Anna1980

dagen nærmere sig

7 indlæg i dette emne

Puha synes godt nok lige pludselig at det går stærkt. Der er kun en måned til Tobias skal døbes. Mangler at se lokalerne igen, lave bordplan, finde dug og servietter, bestille blomster til vaserne, bestille mad. Bestille underkjole og body.... Plus en masse andre ting. Seriøst bliver helt stresst. Skal da vist have lavet en hel liste med det hele....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder fornuftigt at lave en liste. Så har du bedre overblik, og kan krydse tingene af som de bliver klaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lister, lister, lister!! :biglove (et lille råd fra en nygift ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik jeg bestilt de ting jeg manglede til dåbskjolen, så er der en ting der kan streges.. men hold der er nerver på over alt det vi skal huske og nå.... Bare vi når det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik jeg bestilt de ting jeg manglede til dåbskjolen, så er der en ting der kan streges.. men hold der er nerver på over alt det vi skal huske og nå.... Bare vi når det...

Man når det altid :)

Pøj-pøj med de sidste forberedelser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, alting virker bare uoverskueligt lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig stress på. Hader når jeg ikke kan få klarhed om noget. Og manden går mig seriøst på nerverne!!!!!! Lige nu har jeg mest lyst til bare at løbe min vej med Tobias og aldrig komme tilbage!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER