mig til at få det afklaret :)

Oki det er da ret kort tid inden at få styr på det.. Vender han da forkert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til jer alle sammen, håber i får nogle dejlige fødsler :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki det er da ret kort tid inden at få styr på det.. Vender han da forkert?

Nej jeg fik akutt kejsersnitt sidste gang så det er derfor, skal ind og undersøges om jeg kan føde normalt... er lidt spændt på hvordan det foregår for synes ikke jeg har fået ordentligt svar på hvad det går ud på... men jeg har fået at vide at de højst sansyneligt anbefaler at jeg føder normalt...

Det er noget med at det skal være så sent i graviditeten undersøgelsen skal laves...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER