Betty87

Fra æbleform til hvepsetalje!

107 indlæg i dette emne

Vejning uge 9 - fantastisk opstart!

Så er der gjort noget ved vægten og det gik egentlig meget nemt.. Vægten siger nu 81,5 kg, så der smidt 2,4 kg siden tirsdag i sidste uge (stik den piger ;) )

Det er efterhånden primært maden jeg holder fokus på, men får gået nogle gode ture om aftenen sammen med kæresten (når vi orker) og ellers kommer jeg ned og træne 2 gange i ugen..

Ihh jeg er bare mega glad og tilfreds med mig selv - og er bare mega klar til at give den gas i den følgende uge... Håber lidt på at komme under de 80 kg om 14 dage... Så må vi se om det holder.. Men jeg klør på :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uge 10 - endnu en fantastisk uge!

Jeg har nu været på vægten hos min vægtkonsulent og vægten sagde minus 900g siden sidste uge, så nu er vægten på 80,6 kg - YAY :balloon

Jeg er meget godt tilfreds med resultatet og især fordi jeg har spist slik i weekenden. Hvor er det bare dejligt at vægten endelig går den vej man har drømt om så længe!! Og målet om at komme under de 80 kg i næste uge er da inden for et overskueligt mål. Så skal jeg jo bare smide 600 g inden næste tirsdag!

Ihh hvor er jeg bare glad!! Så er der jo endelig noget som lykkes til mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 11 - et lille bump på vejen

Ja som man også kan se i taberdysten er der sørme smuttet 800g på.. Det er særligt i weekenden, hvor jeg var til stor 25 års fødselsdag med druk, snacks og en masse tømmermænd dagen efter. Så det er helt ok.. De par gram er tabt igen, når vi kommer til tirsdag!! (håber jeg)..

Jeg kan allerede nu mærke at jeg har fået mere overskud og energi (de grøntsager må jo være gode for kroppen).. Og jeg er blevet meget mere glad :loveshower

Har fået endnu en (mega stor) motivationsfaktor.. Kæresten og jeg er blvet inviteret til Mallorca af hans forældre i 14 dage til sommer. Det betyder bikini og meget lidt tøj.. Så derfor vil jeg gerne lige være en hel del kilo lettere, så jeg ikke ligner en starndet hval på stranden :lolhit

God uge til jer! Smutter til Lalandia imorgen, så i hører nok ikke mere fra mig før på søndag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuhhhhh det lyder godt nok lækert med 14 dage i syden - og med den fart du har på og sådanne som du giver den gas så er jeg sikker på du nok skal blive klar til bikini og sommer tøjet.

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber ihvertfald på at der snart kommer fart over feltet igen! Er i denne uge stået stille, men det plejer som regel at give pote ugen efter... Vil jo gerne kunne føle mig nogenlunde tilpas i en bikini til sommer, så der skal sq og gøres noget drastisk NU!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan i den grad følge dig mht at der skal ske drastiske ændringer hvis ikke folk omkring en får ondt af bikinien når man kommer svansene i den :whistling :whistling Men så er det jo godt vi er igang, det lyder i allefald til du gør noget seriøst ved det :super :toot

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lige om lidt på vej til vejning!! Uha det er spændende - tror desværre ikke det er vildt positivt - har lagt syg i sidste uge, såhh... Men nu må vi se!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten sagde sørme minus 500g.. Så er jeg er simpelthen SÅ tilfreds.. Hvor er det bare dejligt at være kommet igang igen.. Nu skal jeg altså snart under de 80 kg - der mangler jo for pokker kun 900g!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten sagde sørme minus 500g.. Så er jeg er simpelthen SÅ tilfreds.. Hvor er det bare dejligt at være kommet igang igen.. Nu skal jeg altså snart under de 80 kg - der mangler jo for pokker kun 900g!!!

Virkelig flot - det skal du nok nå til næste tirsdag at få smidt de 900 g :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en lang lang påskeferie er jeg igen klar med fuld styrke.. Har i denne cyklus kun opnået negative tests.. Derfor kickstarter jeg mit vægttab med Nutrillet her de næste par uger. Så håber på der kommer meget gang i den eftersom jeg ikke har kunnet komme igang på andre måder..

Jeg kører det på den måde at alle mine måltider jeg spiser alene er Nutrillets måltidserstatning - dvs morgenmad og frokost hver dag og stort set alle hverdagsaftener! Derud over vil jeg kun spise frugt og grønt som mellemmåltider. Og de måltider sammen med manden eller andre vil jeg sørge for er så sunde som muligt.. Håber på at jeg pr. 30 juni (om 9 uger) er nede på 75 kg - dvs et vægttab på 6,8 kg på 9 uger. Ved godt atdet måske ikke lyder som det sundeste og det er det heller ikke efter mine pricipper, men nu skal der bare ske noget inden jeg skal på ferie!

Så nu må vi se hvad vægten siger på tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er en god idé med en kickstarter, det kan måske få motivationen og blodet på tanden til at gøre at du holder ved. Så hep hep herfra.

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er en god idé med en kickstarter, det kan måske få motivationen og blodet på tanden til at gøre at du holder ved. Så hep hep herfra.

Mie

Mange tak..

Nu har jeg prøvet to shakes indtil videre (spiser mig lidt forud da jeg ikke har mulighed for at spise fra 13-18) og man skal have ca. 5 shakes om dagen.

Jeg kan lide både dem med chokoladesmag og jordbærsmag (de kan godt vamle lidt, men smagen er fin).. Men heldigvis er mængderne ikke så store, så jeg kan sagtens nå at få dem ned inden de bliver for kvalmende.. Er lidt overrasket over hvor meget de mætter: det er jo ca. 250 ml man får pr måltid - og det er helt vildt så meget det holder..

Er spændt på resultaterne på tirsdag - der har jeg jo godt nok ikke været igang i en hel uge, men håber da det kan ses på vægten. Regner med at skulle træne på lørdag igen, hvor jeg tager både et stram op hold og et zumba hold - så det må jo også give noget!!

Min træningsplan for i næste uge:

Mandag: Holdtræning (bodyfit)

Tirsdag: Holdtræning (zumba + bodyfit) + 10 min hulahop

Onsdag: Holdtræning (Cirkeltræning)

Torsdag: 2 x 10 min hulahop

Fredag: Fri

Lørdag: Holdtræning (zumba)

Søndag: Fri

- Så må vi se når jeg kommer ud på den anden side - om det er lykkedes.. Altså jeg plejer at gå til det meste. Så de eneste nye ændringer er bodyfit mandag og hulahoptræningen (som jeg vil fortsætte med indtil jeg står med to streger)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg jo ikke lige dy mig... Blev simpelthen nærmest nødt til det.. Man kan jo overhovedet ikke lade være.. Sååeeehh jeg hoppede lige en smut på vægten for at se om der har været nogle resultater siden torsdag morgen (81,8 kg) - og sørme om ikke jeg har smidt 500 g på to dage.. YAY!!! Så nu glæder jeg mig helt vildt til at hoppe på vægten på tirsdag..

Angående Nutrilett er det utroligt nemt at holde for mig - jeg glæer mig faktisk til hvert måltid, fordi det smager super lækkert.. MUMS.. Det er jo ligesom at synde - uden egentlig at gøre det ;)

Man må så kun være på Nutrilett i 3 uger ad gangen, hvis man kører det 100% - Men jeg kører en blanding af 100% og 50% - altså jeg spiser aftensmad på arbejdet indimellem istedet for og indimellem også aftensmad, når jeg er inviteret ud.. Såeh.. Men jeg regner med at køre de 3 uger på min måde - og så vil jeg se hvad resultaterne siger der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt at Nutrilet virker for dig!

Hold op en træningsuge du har haft for dig, ser de altid sådan ud? :)

500 gr. på 2 dage er flot! (mangler en bravo smiley) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at det har givet et godt resultat, det gør det ligesom lettere at holde sig til planen ikke :loveshower

Flot :yiepie

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en weekend med lidt udskejelser, hvor jeg både fik is, alkohol, kage og slik (fordelt på lørdag og søndag) og knap så meget nutrilett.. Men hopper på vægten her til morgen og vægten står på 81,5, så der er da stadig røget 300g siden torsdag (så synes stadig det er det værd, når man kan skeje lidt ud og stadig tabe sig).. Så nu må vi se hvor meget jeg når at smide inden imorgen ;)

Nu kommer der også gang i træningen fra i dag af, så det hjælper helt sikkert også på vægten.. Så ser især frem til tirsdag i næste uge. Dog skal jeg både til konfirmation og bryllup i weekenden.. Meen mon ikke jeg kan vælge lidt af de usunde ting fra!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være jeg skulle give det der nutrilet et forsøg :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være jeg skulle give det der nutrilet et forsøg :whistling

Haha... Det er ihvertfald en god kickstarter!

Jeg satser på at mandag og tirsdag bliver nogle dage hvor jeg udelukkende lader mine måltider bestå af Nutrilett - så der lige sker en del inden bryllup og konfirmationen i næste weekend. Og onsdag gør jeg det sådan at jeg kan få aftensmad sammen med kæreste. Torsdag skal jeg spise hos en veninde, så der gør jeg det samme som onsdag. Fredag og lørdag spiser jeg så sundt som muligt ift. det der bliver serveret. Og søndag bliver en hel Nutrilett dag igen..

Men nu bliver det jo spændende, nu når der kommer træning sammen med i denne uge.. træningen mandag og lørdag er allerede blevet aflyst pga. arbejde og bryllup, så det er kun tirsdag, onsdag og torsdag, hvor der bliver trænet i denne uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vejetid... Og jeg har siden torsdag smidt 700g! YAY!!! Og det er endda med slik, kage, is og alkohol i weekenden.. Det tror jeg da lige jeg kan vænne mig til!

Jeg fortsætter som stien er lagt.. Så må vi se, hvad der er sket om yderligere 2 uger og 2 dage!! Dvs. jeg vurderer situationen d. 17/5 - om jeg fortsætter på delvis Nutrilett eller om jeg stopper helt og tager den sunde linje..

Umiddelbart synes jeg det har været lettere at holde sig fra de søde sager - mest fordi Nutrilett jo smager sødt - det snyder hjernen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot gået! :)

Hvad er det der Nutrilett for noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot gået! :)

Hvad er det der Nutrilett for noget?

Lidt a la Nupo - bare det smager meget bedre ;) Smagen er meget vigtig for mig!

Du kan købe det i alle store supermarkeder - føtex og kvikly har det ihvertfald.. Det er lidt dyrt, men helt sikkert også det værd. En pakke med 10 portioner er mad til to dage, hvis du ikke spiser andet!! Og den koster 144 kr ca.. Jeg bytter så ind imellem mine måltider ud - gider ikke drikke en shake, når jeg spiser sammen med andre

(der er faktisk ikke nogen ud over min kæreste og jer der ved jeg drikker det) - jeg spiser til gengæld meget sundere, når jeg så vælger at tage et almindeligt måltid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuhhh jeg glæder mig til at se hvad der står på vægten imorgen - det er jo der jeg har været igang med Nutrilett i en uge!! Indtil videre har jeg jo smidt 700g.. Håber lidt at jeg kan nå op på et kilo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh det er det der de viser i fjernsynet ikke ?

Med en masse forskellige smage, nu må jeg lige se hvordan det kommer til at gå med dig - om det så os var en mulighed for mig :)

Synes virkelig det er flot du har tabt 700g på en lille uges tid! :respekt

Hepper på du har tabt endnu mere i morgen, når du skal en tur på vægten :glad

Bliver du stadig vejet hver tirsdag, eller er du stoppet med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh det er det der de viser i fjernsynet ikke ?

Med en masse forskellige smage, nu må jeg lige se hvordan det kommer til at gå med dig - om det så os var en mulighed for mig :)

Synes virkelig det er flot du har tabt 700g på en lille uges tid! :respekt

Hepper på du har tabt endnu mere i morgen, når du skal en tur på vægten :glad

Bliver du stadig vejet hver tirsdag, eller er du stoppet med det?

Jeg vejer mig hver tirsdag som jeg hele tiden har gjort til taberdysten.. Men er begyndt at veje mig om torsdagen også, fordi jeg startede på Nutrilett en torsdag! så om torsdagen er egentlig bare for at se hvordan Nutrilett virker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh så er det dag du skal på vægten og se hvad en omgang Nutrilett har givet. Krydser fingre for du er tæt på 1 kilo eller mere :goodluck

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER