Guest

Man ved man er gravid når:

14 indlæg i dette emne

Jeg syntes til tider at jeg er ynkelig (Jeg ved godt graviditet ikke er en sygdom, men det føles altså sådan engang imellem) men jeg plejer at klare mange ting med lidt humor så her kommer lidt:

Man ved man er gravid:

-Når man har samme søvnmønster som sin kat (18 timer)

-Når man finder sig selv siddende på toilettet med en banan i hånden - (sprængt blære eller opkast - what to do?)

-Når man propper en frugtstang i munden på trods af ekstrem kvalme

-Når natbordet ligner en snackbar

-Når køleskabet er dit værste mareridt

-Når du finder en bananskræl et mystisk sted - fordi du åbenbart er blevet afbrudt i dit foretagende af et kvalme anfald

Kom gerne med flere :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du tænker: Vægten har ikke rokket sig et gram, men bukserne strammer alligevel :rolleyes

Når det pludseligt er helt naturligt at komme syltede agurker ovenpå alt pålæg (mm.. Nu fik jeg helt lyst til det!)

Når din kæreste sætter en tallerken foran dig og siger "Og du går ikke fra bordet før der er spist op" :rolleyes Kvalmen har bare gjort jeg INTET har kunnet spise..

Når du kan vågne midt om natten og tænke.. "Mmm.. Kunne godt spise en banan".. Og står op og gør det.

Når du vågner kl 5 om morgen og tænker "NEJ, jeg står ikke op og tisser for 3 gange i nat!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når du vågner kl. 03.30 om natten og føler dig så udsultet at du er nød til at stå op og spise den chinabox som du skulle have spist til frokost næste dag.. haha det var i nat

når du ser en film og de græder og så græder du også, selvom det aldrig sker normalt

når pøllen skal presses på i 10 min. før den falder ned i kummen

når eftermiddagen ikke findes længere fordi du er i drømmeland og når du vågner er du udsultet IGEN!. haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når du vågner kl. 03.30 om natten og føler dig så udsultet at du er nød til at stå op og spise den chinabox som du skulle have spist til frokost næste dag.. haha det var i nat

når du ser en film og de græder og så græder du også, selvom det aldrig sker normalt

når pøllen skal presses på i 10 min. før den falder ned i kummen

når eftermiddagen ikke findes længere fordi du er i drømmeland og når du vågner er du udsultet IGEN!. haha

SO TRUE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du har afføring 3 gange om dagen, fordi du spiser tre gange så meget som du plejer (eller er det bare mig) :rolleyes

Når du spontant tuder når du hører "Du er min øjesten" eller Tommy Seebachs "under stjernerne på himlen"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :yay

Når toilettet er det reneste sted i huset - for man ved jo aldrig hvornår hovedet skal derned igen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :yay

Når toilettet er det reneste sted i huset - for man ved jo aldrig hvornår hovedet skal derned igen :lolhit

Enig- og du kender hver eneste lille afkrog af kummen og årerne på toiletbrættets kant ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- når du er så oppustet, at luften konstant står ud af dig i begge ender, oftest i meget tordnende toner.

- når dine bryster på magisk vis smukt hæver sig og er så faste, som de altid burde have været.

- når du som kaffejunkie fra den ene dag til den anden ikke kan klare lugten eller smagen af kaffe. Eller te.

- når du holder vejret, mens du åbner køleskabet.

- når man kan klinisk rent faktisk kan måle på dit hårs udgroning, hvor langt henne du er i graviditeten.

- når du frygter julemaden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit

-når rissengrød med et stænkt ingefær er det eneste du kan få ned for tiden

-når du sjæler din mands hyggebusker fordi dine egne er ret så brugte, og du er for træt til at vaske tøj :whistling

-når din mand har været til fest, og det er dig, der morgenen efter sover længst og har mest kvalme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kaster op, ned på fredericia togstations skinner, og konduktøren kommer hen og siger "har du tabt noget??" dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har konstant kvalme, er oppustet og er på toilet for nr 2. 3-5 gange om dagen, ikke fordi man har spist mere men blot fordi tarmfunktionen er i top..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kaster op, ned på fredericia togstations skinner, og konduktøren kommer hen og siger "har du tabt noget??" dry.gif

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå man vågner om morgen og ikke kan huske man har spist natmad 2 gange... og stadigvæk er sulten..... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når man bruger 3 dage i kvalme-sengen på at spekulerer på alle de madvarer man ikke har lyst til... indtil man støder på MANGO!loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER