Mette A.

Barnevogn fra Bilka?

10 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at købe denne barnevogn fra Bilka, da den er billig og ser ud til at have det hele med.

Men inden jeg køber den vil jeg bare høre om der er nogle andre der har erfaringer med den allerede? Tænkte der måske var en grund til at den var så billig.

Safe Performance Comfort barnevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaring, men jeg ville nok gaa efter nogle af dem, som har gode tests med sig... Bla Trille og Basson ligger begge i fornuftige prislejer - koeber selv en Basson Grande!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaring med denne model.. Men synes at alle siger at ved barnevogne hænger nypris og kvalitet meget sammen.. Så jeg ville ikke turde købe så billigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller hvad med en brugt? Der er jo et stort marked for gode, velholdte brugtvogne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror det er den begge mine kusiner har.. de hvertfald samme priskategori og fra bilka. De er stadig efter flere år glad for deres. Jeg haren fra kvickly der er lidt over 2 år stået i udhus i alle årene og er stadig super glad for min også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også hvad med brugt.

Jeg har købt en Emmaæjunga big star supreme med Uniq letvægtstel (alt tilbehøret som madras, regnslag, lift osv) brugt til 1 barn. 3500,-

Vi kiggede også på de billigere. Men efter at have holdt øje med DBA og Gul&Gratis valgte vi brugt. Man kan sagtens finde nogle der næsten ikke ser brugt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en fra Bilka og den har været rigtig fin til begge børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi skal have en barnevogn, så ender vi altså også med en billigere model ala en bilkamodel, fordi barnet ikke skal bruge den så længe, hvis trolden overhovedet vil ligge i sådan en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi skal have en barnevogn, så ender vi altså også med en billigere model ala en bilkamodel, fordi barnet ikke skal bruge den så længe, hvis trolden overhovedet vil ligge i sådan en

Vi har også besluttet at vælge en billigere model :) mest fordi de fleste af mine venner, faktisk siger at når baby er over 6 måneder, er det "eneste" barnevognen bliver brugt til, at sove i, fordi man altid vil tage en kombi eller klapvogn med på "tur" :)

Vi starter nok med en brugt, og måske hvis vi synes behovet er der, så køber vi en (billigt)

Min veninde havde købt sin i Bilka, og den var udemærket :) Brugt til to børn, men mest kun til at sove i og små gå-ture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER