Betty87

Fra æbleform til hvepsetalje!

107 indlæg i dette emne

Velkommen!

Jeg skal hverken tabe barselsfedt eller hvalpefedt, men derimod tabe alt det fedt, som har sat sig i tidens løb på grund af den søde tand! Jeg har tidligere gået hos de danske vægtkonsulenter, hvor jeg tabte 17 kg, som lige så langsomt har sneget sig på igen.

Mit problem er at jeg elsker alt hvad der er usundt og forbinder det i høj grad med hygge. Desværre er jeg også én af dem ser spiser, når jeg keder mig, er ked af det eller nervøs - ergo er en humørspiser! Nu er jeg nået den erkendelse at jeg simpelthen er for fed (igen)og at jeg har et problem med mad (for det smager jo SÅ dejligt!!)

Grundene til jeg gerne vil smide de overfødige kilo er:

1. Jeg gerne vil være gravid og derfor gerne vil forbedre mine chancer herfor!

2. Jeg vil gerne være den jeg er både indeni of udenpå

3. Jeg vil gerne have en sundere livsstil med overskud

4. Jeg vil gerne være et godt forbillede for min fremtidige familie

5. Jeg vil gerne se godt ud og være stolt af mig selv

Dog ved jeg også, at starte nu vil være at skyde mig selv i fode og derved starte med et nederlag - derfor venter jeg til det værste jul og julefrokoster er overstået. Derfor bliver opstarten d. 26/12-2012, hvor jeg finder min umiddeltbare startvægt - uha..

Startvægt (d. 26.12.11): 82,8 kg (BMI; 30,15) - Vejning nr. 1 - Nu kan det kun gå fremad!

1. delmål 79,9 kg (BMI; 29,04)

2. delmål 75,0 kg (BMI; 27,57)

3. delmål 70,0 kg (BMI; 25,74)

Slutvægt 65,0 kg (BMI; 23,90)

Jeg ved umiddelbart ikke om jeg vil lave flere delmål løbende, men på stående fod synes jeg det ser rimeligt ud. Hvad synes i? Har i lavet flere delmål? - det er jo en del kilo der skal smides!

Mange hilsner herfra

Betty87

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha jeg glæder mig sådan til at komme igang med projektet.. Håber bare jeg kan fuldføre det..

Jeg var lige på vægten her til morgen, hvor vægten stod på 82,1.. Så håber på at jeg hurtigt kan nå første delmål, som er at smide 2,2 kg på 5 uger! Det burde være muligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Held og lykke.

Det er en hård kamp, men det hele værd når man begynder at kunne se resultater. Jeg er selv igang - har dog ingen tråd, og skal "kun" tabe 9 kg, men det gør det ikke nemmere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får det sundeste vægttab med størst chance for at holde den nye vægt ved at tabe 0,5 kg om ugen - så dit første delmål er nærmest perfekt!

Har du tænkt dig kun at sætte ind i forhold til maden eller også mht motion? Du nævnte i en anden tråd at du allerede træner 3 gange om ugen, og det er jo rigtigt godt! Hvilken slags motion dyrker du?

Hvordan har du tænkt dig at styre madindtaget? Vil du tilbage til vægtvogterne eller prøve noget andet?

En god idé er at give dig selv en præmie hver gang du når et delmål. Så der kan du måske allerede ny begynde at tænke over hvad det kan være!?

Må jeg anbefale at du allerede nu begynder at tage en daglig gåtur (i hvert fald de dage du ikke træner)? Det føles altså rigtigt godt ovenpå al julemaden :) Ellers kan jeg godt forstå du begynder lige efter jul, men gåture er en så god vane, at dem kan du ligeså godt begynde at indarbejde allerede nu!

Pøj pøj med det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Held og lykke.

Det er en hård kamp, men det hele værd når man begynder at kunne se resultater. Jeg er selv igang - har dog ingen tråd, og skal "kun" tabe 9 kg, men det gør det ikke nemmere :)

Mange tak.. Og held og lykke til dig også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du tænkt dig kun at sætte ind i forhold til maden eller også mht motion? Du nævnte i en anden tråd at du allerede træner 3 gange om ugen, og det er jo rigtigt godt! Hvilken slags motion dyrker du?

Hvordan har du tænkt dig at styre madindtaget? Vil du tilbage til vægtvogterne eller prøve noget andet?

En god idé er at give dig selv en præmie hver gang du når et delmål. Så der kan du måske allerede ny begynde at tænke over hvad det kan være!?

Må jeg anbefale at du allerede nu begynder at tage en daglig gåtur (i hvert fald de dage du ikke træner)? Det føles altså rigtigt godt ovenpå al julemaden :) Ellers kan jeg godt forstå du begynder lige efter jul, men gåture er en så god vane, at dem kan du ligeså godt begynde at indarbejde allerede nu!

Pøj pøj med det! :)

Jeg håber på at kunne fortsætte med motionen 3 gange om ugen, og så sætte fokus på kosten! Jeg går primært til holdtræning i mit motionscenter, som netop har fået nyt navn (fitnessworld) og derfor kommer der nye hold til, så ved ikke helt hvilke det bliver fremover! Før har jeg gået til step/styrke, zumba og bodycombat.. Ved at de beholder step/styrke, så det fortsætter jeg jo nok med..

Angående maden har jeg ikke lyst til at starte på DDV-kuren igen, selvom den fungerede fint for mig før, men jeg kunne ikke holde vægten bagefter og desuden var det hårdt når der var så få kulhydrater!

Ift maden vil jeg:

- indføre grønt til både frokost og aftensmad (igen :whistling )

- undgå slik, kager, chips osv. så vidt det er muligt, så jeg kan slippe af med min sukkerafhængighed

- drikke minimum 1,5 l vand om dagen

- indføre sunde mellemmåltider, så jeg ikke får lavt blodsukker og ender i alt det usunde

Det er i de store træk - er der andet jeg bør medtænke?

Jeg har overvejet det der med præmierne - og tror helt sikkert også at jeg skal have fundet på nogle. Tror også det vil være med til at holde motivationen oppe!! Nogle ideer?

Gåturene er en fantastisk idé - så kan jeg måske hive manden med nogle af dagene, så vi kan få noget kvalitetstid (overover den foran tv'et :rolleyes )

Tak for de mange spørgsmål og råd.. de er meget kærkomne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber på at kunne fortsætte med motionen 3 gange om ugen, og så sætte fokus på kosten! Jeg går primært til holdtræning i mit motionscenter, som netop har fået nyt navn (fitnessworld) og derfor kommer der nye hold til, så ved ikke helt hvilke det bliver fremover! Før har jeg gået til step/styrke, zumba og bodycombat.. Ved at de beholder step/styrke, så det fortsætter jeg jo nok med..

Madvejen er også helt klart der, hvor der er mest at hente - motion skal man mest dyrke for at gøre noget godt for sig selv og sin krop, ikke for at tabe sig.

Jeg bruger fitnessworld, og de har step/styrke som du siger, samt både LatinMix og zumba. Bodycombat er nok det eneste der sådan lige mangler. Der kan jeg måske foreslå Thai Bo i stedet? Det er i hvert fald rigtigt sjovt! Stram op er også et fint hold, samt at der er mange andre varianter af dansehold, f.eks. RetroMix hvor det bare går ud på at have det sjovt :)

Angående maden har jeg ikke lyst til at starte på DDV-kuren igen, selvom den fungerede fint for mig før, men jeg kunne ikke holde vægten bagefter og desuden var det hårdt når der var så få kulhydrater!

Ift maden vil jeg:

- indføre grønt til både frokost og aftensmad (igen :whistling )

- undgå slik, kager, chips osv. så vidt det er muligt, så jeg kan slippe af med min sukkerafhængighed

- drikke minimum 1,5 l vand om dagen

- indføre sunde mellemmåltider, så jeg ikke får lavt blodsukker og ender i alt det usunde

Det er i de store træk - er der andet jeg bør medtænke?

Kun én portion aftensmad - lad være med at tage gryderne hen til bordet. Sørge for at få spist 5 måltider hver dag: morgenmad, mellemmåltid, frokost, mellemmåltid, aftensmad. Måske have nogle sunde alternativer klar til aftenhyggen? Ellers gælder det nok bare at have fokus på ens svage punkter og forsøge at undgå dem!

Jeg har overvejet det der med præmierne - og tror helt sikkert også at jeg skal have fundet på nogle. Tror også det vil være med til at holde motivationen oppe!! Nogle ideer?

Det er jo lidt svært ved sådanne præmier, for det skal jo helst ikke være noget usundt, og helst ikke noget tøj som du alligevel ikke kan passe om lidt når du har tabt dig endnu mere. Plus at jeg ikke kender dit budget, hvor meget du har loft til?

Men nogle eksempler kunne være: lækkert tørklæde, træningsudstyr (f.eks. sko), en biograftur (hav frugtbidder med i en pose, så bliver den også sund ;) ) eller et nummer af iForm.

Gåturene er en fantastisk idé - så kan jeg måske hive manden med nogle af dagene, så vi kan få noget kvalitetstid (overover den foran tv'et :rolleyes )

Gåturene er nemlig en rigtig god idé, som vi selv er ved at indføre herhjemme. En aften hvor det var for mørkt og glat til at løbe, og vi ikke kunne nå i FitnessWorld, men det stadig var altfor tidligt at gå i seng, tog vi hinanden i hånden og gik 9 km! Det var en rigtig skøn tur hvor vi fik snakket om mange ting som man normalt ikke kommer i dybden af, fordi vi altid er foran TV eller computer.

Tak for de mange spørgsmål og råd.. de er meget kærkomne!

Det var så lidt - jeg skal nok forsøge at holde øje med dig fremover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bodycombat er nok det eneste der sådan lige mangler. Der kan jeg måske foreslå Thai Bo i stedet? Det er i hvert fald rigtigt sjovt! Stram op er også et fint hold, samt at der er mange andre varianter af dansehold, f.eks. RetroMix hvor det bare går ud på at have det sjovt :)

Bodycombat var faktiskdet hold jeg mindst syntes om, så det gør ikke så meget.. Jeg regner med at fortsætte til Step/Styrke om onsdagen og hoppe på et zumba-hold efter nytåret, når jeg lige ved hvornår det passer bedst.. Vi har to fitnessworld i min by og det andet center har ihvertfald retromix, som jeg rigtig gerne vil gå til (har tidligere danset i 16 år).. På længere sigt vil jeg rigtig gerne på et stram-op-hold eller mave-balle-lår (same, same, but different name ;) )

Kun én portion aftensmad - lad være med at tage gryderne hen til bordet. Sørge for at få spist 5 måltider hver dag: morgenmad, mellemmåltid, frokost, mellemmåltid, aftensmad. Måske have nogle sunde alternativer klar til aftenhyggen? Ellers gælder det nok bare at have fokus på ens svage punkter og forsøge at undgå dem!

1 portion er en god idé - selvom det for det meste ikke er noget problem, men nok godt nok at holde sig selv i ørene på det punkt - så man ikke udvider mavesækken for meget!! Det har tidligere fungeret med the til eftermiddags- og aftenhyggen, så det vil jeg forsøge at sætte ind - og indføre frugtfad eller gullerodsstænger/agurkestænger med avokadodip..

Mit svage punkt er min kæreste (som overhovedet ikke er overvægtig), som elsker alt hvad der er sødt - og derfor tit køber snolde og sodavand.. Men regner med at tage en snak med ham her efter jul..

Det er jo lidt svært ved sådanne præmier, for det skal jo helst ikke være noget usundt, og helst ikke noget tøj som du alligevel ikke kan passe om lidt når du har tabt dig endnu mere. Plus at jeg ikke kender dit budget, hvor meget du har loft til?

Men nogle eksempler kunne være: lækkert tørklæde, træningsudstyr (f.eks. sko), en biograftur (hav frugtbidder med i en pose, så bliver den også sund ;) ) eller et nummer af iForm.

Jeg har fundet på en præmie for når jeg kommer under de 75 kg - et nyt ur... Havde egentlig bestemt mig for, at jeg ville købe det til januar (hvis jeg ikke fik det i julegave og fødselsdagsgave).. Men måske godt hvis jeg lige skal kæmpe lidt for det - for det er jo egentligt lidt dyrt (skagensur)

Gåturene er nemlig en rigtig god idé, som vi selv er ved at indføre herhjemme. En aften hvor det var for mørkt og glat til at løbe, og vi ikke kunne nå i FitnessWorld, men det stadig var altfor tidligt at gå i seng, tog vi hinanden i hånden og gik 9 km! Det var en rigtig skøn tur hvor vi fik snakket om mange ting som man normalt ikke kommer i dybden af, fordi vi altid er foran TV eller computer.

Det eneste minus jeg kan se med gåturene er, hvis der ikke er nogen der vil gå med - så kommer jeg bare ikke afsted.. desuden arbejder jeg tirsdag og torsdag eftermiddag, så der bliver det ikke muligt (har først fri kl 21.30).. Men kunne evt indføre en søndagsgåtur - så det ikke bliver en hel dovnedag :P

Det var så lidt - jeg skal nok forsøge at holde øje med dig fremover ;)

Uha ja, så må jeg jo hellere holde mig i skindet ;)

Hvor er det sødt af dig, at du gider!!

Jeg tror faktisk at jeg mentalt er gået på livsstilsændring - sagde nej tak til slik og sodavand i går aftes (som kæresten havde købt).. Hoppede lige et smut på vægten her i morges; 81,9 - Woop Woop!! Hvor er det fedt.. så er jeg jo teknisk set kun 2 kilo fra mit første delmål.. Men nu må vi se hvad weekenden byder ind med af kilo.. Og endnu værre endnu alkohol til nytårsaften.. Men som de kloge siger; det er ikke det du indtager mellem jul og nytår der gør dig tyk, men derimod det du indtager fra nytår til jul!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vejning nr. 1 - Nu kan det kun gå fremad!

Så er startvægten blevet påført og uha en jul, julefrokost og fødselsdag har da gjort sit indtog her i weekenden.. Nå men op på vægten, som så pænt sagde; 82,8 kg, hvilket betyder at BMI'en lige præcis sneg sig over de 30 - helt bestemt 30,15 :o - ergo jeg er hermed svært overvægtig.. Sikke en melding og sikke en motivationsfaktor!

Dog bliver der ikke noget motion for mig i denne her uge og desværre endnu en bunke julefrokoster (som pludselig er dukket op - hmm manden og jeg skal altså virkelig til at have lavet en fælles kalender!!).. Men målet er at jeg ikke tager på inden mandag - det kan vel ikke være så svært..

Efter nytåret tager jeg så fat på holdtræningen og har lovet mig selv at jeg SKAL minimum afsted 3 gange om ugen - let get some workout :8:

Jeg glæder mig faktisk til efter nytåret, hvor jeg kan komme ordentligt igang -med en normal hverdag..

Angående min præmie til delmålet; 75 kg - så er uret et no-go (jeg fik det af min kære kæreste i fødselsdagsgave).. Men har derfor besluttet at jeg ikke må købe noget tøj før jeg når de 75 kg (medmindre jeg bliver gravid).. Så jeg sparer pengene og køber et eller andet lækkert til mig selv når jeg når målet.. Hvad det bliver er endnu ikke besluttet, men det kan jo være jeg finder ud af det undervejs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget der virkede for mig var at mærke efter om jeg virkelig var sulten eller om det var fordi jeg kedede mig eller andet.

Var/er selv som dig humørspiser, men det hjalp for mig at mærke om det var reel sult eller om der var noget andet i vejen

tabte 55 kg på 2 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget der virkede for mig var at mærke efter om jeg virkelig var sulten eller om det var fordi jeg kedede mig eller andet.

Var/er selv som dig humørspiser, men det hjalp for mig at mærke om det var reel sult eller om der var noget andet i vejen

tabte 55 kg på 2 år :)

Fantastisk flot vægttab - tillykke!!

Tak for det gode tip - jeg spiser nemlig tit i kedsomhed.. Så det vil jeg lige holde i tankerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget der virker godt for mig er ALTERNATIVERNE..

Fx har jeg altid bananer hjemme.. For hvis jeg er sliksulten, så falder jeg i dem, fordi jeg alligevel er for doven til at tage overtøj på så..

Jeg har som regel også:

Gajoler

Nellie Dellies

Kanelknækbrød

Når jeg har de ting hjemme, så falder jeg aldrig i almindelig slik og chips :) Heller ikke selvom kæresten gør..

Han spiser en pose slik nu fx - og jeg har spist to bananer - og har en 3 ved min side :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget der virker godt for mig er ALTERNATIVERNE..

Fx har jeg altid bananer hjemme.. For hvis jeg er sliksulten, så falder jeg i dem, fordi jeg alligevel er for doven til at tage overtøj på så..

Jeg har som regel også:

Gajoler

Nellie Dellies

Kanelknækbrød

Når jeg har de ting hjemme, så falder jeg aldrig i almindelig slik og chips :) Heller ikke selvom kæresten gør..

Han spiser en pose slik nu fx - og jeg har spist to bananer - og har en 3 ved min side :whistling

Jeg regner også med at købe et lille lager af nellie dellies, så jeg har til slikaftnerne - ellers falder jeg i.. Jeg skal også igang med at drikke the om eftermiddagen eller aften - så kommer der noget i hovedet, når sukkertrangen melder sig..

Men de første 3 uger må jeg ikke røre slik, så jeg kan komme af med afhængigheden af sukkeret.. (Det tog ihvertfald 3 uger sidst, hvorefter det begyndte at blive nemmere)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke med vægttabet. Noget jeg har haft held med er i stil Vinnus råd, når jeg følte trng til at spise så skulle jeg mærke efter hvorfor jeg spiste, var det fordi jeg var sulten eller kedede mig eller andet, og så skrive det ned i en lile bog. Det har hjulper mig at blive opmærksom på hvorfor og hvornår jeg spiste.

:balloons

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. vejning - vægten er steget <_<

Så er nytåret veloverstået - hvor der både røg alkohol, chips, mere alkohol og en masse mad indenbords :sandie Og det blev nydt i fulde drag - selv Mc Donaldsmenuen dagen efter :whistling .. Dog meldte samvittigheden sig her til morgen, hvor vi skulle besøge vægten :o

Vægten sagde 83 kg ligeud - så nytårsaftenen kostede 200g - så jeg blev noget lettet over at det ikke var mere..

Men nu er det nye år startet og jeg har meldt mig på holdtræning for hele januar; skal afsted 2 timer i aften, 1 time onsdag og 2 timer igen på lørdag til henholdsvis stram op, zumba og step/styrke.. Så det bliver rart at komme igang for real..

Jeg har lige et spørgsmål - hvordan er det lige med hulahop-ringen (den med vægt) og graviditet? Jeg har nemlig overvejet at tage 10 min hveranden dag, men jeg er bekymret for om det kan skade et evt. forster, hvis jeg blev gravid? Eller er det først senere i graviditeten at det giver problemer? Hvad ville i gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået benene smækket op på sofaen efter en hård og lang dag - pyhha..

Én ting er at juleferien er ovre, men nytårsfestens træthed melder sig endnu og for det ikke er værre er man startet på en ny og sund livsstil :rolleyes

Nå brok til side :badgirl

Jeg har i dag spist nogenlunde (ingen slik, sodavand og andet godt), men der skal endnu flere grøntsager og mellemmåltider ind før det bliver helt godt. Men er generelt tilfreds med min indsats.. Jeg har være ude at handle i dag - grønt og frugt og rugbrød og en masse kylling og hytteost - så køleskabet er klar.

Jeg var oppe at træne i dag i to timer - kan sq godt mærke på kroppen at den har haft juleferie - føj da.. Men jeg kampsvedte og er totalt smadret nu - så det må jo være godt for noget :D

Jeg har forresten selv løst hulahop-gåden - de fleste fraråder træning med hulahop under graviditet, men da man af gode grunde ikke ved hvornår man bliver gravid - siger de fleste at man godt kan træne indtil man står med en positiv test!

Jeg har brug for et råd; hvad spiser i til morgenmad??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til morgenmad får jeg havregryn, med cornflakes og branflakes(Fiber) :) Nogengange er det med mælk, andre gange youghurt :)

I weekenderne får jeg som regel ristet toast(groft), også med et skrabet lag smør - ELLER pålæg :) Som regel vælger jeg dog noget pålæg.. Også et blødkogt æg - GUF!!

Hvis jeg har travlt om morgen, spiser jeg knækbrød :)

Og det lyder til du har styr på det med motionen - det er en god ting :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til morgenmad får jeg havregryn, med cornflakes og branflakes(Fiber) :) Nogengange er det med mælk, andre gange youghurt :)

I weekenderne får jeg som regel ristet toast(groft), også med et skrabet lag smør - ELLER pålæg :) Som regel vælger jeg dog noget pålæg.. Også et blødkogt æg - GUF!!

Hvis jeg har travlt om morgen, spiser jeg knækbrød :)

Og det lyder til du har styr på det med motionen - det er en god ting :D

Dejligt med nogle nemme morgenmadsmåltider - jeg har nemlig ofte travlt om morgenen, så det må ikke tage for lang tid at lave.. Jeg har selv spist havregrød i går og blødkogt æg med rugbrød til her til morgen..

Angående motionen, så er jeg mega øm i kroppen i dag - pyyhh og jeg skal på arbejde kl 16, hvor jeg skal være hos min aflastningspige - handler om stillesiddende og i samme stilling - det er jeg bare elendig til, når jeg er øm.. Så det bliver en hård eftermiddag og aften.. Men elsker jo mit arbejde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lidt forsinket velkommen hertil :balloons

Det lyder til du har meget godt fat i hvordan det skal lykkes for dig, og godt i gang med motionen også, så det er jo bare :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lidt forsinket velkommen hertil :balloons

Det lyder til du har meget godt fat i hvordan det skal lykkes for dig, og godt i gang med motionen også, så det er jo bare :super

Jo tak - bedre sent end aldrig..

Tror egentlig at jeg har godt styr på det.. I første omgang holder jeg mig fra de søde sager og får en masse motion.. Det grønne skal jeg lige have arbejdet lidt på..

Smutter igen - er på arbis..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går egentlig udemærket med den sunde kost, på nær at jeg kværnede en pakke sukkerfri gajol i går - fordi jeg simpelthen bare skulle have noget!! :sandie Men okay sukkerfri gajol - er jo ikke det værste..

Jeg er blevet nødt til at skippe træningen i dag, for jeg simplethen er totalt smadret i mine arme og ben efter i mandags - er så øm, at jeg ikke kan strække mine arme helt ud uden at pive - piv piv :huug

Glæder mig faktisk helt til at skulle på vægten på mandag, så jeg kan se om arbejdet har båret frugt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke lyst til at være med i taberdysten sammen med os andre ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke lyst til at være med i taberdysten sammen med os andre ? :)

Jo meget gerne - hvem melder man sig til hos? Og hvordan foregår det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo meget gerne - hvem melder man sig til hos? Og hvordan foregår det??

Du kan bare melde dig til os mig ( som du nu har gjort :) )

Jamen som jeg har forstået det, så foregår det følgende

- at vi er nogle tøser som dyster om hvem der har tabt sig mest og så er der 1,2 og 3 plads,

og man sender en PM tirsdag senest kl 20.00 til mig med ens vægt og hvor meget man har tabt i ugens løb, så siden tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bare melde dig til os mig ( som du nu har gjort :) )

Jamen som jeg har forstået det, så foregår det følgende

- at vi er nogle tøser som dyster om hvem der har tabt sig mest og så er der 1,2 og 3 plads,

og man sender en PM tirsdag senest kl 20.00 til mig med ens vægt og hvor meget man har tabt i ugens løb, så siden tirsdag :)

jamen det er jo bare super.. Så skriver jeg på tirsdag.. Uha bliver spændende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER