PiaJune

Så har jeg tid til igangsættelse!

11 indlæg i dette emne

Jeg har været til vækstscanning i dag, da lillemanden jo er lidt på den buttede side... :rolleyes

Og han blev scannet til 3500 gram, hvilket er næsten 15 procent højere/tungere end gennemsnittet :kuller

Og da jeg har et skævt bækken og er af ret lille/spinkel støbning normalt, så har vi sammen med lægen besluttet, at jeg ikke skal gå over tid. Så hvis lillemanden ikke har fundet vej ud selv inden, så har jeg tid til igangsættelse den 11. januar kl. 8.45. Det er virkelig underligt, at jeg pludselig har en reel dato at se frem til - jeg ved godt, at det kan tage flere dage, men det er ligesom noget andet end en terminsdato, der kan komme og gå :blink

Først foreslå lægen, at jeg skulle sættes i gang fredag den 13., men det kunne jeg ligesom ikke få mig selv til - lidt overtroisk er man vel :lolhit

Håber alle har det godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh det lyder spændende :) Ja en dato på hvornår ens fødsel sætter igang, er noget helt andet.. det er til at tage og føle på.. Den dag ved man at nu begynder det :) Det er lidt sjovt, var til jordemoder i dag og efter besøget snakkede manden og jeg om, at det kunne være sjovt,, hvis der slet ikke blev brug for den næste tid, som er den 11. januar! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare vildt at tænke på.... Så har man ligesom noget at forholde sig til :) Det bliver spændende :)

Hvornår er det du har termin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt så kommer det pludselig tæt på hva. Men dejligt at de holder godt øje med dig, så i er sikre på at der er plads til at den tykke lillemand kan komme ud :loveshower

Prøv at tænk det er der kun to uger til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, kun 2 uger.... Det er lidt vildt at tænke på:-)

Så nu bliver det sidste til fødselstasken pakket!

Til Shirley - jeg har termin den 16. januar:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med igangsættelsen i morgen.. Håber det bliver en god oplevelse og at det ikke trækker ud... Ih hvor må du være spændt på at møde lillemanden nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med igangsættelsen i morgen.. Håber det bliver en god oplevelse og at det ikke trækker ud... Ih hvor må du være spændt på at møde lillemanden nu :)

Mange tak:-)

Ja, jeg kan godt mærke, at det virkelig kommer tæt på nu - håber jeg kan få lidt søvn i nat, og at jeg ikke er alt for spændt og ligger pivvågen hele natten :rolleyes

Manden og jeg har haft travlt med liiiige at nå de sidste ting i dag - det er sjovt som jeg altid gemmer noget til sidste øjeblik :whistling

Jeg er meget spændt på, hvordan lillemanden mon ser ud og hvor lang tid, det hele kommer til at tage - krydser godt nok også fingre for, at det ikke tager flere dage... :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja det er i morgen du skal sættes i gang... Ej det bliver spændende... Håber det hele kommer til at forløbe godt og hurtigt...

Held og lykke med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i morgen. :) Krydser fingre for alt går som det skal ! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt så hurtigt tiden går, håber det kommer til at gå rigtig godt med det hele i morgen :) Glæder mig til en opdatering omkring fødslen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med igangsættelsen i morgen :goodluck håber det kommer til at gå godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER