Nitzen1987

Så fik jeg overstået mit 1. jordemoderbesøg :-)

10 indlæg i dette emne

Så har jeg været til mit 1. jordemoderbesøg :) En rigtig god oplevelse - dog var det ikke min egen jordemoder, da hun har ferie... Men stadig en god oplevelse :) Der skete ikke det vilde, andet end at jordemoderen udfyldte nogle papirer og jeg fik nogle med hjem som jeg skal udfylde + en masse brochurer om bl.a. amning... Jordemoderen mærkede også efter min livmoder, der lå præcis som den skulle.... Efterfølgende satte hun doppleren på, så vi kunne høre hjerteslag :kuller nøj hvor var det en rar lyd :wub Til sidst tjekkede hun min urinprøve - den var nøjagtig som den skal være... Inden jeg gik fik jeg en tid til mit næste jordemoderbesøg, der bliver d. 21. marts, så der er jo laaaang tid til.... :)

Jordemoderen sagde i øvrigt, at jeg nok vil begynde at mærke liv om 2-4 uger,så jeg er spændt på om hun får ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg var jo afsted i tirsdags. Jeg er da så misundelig. Øv øv. Jeg fik ingenting at høre eller blev mærket på. Heller ingen urinprøve. Så mærkeligt.

Men dejligt, at du havde en dejlig oplevelse. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg var jo afsted i tirsdags. Jeg er da så misundelig. Øv øv. Jeg fik ingenting at høre eller blev mærket på. Heller ingen urinprøve. Så mærkeligt.

Men dejligt, at du havde en dejlig oplevelse. :loveshower

ej hvor mærkeligt - det er åbenbart forskelligt fra jordemoder til jordemoder... Jeg er i hvert fald vældig tilfreds med mit 1. Jordemoderbesøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er i henne ? Jeg har ikke engang fået brev fra dem, er jeg den eneste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dejligt med hjertelyd.. det er nu fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er i henne ? Jeg har ikke engang fået brev fra dem, er jeg den eneste?

Jeg 16 uger henne i morgen... fik brev ca, to uger før jeg skulle til jordemoder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

perlemor, måske skulle du ringe ? Jeg fik af vide første gang jeg ringede at hun ville sende brevet samme dag eller dagen efter, en uge efter havde jeg stadig intet hørt ( det var den 12) ringede igen, de havde sendt brevet den 6, og jeg havde tid den 16, så ret glad for jeg ringede.. Det er "forsvundet" i posten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok ser lige om jeg hører noget i næste uge, er kun i 13 uge, ellers ringer jeg til dem. Tak for hjælpen og dejligt at høre du havde en go oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok ser lige om jeg hører noget i næste uge, er kun i 13 uge, ellers ringer jeg til dem. Tak for hjælpen og dejligt at høre du havde en go oplevelse.

Jeg ska først afsted i uge 19 - fik først brev for en uge siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor mærkeligt - det er åbenbart forskelligt fra jordemoder til jordemoder... Jeg er i hvert fald vældig tilfreds med mit 1. Jordemoderbesøg :)

Vi har snakket om at vi skal have ringet derop. De ting hun skrev ned, det skrev hun ikke i vandre journalen. Så kunne jeg jo også nævne at jeg ikke fik tjekket noget af de andre ting .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER