Girl Next Door

Den ultimative iPad app tråd

9 indlæg i dette emne

Jeg synes efterhånden der er flere og flere der får en iPad, så skal vi ikke have en tråd hvor vi fortæller om de apps vi henter.

Jeg forestiller mig at jeg løbende opdaterer i dette indlæg med app navn og beskrivelse, så det er nemt og overskueligt at finde noget om de forskellige apps. Jeg skriver kun de apps på jeg kan finde i AppStore til iPad. Er det en iPhone app du har skrevet på listen, så smid dem venligst over i tråden om apps til iPhone. Link findes nederst i dette indlæg :)

(Denne tråd har overhovedet intet at gøre med at jeg fik sådan et dyr i julegave) :whistling

Jeg selv har ikke så mange endnu, da jeg ikke synes jeg har haft tiden til ordenligt at sidde og lege med den.

Gratis Apps:

12 Days - App der her i juledagene giver et link til en gratis app/musik/lydbog mv fra AppStore/iTunes

Colorsplash - Bruges til at lave farvede effekter på et sorthvid billede (eller vice versa) Altså fx hvis du har et billede med et æble, kan du gøre billedet sorthvid, og så beholde farven på æblet (kan ikke lige forklare det bedre :D ) NEMT at bruge!

DropBox - Her kan du dele billeder mellem dine forskellige i-devices (iPhone, iPad, iMac eller android) det er gratis, og nemt..... Du skal bare installere appen på alle enhederne. Kan også installeres på almindelig PC, og der kan også deles andet end billeder ;)

eTilbudsavis - Alle ugens tilbud samlet på ét sted (og uden papirspild :) )

Facebook - En app til at tilgå facebook

Imgurfree - Bruges til at kunne lægge billeder på BK :biglove

Jewel Solitaire - Vanedannende kabale-spil med et twist :)

Mobilbank - De fleste banker har efterhånden en app. God til saldo tjek, hurtige overførsler osv

myPill - Til de kvinder, der er på p-piller og måske har en tendens til at glemme P-pillen nogen gange

Opskrifter HD - Super mange lækre opskrifter, og så er der mange kategorier, så det er nemt at finde lige den inspiration man står og mangler

Photobucket - Fotoupload app

PS Express - Simpel PhotoShop billede redigering

Sea Stars - Rigtig sjovt spil

Skadebogen (99 kr) - Skadebogen er et praktisk opslagsværk i lommeformat. Den giver behandlingsforeslag til de mest almindelige ortopædiske skader. Fås også til iPhone til 59 kr

SoundCloud - Godt sted at høre al sin yndlingsmusik.

Sputnik - Super dejligt at have, så man lige kan se lidt tv, når man keder sig.

Viaplay (kræver dog abonnement) - Se alle TV3 programmerne når det passer dig, og UDEN reklamer

Betalte Apps:

Fruit Ninja HD (18 kr) - Sjovt spil hvor man skal skære frugt i stykker (..... Ja, det er altså det spillet går ud på :D )

Indkøbslisten - Her kan du lave din egen indkøbsliste og synkronisere den med computer, iPod og iPhone.

iPeriod HD (12 kr) - En app til at holde styr på din cyklus. Kan synkroniseres med iPhone hvis man har samme app der på. Kan både registrere vægt, humør, "lovemaking" ÆL, og MEGET mere. Denne app findes i en light version til både telefon og iPad

Small World (42 kr) - Et super sjovt brætspil til iPad

Plants vs. Zombies HD (42 kr) - Et AWESOME spil!

Quickoffice (129 kr) - Quickoffice indeholder Word, Excel og Powerpoint, og er et super godt program til at bruge til studiet.

Andet:

Deal Extreme - Billig side med tilbehør

Ebay - Her kan også findes en masse tilbehør

Den ultimative iPhone app tråd - Tråd med apps til iPhone

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har godtnok "kun" en iPhone, men de apps jeg er glade for er:

Spil:

WordFeud (elsker at spille med så mange herinde fra!)

Angry Birds (blev man jo nødt til at prøve, nu hvor man har hørt så meget om det - og det kan godt stjæle ens tid!)

Diverse:

Viber - fungerer som Skype, så man kan ringe gratis (til folk uden for DK) kræver dog modtageren også har det.

Flashlight - tænder blitz-lyset, hvis man nu står og ikke kan finde nøglehullet eller andet (måske mest til iphone?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godtnok "kun" en iPhone, men de apps jeg er glade for er:

Spil:

WordFeud (elsker at spille med så mange herinde fra!)

Angry Birds (blev man jo nødt til at prøve, nu hvor man har hørt så meget om det - og det kan godt stjæle ens tid!)

Diverse:

Viber - fungerer som Skype, så man kan ringe gratis (til folk uden for DK) kræver dog modtageren også har det.

Flashlight - tænder blitz-lyset, hvis man nu står og ikke kan finde nøglehullet eller andet (måske mest til iphone?)

Laver lige en tråd med apps til iPhone, da det ikke altid er sikkert at de kan bruges begge steder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, der er jo mange gode :)

Opskrifter HD

Super mange lækre opskrifter, og så er der mange kategorier, så det er nemt at finde lige den inspiration man står og mangler :)

Viaplay

Se alle TV3 programmerne når det passer dig, og UDEN reklamer (kræver abonnement) Den kan også andet, men jeg bruger den mest til dette :)

Colorsplash

Bruges til at lave farvede effekter på et sorthvid billede (eller vice versa) Altså fx hvis du har et billede med et æble, kan du gøre billedet sorthvid, og så beholde farven på æblet (kan ikke lige forklare det bedre :D ) NEMT at bruge!

PS Express

Photoshop billedredigering

Dropbox

Her kan du dele billeder mellem dine forskellige i-devices (iPhone, iPad, iMac eller android) det er gratis, og nemt..... Du skal bare installere appen på alle enhederne.

Imgurfree

Så kan du lægge billeder ind på BK :biglove

eTilbudsavis

Alle ugens tilbud samlet på ét sted (og uden papirspild :) )

Jewel solitaire

Vanedannende kabale-spil med et twist :)

Fruit Ninja HD

Sjovt spil hvor man skal skære frugt i stykker (..... Ja, det er altså det spillet går ud på :D )

Hmm... Der er sikkert flere, men de her er hvert fald rigtig gode, og nogen jeg bruger meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er super glad for pages - det er ikke helt billigt (tror det er 59 eller 69 kr.) men det er et rigtig godt skriveprogram. Jeg bruger ipad'en meget til studiet.

Plants Vs. Zombies - et AWESOME spil, som jeg har gennemført 2 gange :rolleyes Det er super hyggeligt!

Photobucket - fotoupload app

Lige dem jeg kunne diske op med :jul4:

Btw: super tråd :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, der er jo rigtig mange.

myPill

Til de kvinder, der er på p-piller og måske har en tendens til at glemme dem nogle gange :blush

Mobilbank

Til alle, der har en sparekasse til bank. Der kan man se saldo på ens konti samt overføre mellem og til andre kontier.

Sputnik

Super dejligt at have, så man lige kan se lidt tv, når man keder sig.

Quickoffice (koster 129 kr.)

Quickoffice indeholder Word, Excel og Powerpoint, og er et super godt program til at bruge til studiet.

DSB Billet

Nem måde at købe togbilletter på.

Indkøbslisten

Her kan du lave din egen indkøbsliste og synkronisere den med computer, iPod og iPhone.

Wordfeud

Super godt tidsfordriv :P

Sea Stars

Rigtig sjovt spil

Facebook

Til alle, som er ret afhængige af Facebook :P

Spotify (abonnement koster 99 kr. og købes over computeren)

Godt sted at høre al sin yndlingsmusik.

SoundCloud

Godt sted at høre al sin yndlingsmusik.

GingerBooth

Dine venner vil hade dig, og du selv vil syntes det er rigtig sjovt. At lave alle sine venner om til gingers er altså bare sjovt!!

Skadebogen (koster 59 kr.)

Skadebogen er et praktisk opslagsværk i lommeformat. Den giver behandlingsforeslag til de mest almindelige ortopædiske skader.

Akut

En app, der er god at have. Der er information vedrørende apoteker og lægevagten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle listen være opdateret. Jeg skriver altså ikke de apps på som jeg ikke kan finde i AppStore til iPad. Hvis det er en iPhone app, så skriv den på listen ovre i tråden om apps til iPhone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger jeg ikke vores iPad helt vildt meget. Men når jeg endelig gør, er det fordi jeg spiller Small World med manden. Det er er SUPER sjovt brætspil. Og jeg vinder næsten altid... whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fået mig en iPad og synes da lige at

Ruzzle skal nævnes, et rigtig godt spil når man kører surt i wordfeud

og så også Ikea kataloget - for jeg ELSKER IKEA ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER