MonicaK

ny ny bruger

14 indlæg i dette emne

hejsa piger :loveshower

jeg er ny her på sitet, og vil da lige præsentere mig, jeg hedder Monica, er 25 år, og har prøvet i 5 år nu. Er så uheldig jeg har lukket æggeledere desværre.

Jeg er så igang med behandling startede den 16 november således:

16 november start på Næsespray

1 dec Hormoner

8 dec scanning og fik ægmodningssprøjte

10 dec fik taget æg ud, fik taget 12 ud, og ud af de 12 blev 7 befrugtet plus de var en smule fragmenteret

12 dec fik jeg sat et lille guldæg op

og nu ruger jeg og har test dag den 27 december, og kan næsten ikke vente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Hvor er det spændende, jeg håber i år bliver verdens bedste jul for jer! :loveshower :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til krydser finger for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til håber det bedste :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Ihh hvor er det spændende. Skal selv teste dagen efter :7himmel (selvom vi fik op samme dag)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Ihh hvor er det spændende. Skal selv teste dagen efter :7himmel (selvom vi fik op samme dag)

:goodluck

syntes virkelig det er svært og gå og vente, kan næsten ikke klare det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Håber på en positiv opdatering d. 27 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Hvad betyder det de er lidt fragmentret?

Det er godt dy har fundet ud af i en ung alder du går problemer ned æggelederne. Held og lykke ned forsøget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Hvad betyder det de er lidt fragmentret?

Det er godt dy har fundet ud af i en ung alder du går problemer ned æggelederne. Held og lykke ned forsøget.

har vidst det siden jeg var 18 år, men er blevet opereret for det 2 gange før de opgav.

ved det faktisk ikke hvad fragmenter er andet end de resterende 6 æg ikke var fryseegnet og at mit æg kun var 6 cellede :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg får helt kuldegysninger, når jeg læser, at du skal teste den 27. december. Det skulle jeg også for et år siden, og jeg testede positiv og fødte en dejlig datter den 25. august i år :loveshower Jeg krydser fingre for, at du også må føle den samme glæde i år :goodluck :goodluck :goodluck Uhhh hvor er det spændende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til!

Jeg skal igennem det samme som dig i januar og februar (altså det lange forløb med næsespray osv), så jeg håber du kan hjælpe med mine spørgsmål når vi kommer så langt!

Og så håber jeg inderligt at i får jeres lille julemirakel med en positiv besked den 27.!

Er det jeres første IVF? Har i været igennem andre behandlinger først, eller er i gået direkte til IVF nu du har lukkede æggeledere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :balloons

Krydser for, at du står med en positiv test den 27 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til!

Jeg skal igennem det samme som dig i januar og februar (altså det lange forløb med næsespray osv), så jeg håber du kan hjælpe med mine spørgsmål når vi kommer så langt!

Og så håber jeg inderligt at i får jeres lille julemirakel med en positiv besked den 27.!

Er det jeres første IVF? Har i været igennem andre behandlinger først, eller er i gået direkte til IVF nu du har lukkede æggeledere?

hejsa med dig :o)

jamen du spørger bare løs svare så godt som jeg kan :)

mig og min mand har prøvet i godt og vel 1½ år nu, de startede med at operer mig sidste år i dec månede, for at åbne og så prøvede vi i endnu et halvt år, så fik jeg celleforandringer, og måtte igen vente på det gik væk, og ENDELIG kom vi igang :o) så ja første IVF og har ikke prøvet andre ting, fordi mine æggeledere er lukket, desværre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og tak for en god velkomst <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER