Guest Cirkeline88

Cirkelines Vej Mod Et Sundere Liv - Starter forfra

180 indlæg i dette emne

Det er virkelig flot :super :respekt ammer du? For så er der mange der oplever at der ryger mange flere kilo (det gjorde jeg bare ikke :rolleyes ) - jeg hepper på dig!!!

Hvad er første delmål?

Jeg ammer ikke, men jeg går en masse ture med barnevognen. det er egentlig meget hyggeligt, før i tiden hvis jeg bare skule op i byen (der er ikke så langt, 1-2 km. måske) ville jeg tage bilen, men nu tager jeg barnevognen og går derop.

dejligt med nogen der hepper :loveshower :super mit første delmål er 90 kg.

jeg glæder mig helt vildt til jeg når mit hovedmål 80 kg, for så vejer jeg mindre end min kæreste, og det er sq flere år siden jeg gjorde det sidst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vægtstatus 23/8

Så er der gået en uge (igår faktisk :rolleyes), og jeg var på vægten her til morgen, og jeg har tabt yderligere 700 gram :yay

er egentlig ret stolt over mig selv, min datter er 8 uger imorgen og inden hun kom gik jeg hjemme knap en måned og læste til eksamen, og jeg havde frygtet at når jeg kom til at gå alene hjemme med hende hele dagen så ville jeg spise når jeg kedede mig, for det gjorde jeg inden jeg gik igang med vægttabet sidste år, men heldigvis er jeg ikke faldet tilbage i den gamle vane :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægtstatus 23/8

Så er der gået en uge (igår faktisk :rolleyes), og jeg var på vægten her til morgen, og jeg har tabt yderligere 700 gram :yay

er egentlig ret stolt over mig selv, min datter er 8 uger imorgen og inden hun kom gik jeg hjemme knap en måned og læste til eksamen, og jeg havde frygtet at når jeg kom til at gå alene hjemme med hende hele dagen så ville jeg spise når jeg kedede mig, for det gjorde jeg inden jeg gik igang med vægttabet sidste år, men heldigvis er jeg ikke faldet tilbage i den gamle vane :balloon

Uh syntes den første tid med baby var strid fordi jeg Intet overskud havde så jeg har DYB respekt!!!

Jeg tabte mig meget mere da vi droppede amningen, netop fordi jeg så fik overskud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh syntes den første tid med baby var strid fordi jeg Intet overskud havde så jeg har DYB respekt!!!

Jeg tabte mig meget mere da vi droppede amningen, netop fordi jeg så fik overskud!

årh tak :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en skod dag!

min datter har så valgt at være helt umulig idag, så har ikke haft det store overskud til at spise eller lave mad.

så nu vil jeg frokosten sprang jeg over og aftensmaden har bestået af flødekartofler :blink jeg ELSKER flødekartofler, har prøvet at lave dem mindre fedtrige med cremefine og sådan noget, men det smager altså bare ikke af det samme synes jeg :wacko men det er jo altså ikke speciel sund mad, men der var intet i køleskabet og jeg orkede ikke at gå ned og handle :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en skod dag!

min datter har så valgt at være helt umulig idag, så har ikke haft det store overskud til at spise eller lave mad.

så nu vil jeg frokosten sprang jeg over og aftensmaden har bestået af flødekartofler :blink jeg ELSKER flødekartofler, har prøvet at lave dem mindre fedtrige med cremefine og sådan noget, men det smager altså bare ikke af det samme synes jeg :wacko men det er jo altså ikke speciel sund mad, men der var intet i køleskabet og jeg orkede ikke at gå ned og handle :wacko

Det er ski ok på sådanne dage! Vægt tab krævet overskud!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har godt nok klaret det helt vildt flot indtil videre så en enkelt dag hvor det ikke går perfekt er ikke en skandale! Du må bare starte forfra imorgen tidlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ski ok på sådanne dage! Vægt tab krævet overskud!!!

Du har godt nok klaret det helt vildt flot indtil videre så en enkelt dag hvor det ikke går perfekt er ikke en skandale! Du må bare starte forfra imorgen tidlig :)

Tak piger :tak jeg har det bedre idag, og det samme har min datter heldigvis :) nogen dage er sq bare pisse hårde og der er jeg SÅ ligeglad med hvad jeg spiser og hvor meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør ikke veje mig.

Jeg vejede mig ikke i sidste uge for jeg havde en lorte uge og spiste overhovedet ikke som jeg burde. Jeg tror jeg har taget på, men jeg tager revanche i denne uge og håber at det så går den rigtige vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør ikke veje mig.

Jeg vejede mig ikke i sidste uge for jeg havde en lorte uge og spiste overhovedet ikke som jeg burde. Jeg tror jeg har taget på, men jeg tager revanche i denne uge og håber at det så går den rigtige vej.

Jeg har lige haft en uge med samme fornemmelse men jeg havde imponerende nok tabt 100g :blink og jeg har altså spist en masse skidt: fastfood, Hvidt brød, slik og chips

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vejet mig idag..

Idag gik jeg på vægten igen, og efter en uge hvor jeg slet ikke tænkte over hvad jeg spiste, og en uge hvor jeg langsomt kom igang igen, har jeg tabt 400 gram, så jeg er ganske godt tilfreds

Nogle dage synes jeg bare det hele er helt af helvede til og jeg har bare lyst til at droppe det hele og lade min krop være som den er, men jeg gør det ikke for jeg vil jo nå målet, jeg VIL være tilfreds med min krop. Det tager bare lidt længere tid end jeg lige har tålmodighed til nogen gange.

inden jeg blev gravid tabte jeg 10 kg. på ca. 4 mdr, og jeg vidste jo godt at det ikke ville fortsætte, for det går altid hurtigst med de første kg, men nogle gange ville jeg sq ønske det gik bare lidt hurtigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vejet mig idag..

Idag gik jeg på vægten igen, og efter en uge hvor jeg slet ikke tænkte over hvad jeg spiste, og en uge hvor jeg langsomt kom igang igen, har jeg tabt 400 gram, så jeg er ganske godt tilfreds

Nogle dage synes jeg bare det hele er helt af helvede til og jeg har bare lyst til at droppe det hele og lade min krop være som den er, men jeg gør det ikke for jeg vil jo nå målet, jeg VIL være tilfreds med min krop. Det tager bare lidt længere tid end jeg lige har tålmodighed til nogen gange.

inden jeg blev gravid tabte jeg 10 kg. på ca. 4 mdr, og jeg vidste jo godt at det ikke ville fortsætte, for det går altid hurtigst med de første kg, men nogle gange ville jeg sq ønske det gik bare lidt hurtigere.

Det er sikkert sundere at tabe sig langsomt, så kan huden og systemet bedre følge med! Og 400 g er skide godt!!! Jeg arbejder i 100g af gangen for tiden :P men jeg er selvfølgelig også ret tæt på målet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

400 gram er flot!! Du er jo på rette vej :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sikkert sundere at tabe sig langsomt, så kan huden og systemet bedre følge med! Og 400 g er skide godt!!! Jeg arbejder i 100g af gangen for tiden :P men jeg er selvfølgelig også ret tæt på målet!

ja det kan du nok have ret i, og ja 400 gram er godt, mener nok stadig lidt sur på mig selv over ikke at overholde min sunde livsstil sidste uge :( og 100 gram af gangen er også fantastisk :D

400 gram er flot!! Du er jo på rette vej :toot

Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ærlig omkring min vægt..

Overfor min kæreste.. vi har aldrig snakket om min vægt eller tøj størrelse for jeg har skammet mig lidt, og lidt haft den tanke at hvis han ikke vidste det betød det ikke noget.

Men den anden dag kom vi til at snakke om det og jeg var helt ærlig, ikke bare overfor ham men også overfor mig selv. og indså hvor pinligt det egentlig var at jeg bare lod stå til.

jeg har hele tiden sagt at jeg ikke ville over 100 kg, men da jeg så kom det var det bare ligemeget. da jeg ikke kunne passe str. 56 i bukser mere så stoppede jeg med at bruge alm. bukser og gik kun i joggingbukser. Hvis jeg skulle ha pænt tøj på var det leggins, men jeg følte jeg lignede en hval i dem. jeg kunne ikke lide at få taget billeder fordi det mindede mig om hvordan jeg så ud, de billeder der er kan jeg ikke kigge på idag for jeg bliver så flov. Men de minder mig samtidig om at jeg ikke vil se sådan ud igen.

Idag er jeg ved at tabe mig ud af str. 52 i bukser, jeg bruger rent faktisk jeans nu, det kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst havde i mit skab. Jeg bruger leggins, men de sidder godt nu. Jeg har ikke brugt kjole i laaaaang tid fordi enten var den så løs at det lignede et telt :booeller sad tæt så man kunne se alle mine deller.

Men til maj skal min gode veninde giftes, og jeg glæder mig til at kunne tage en kjole på og forhåbentlig føle mig rigtig smuk :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er rigtig godt at I har fået jer den snak - både for jeres parforhold og for dig! :kuller

Jeg hepper på at du nok skal nå din kjoledrøm! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er rigtig godt at I har fået jer den snak - både for jeres parforhold og for dig! :kuller

Jeg hepper på at du nok skal nå din kjoledrøm! :loveshower

årh tusind tak :) jeg håber det virkelig også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram - nogle dumme følelser at have i forhold til sin krop :( men hvor er det godt i fik den snak!!!

Jeg håber selvtilliden stiger med vægttabet! Du gør noget NU og det er altså det vigtigste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram - nogle dumme følelser at have i forhold til sin krop :( men hvor er det godt i fik den snak!!!

Jeg håber selvtilliden stiger med vægttabet! Du gør noget NU og det er altså det vigtigste.

ja det er ikke særlig fedt :( men det var egentlig rart at snakke om det. og du har ret, jeg gør noget nu, og det er det vigtigste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det?

puha ja hvordan går det..

Jeg har tabt yderligere 400 gram på de sidste 2 uger, men måske er det mere, for jeg har fået mens og i den periode tager jeg altid lidt på.e

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg godt - vejer altid mere under mens! Spændende hvad vægten så egentlig siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøj og vægttab

Jeg har det stadig lidt svært ved tøj.

inden jeg tog en masse på gik jeg i tætsiddende toppe og jeans, da jeg så tog på blev det til joggingtøj, da jeg blev gravid fik jeg det bedre med min krop, det hjalp selvfølgelig også at jeg i mellemtiden havde tabt 10 kg, men i de 9 mdr. gik jeg i gravidleggins og toppe med plads til maven. jeg var stolt af min mave og jeg fik masser komplimenter om hvor smuk jeg var og det gjorde mig helt vildt glad.

Lige efter fødslen gik jeg i det samme tøj fordi min mave var meget øm efter kejsersnit. Og nu går jeg så mest i joggingtøj igen. for jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad der passer til mig, så jeg hader stadig at købe tøj :(

under graviditeten tog jeg heldigvis kun 6 kg på, og efter fødslen har jeg tabt det igen, plus 7 kg, det gik ret hurtigt, og det har været lidt svært at følge med i mit hoved. men samtidig gav det mig blod på tanden og lysten til at tabe mere er meget større end nogensinde nu :wub

En ting er dog ændret. førhen gik jeg stort set aldrig på stranden eller i svømmehallen for jeg følte mig fed og ulækker, men på trods af at jeg stadig har fedt på maven og store lår så har jeg det bedre i en bikini nu, og næsten hver uge er jeg i svømmehallen med den lille og nogle gange og min kæreste/babys far også med og jeg er ikke så bange for mere om han skammer sig over at gå sammen med mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg har været lidt slap til det her vægttab de sidste par uger, synes der har været lidt for meget stress og for lidt tid til at tænke på mig selv.

Men det skal være slut nu, jeg skal simpelthen igang igen nu :) så imorgen vejer jeg mig igen ( så kan jeg også lige lave min ticker igen for den blev væk under opdateringen :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER