MforMor

Størrelser i H&M Mama

8 indlæg i dette emne

Hej girls!

Sad lige og kiggede på H&Ms hjemmeside. Jeg overvejer snart at købe lidt ventetøj, så jeg har noget klar, til når maven for alvor begynder at vokse. Jeg kan stadig sagtens passe mit normale tøj, men kunne bare lige se for mig, at alt var udsolgt, når jeg først får brug for det.

Til jer der har købt ventetøj i H&M - passer størrelserne med dét, man plejer at bruge? Altså, hvis man normalt bruger en størrelse M, er det så også M i ventetøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har den del der fra, og det passer meget godt... Det eneste var at jeg lige skulle en nummer større op i bukser end jeg plejede, men det skulle jeg os med deres almindelige bukser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt bukser derfra og de passede fint i størrelsen, omkredsen var det samme som normale bukser... Synes dog de er en anelse lange, men der kan man jo ikke vælge noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også størrelserne er det samme. Dog skal du være opmærksom på at du jo godt selv kan tage på i graviditeten (selvforskyldt eller ej). Jeg fik rigtig meget vand i kroppen og de sidste måneder kunne jeg ikke passe mine ventecowboybukser mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skulle en str. op i både bluser og bukser men mine bryster og mave voksede også meget hurtigt i starten fik allerde stræjkmærker der og mine bryster er vokset fra 75c til 80d. :rolleyes

jeg købte allerde ventebukser da jeg var i uge 12 jeg var bange for det samme som dig men de har så også passet hele graviditeten :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passer samme stoerrelse som ellers. Men fik ventesroempebukser i en M her til jul og de er faktisk rare, selvom jeg egentlig bruger S :)

Naar du koeber ventebukser, saa maa de ikke foeles stramme nogen steder. Og soerg for at de har elastik i livet, som du selv kan justere. Jeg har nogle fra Fun Mum og nogle fra Benetton, og begge passer med samme stoerrelser som ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger samme str. i ventetøj som normalt tøj i H&M :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 13 uger henne, og bruger normalt stl 42/44.. Men mine ventebukser fra hogm er str 40!! Og de strammer ikke nogen steder, og maven er stadigvæk løs.. Men tvivler dog på jeg kan passe dem i maven resten af graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER