Nitzen1987

Er der nogen herinde, der har mærket liv?

49 indlæg i dette emne

Jeg fik konstateret foranliggende moderkage, da jeg blev scannet i mandags, så jeg skal væbne mig med tålmodighed et par uger endnu, da det tager længere tid, inden man mærker liv, hvis moderkagen ligger foran babyen ud mod min mave... <_< <_< så jeg venter stadig på at mærke puf inde fra spiren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik et kæmpe spark i formiddag og det var så meget at min mave hoppede :loveshower . Jeg havde hånden tilfældigvis på maven, så jeg fik hende virkelig at mærke.

Fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mærket noget endnu, men har også hørt at det først er efter uge 20, at man kan forvente at mærke bebsen.... Så jeg venter i spænding :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker flere gange hver dag .. Også uden på maven og kæresten har mærket hende flere gange så det bare skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har maerket Bettenok hver dag lige fra vi sad i flyet til Bangkok den 13. januar og det er nu rigtige puf og moeflen rundt. Min mand kan tydeligt maerke det og vi tror endda, at vi maerkede baby en dag, hvor en lille haard bule var at maerke maerke ved let at trykke paa maven :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter stadig, men scanningsdamen mente at jeg bare ikke vidste hvad jeg skulle mærke efter, for han er aktiv og moderkagen er ikke vejen.

Så jeg mærker efter i disse dage :-) Vil så gerne mærke ham :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker det dagligt nu og manden har også haft fornøjelsen af at få et spark/puf, som han ku mærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Sarah: min moderkage ligger også foran, og jeg havde også svært ved i starten at finde ud af, om det var baby eller bare luft :whistling . Men når du først ved, hvordan det føles, er du ikke i tvivl :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men min moderkage ligger bare netop ikke foran.. Så det er ikke derfor <_< men det skal nok lykkes at opdage hvordan det føles. Før eller siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stor succes med at ligge ned med benene i sommerfugl(foedder samlet og knaene ud til siderne) - hele underlivet slapper af i den position og baby kan maerke at der er ro og vaagner op, tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går eftermiddags mærkede jeg endelig den lille gut rumstere Det føltes som små puf, og der var lidt mild mavepuster over dem. Også i dag har jeg mærket ham, og så er det lidt svært at koncentrere sig om travl dag på jobbet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg ligeså stille er begyndt at mærke lidt til den :) har oplevet nogle rimelig hårde puf indefra forleden dag, og igen i går var der et enkelt.. I går aftes synes jeg også der var en hel del, men er ikke sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er Freja rigtig begyndt og sparke igennem hele dagen :) imorges Sparkede hun så hårdt i den ene side at den ene side bulede op af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kunnet mærke liv lang tid nu, men det er først i løbet af de sidste 2 uger det er mere stabilt. I godt en uge har jeg mærket bebsen hver dag, og det er bare skønt!

Vi har intet kunnet mærke på ydersiden endnu, men jeg tænker det er fordi jeg har et solidt lag polstring -kan det ikke passe at det så er sværer at mærke udenpå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer som har prøvet at de små sparker så hårdt det næsten gør ondt .. Jeg får til tider nogen spark som er kraftige at jeg ryger op af sofaen :0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer som har prøvet at de små sparker så hårdt det næsten gør ondt .. Jeg får til tider nogen spark som er kraftige at jeg ryger op af sofaen :0

Det lyder vildt :o Bettenok har endnu ikke sparket saa meget igennem, men vi kan se nogle af sparkene udefra, saa at sige, og forleden tror jeg den laa lidt ugunstigt for mit underliv - det var lidt oemt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet så kraftige spark, at det gør ondt, men indimellem sparker hun så hårdt, at jeg sådan "hopper" i hele kroppen af overraskelse. Ondt gør det dog ikke - og jeg elsker, elsker, elsker at mærke hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også haft fornøjelsen at at mærke liv :loveshower

Mærkede den lille spire fro første gang i fredags og så igen i går :loveshower Begge gange har været efter, at jeg har været gået i seng for at sove :) Men det er endnu kun på boblestadiet - sådan føles det i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg mærket liv udvendigt :) :) :) kunne mærke det boblede så tog hånden på maven og pressede lidt ind, og vupti så kom der lige noget der pressede ud mod min hånd. Jeg blev sk**e forskrækket, så skreg op til manden. Desværre var der intet at mærke da han prøvede. Må sku sige at mit hjerte galoperede afsted et stykke efter. Fantastisk følelse !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøøønt :loveshower

Jeg har ikke mærket det mere end en enkelt gang udenpå; til gengæld mosler hun på livet løs indeni hele dagen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærker det flere gange udenpå nu - ser sjovt ud når man kigger på maven imens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er skønt og glæder mig til at det bliver en del af hverdagen at kunne føle dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh, hvor jeg glæder mig til det bliver min tur til at mærke bebs.... Det lyder så vidunderligt. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER